Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lakkaako oman lapsensa ihanuutta ihastelemasta koskaan?

Vierailija
10.07.2006 |

Itselläni on 8-kuukautinen vauva ja joka päivä useampaan kertaan katselen häntä ja ihastelen, että voi miten ihanan lapsen juuri minä olen saanut ja onpas hän söpö ja vau, minkä uuden taidon oppinut. Mietin tässä, että loppuuko tämä ihastelu koskaan? Onko lapsi jossain tietyssä iässä, kun sitä ei enää jää tuijottamaan minuuteiksi ja taas minuuteiksi?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
11.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

enää samalla lailla niitä katsellut...

Vierailija
2/14 |
11.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on 10 kk lapsi, ja toivon koko ajan että se häviäisi taivaan tuuliin eikä enää ikinä tarvitsisi nähdä sitä.

En tosiaankaan ole ihastellut kertaakaan, vaan miettinyt miten helvetin ärsyttävä kakara minulla on!

Onko ap:lla sellainen lapsi, joka vaan hymyilee, syö ja nukkuu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
11.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet selvästi masentunut.

kyllähän tuo omakin " kakara" välillä raivostuttaa ja ottaa päähän, mutta suurimman osan ajasta kuitenkin on tosi ihana. monesti on tosi suloinen silloinkin ku raivostuu (mun mielestä!).

etkö ollenkaan iloitse lapsestasi?

Vierailija
4/14 |
11.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä sen tarvi mitään masennusta olla.

Vierailija
5/14 |
11.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

meidän pojalla oli koliikki ja senkin helpotettua on ollut aina enemmän tai vähemmän vaativa tapaus. lattialla esim viihtyy itsekseen max 10 min ja sitten alkaa kamala huuto, että syliin. ja kun ottaa syliin, siinäkään ei ole hyvä. on tosi temperamenttinen tapaus. jos ei pääse vessan lattialle telmimään, saattaa huutaa pää punaisena lähes puoli tuntia.

eli helpolla ei olla päästy! mutta kyllä tuo raivopää on silti kaikkien ihailujeni kohde, aivan ihana tapaus!

ap

Vierailija
6/14 |
11.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tunnu auttavan, en löydä lapsestani mitään ihanaa. Päin vastoin, lapsi tuntuu hirveämmälle päivä päivältä...

9

Vierailija
7/14 |
11.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulostaa surulliselta. onko sulla ihmisiä joiden kanssa jutella asiasta? ystäviä? missä päin suomea asut?

ap

Vierailija
8/14 |
11.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa tutulta. Mulla oli tasan sama olo esikoisen kanssa. En jaksanu laittaa ruokaa. Ite en syöny juuri mitään. Aloin polttaa vaantupakkaa urakalla. Olet masentunut. Minä olin myös. luulin kaiken väsymyksen kuuluvan normaaliin vauva-arkeen. Eihän minulla sitä ennen ollut ollut lapsia. Se oli synnytyksen jälkeistä masennusta joka jatkui pitkään. Minulla todettiin kyllä raskausajan masennuskin...

Vierailija
9/14 |
11.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Eipä tunnu auttavan, en löydä lapsestani mitään ihanaa. Päin vastoin, lapsi tuntuu hirveämmälle päivä päivältä...

9

Vierailija
10/14 |
11.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ystäviä, eikä yhtään mitään mielenkiintoa tässä elämässä.

9

Vierailija
11/14 |
10.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monta kertaa päivässä ajattelen miten ihmeellisen ihana hän ja miten onnellinen olen kun saan olla hänen äitinsä.

Vierailija
12/14 |
10.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ihana pieni johto termiitti hän on =)

Vierailija
13/14 |
10.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kait se haittaa näin helteellä?

Vierailija
14/14 |
10.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka päivä jaksamme miehen kanssa ihmetellä, että miten me olem,mekaan saaneet näin ihmeellisen ihania lapsia. ;-)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kaksi