Mitä teet jos näet karanneen varatun miehen kaupungilla?
Kommentit (54)
Minä en mene lähelle. Olen allerginen. Joku muu saa hoitaa. Toivottavasti inhimillisesti ja kivuttomasti.
Hahaa, voi kun on taas hauskaa. Käyhän se miesvihan lietsominen paskan huumorinkin varjolla.
Hyi helvetti tämän palstan ämmänkuvatuksia.
Vierailija kirjoitti:
Hahaa, voi kun on taas hauskaa. Käyhän se miesvihan lietsominen paskan huumorinkin varjolla.
Voi, nyt tuli u lille pahamieli.
Yksi kaverini on erikoistunut näiden vapauttamiseen. Eli ottaa lähikontaktin terassilla, kertoo sinkkuelämän iloista ja vie kotiinsa. Näistä osa on tietojen mukaan näkynyt ulkona myöhemmin ihan vapaina luontokappaleina.
Mutta moni on sitten pian kyllä löytänyt uuden emännän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paha mieli kirjoitetaan erikseen.
Vierailija kirjoitti:
Tää ketju ei ole tosikoille.
Vierailija kirjoitti:
Olen itse mies ja tiettävästi en vihaa kumpaakaan sukupuolta. T: -Ap
Joe ei näytä hätääntyneeltä, en tee mitään. Korkeintaan kysyn, tartteeko apua.
Vierailija kirjoitti:
Mun yks tuttu juotti tuommoisen känniin ja vei himaansa..
Kaverin puolesta kertoilen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paha mieli kirjoitetaan erikseen.
Moi u li 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun yks tuttu juotti tuommoisen känniin ja vei himaansa..
Kaverin puolesta kertoilen.
:DD!!
Kierrän kaukaa. Joskus erehdyin antamaan sille hetken aikaa ja voi sitä kiehnäämisen määrää kun olisi halunnut katon päänsä päälle yöksi kun ei osannut kotiinsa. Avuton tapaus.
Mitäpä tuo minulle kuuluu, kunhan ei tule nurkkiin nuohoamaan.
Vierailija kirjoitti:
Kierrän kaukaa. Joskus erehdyin antamaan sille hetken aikaa ja voi sitä kiehnäämisen määrää kun olisi halunnut katon päänsä päälle yöksi kun ei osannut kotiinsa. Avuton tapaus.
Olet oikeassa! Ei missään tapauksessa saa antaa hellyyttä tai ruokaa karanneelle varatulle miehelle, muuten se kiintyy liikaa ja omistajalle palauttaminen vaikeutuu.
Vien sen kotiini ja pidän hyvänä yhden yön.
Huolestuttaa. Varmaan on ollut kotioloissa jotain häikkää, jos on karannut. Kenties kotiin on tuotu toinen mies, eikä ole huomattu tutustuttaa tarpeeksi hitaasti. Usein miehille myös tulee reviiririitoja ja vanhempi voi joutua lähtemään karkuun.
Verrataanpa naisia tai maaahantunkeutujia eläimiin, niin jo alkaa ölinä vihapuheesta.
Voi helvetti tätä paskapalstaa ja sen kusivittuhuoramodeja.
Tiedoksi, siellä saa kaikki kulkea vapaasti.
Vierailija kirjoitti:
Luonnonvaraisena noita ei tosiaan ole, eli jokainen tekee palveluksen jos ilmoittaa omistajalle, vie löytömiestaloon tai vaikka lopettaa itse jos osaa tehdä sen kivuttomasti.
Vieraslaji?
Nyt on ap:lle sattunut jokin väärinkäsitys. Ei varatut karkaa. Jostain syystä voivat joutua hetkeksi eksyksiin omistajalta, mutta ei ne vapaaehtoisesti lähde pois ruokkijan luota.