Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alle 50v ja näin paljon on jo sukulaisia kuollut

Vierailija
27.06.2020 |

Ensimmäinen aviomies, äiti, anoppi, appiukko, mummot, molemmat tädit, pappa, pappapuoli, sisaren tytär. Onko paljon vai vähän?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi paljon. Olen 50 ja ainoastaan isovanhemmat ovat kuolleet. Viimeinen niistäkin vasta muutama vuosi sitten 96-vuotiaana.

Vierailija
2/8 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosi paljon. Olen 50 ja ainoastaan isovanhemmat ovat kuolleet. Viimeinen niistäkin vasta muutama vuosi sitten 96-vuotiaana.

Joo, no eipä ole huolta vanhenevista omaisista, kun kaikki ovat kuolleet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis 50 vuoden sisään useampi sukulainen kuollut ja se on ihmetyksen aihe? Onko sulla tosi pieni suku?

Vierailija
4/8 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis 50 vuoden sisään useampi sukulainen kuollut ja se on ihmetyksen aihe? Onko sulla tosi pieni suku?

On tosi pieni suku. Enää ei montaa ole hengissä.

Vierailija
5/8 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta normaali määrä. Mulla aika samoissa. Isovanhemmista ei käytännössä mun elinaikana ole ollut kuin 1 elossa.

Vierailija
6/8 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

46v 12lähisukulaista, 3 luokkakaveria, 1 koulukaveri,1 veli (ei kyllä ehtinyt syntyäkään elossa, että tiedäsitten lasketaanko mukaan)  ja yksi lapsuudenystävä

sanoisin, ettäihan keskiverrossa mennään

Vierailija
7/8 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

46v 12lähisukulaista, 3 luokkakaveria, 1 koulukaveri,1 veli (ei kyllä ehtinyt syntyäkään elossa, että tiedäsitten lasketaanko mukaan)  ja yksi lapsuudenystävä

sanoisin, ettäihan keskiverrossa mennään

Luokkakavereita on tosiaan 2 kuollut. Toinen perhesurmassa ja toinen tappoi itsensä. En muistanut heitä laskea tuohon.ap

Vierailija
8/8 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein joka suvusta löytyy yksi itsarin tehnyt tai hukkuminen. Minun sukulaisista löytyy kummatkin. Entinen luokkakaveri lähti vähän päälle 30 v oman käden kautta. Mummo sisarineen olivat pitkä-ikäisiä. Kaikki pääsivät yli 90.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yksi