Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähteeköhän mies karkuun kun vaadin sp-tautitestitulokset tiskiin?

Vierailija
27.06.2020 |

Kondomin käyttö ei siis riitä, vaan vaadin myös testit, sillä kumi ei ole 100 % suoja. Mitä luulette? Onko minunkaltaiseni nainen jonkinlainen weirdo miesten silmissä?

Kommentit (53)

Vierailija
1/53 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaiva oma todistuksesi ensin esille.

Vierailija
2/53 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis omalta puolisoltasi vai joltain random-panolta? Voi olla että jäät ilman, mutta muuten hyvä idea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/53 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhde ei toimi jos luottoa toisen sanaan ei ole, niin ihan järkisyistä lähtee mies menemään

Vierailija
4/53 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti lähtee karkuun jos tietää, etteivät paperit ole puhtaat.

Vierailija
5/53 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulokset ilmoitetaan puhelimitse, joten vaadit mahdottomia.

Vierailija
6/53 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon myös ajatellut, että ennen seksiä seuraavan potentiaalisen kumppanin kanssa, käydään testeissä molemmat.

Vierailija
7/53 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaiva oma todistuksesi ensin esille.

Tietenkin. Vaikka olisi ollut vain yksi kumppani elämän aikana, niin taudit pitää testata ennen seuraavaa kumppania. 

Ap

Vierailija
8/53 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon myös ajatellut, että ennen seksiä seuraavan potentiaalisen kumppanin kanssa, käydään testeissä molemmat.

Ei taida olla sp-poli valomerkin aikaan auki.

Vierailija
9/53 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämähän se olisi. Ap paljasti aloituksessaan, ettei ole itse koskaan käynyt testeissä.

Vierailija
10/53 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joson terve ja puhdas, niin mitä syytä sillä olisi lähteä lätkimään, ellei sitten ole niin herkkähipiäinen. Jos taas tauteja löytyy, niin en ihmettele ollenkaan, että häipyy hyvän sään aikana. Mutta reilu peli: myös sinä käyt testeissä. Sinäkin saatat olla tartuttaja, vaikkei oireita olisikaan. Jos olet itse sairastanut jonkin sp-taudiksi luokitellun, joka on hoidettu lääkkeillä, mutta taudinaiheuttajat voivat olla edelleen elimistössä latenttina.

Vierailija
11/53 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ne saa paperilla pyydettäessä. 

Ap

Vierailija
12/53 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaali ihminen ei käy koskaan testeissä. Sinne mennään kun on hyvä syy epäillä juttuja. Onko aapee itse sellainen että tulee vähän epämääräisiä juttuja harrasteltua? Sellaisen kannattaa toki testata ennen vakikumppaniksi alkamista toisen hyväksi.

Vierailija
13/53 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap onko sinullakin siis nuo SP testit paperilla näytettäväksi samalla ?

Vierailija
14/53 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämähän se olisi. Ap paljasti aloituksessaan, ettei ole itse koskaan käynyt testeissä.

Näkyy omakannassa.

Ainakin täällä päin soitetaan vain jos on jotain löytyy.

Vierailija
15/53 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni juuri niin pitääkin toimia. Ihan siinä missä olisin valmis näyttämään omat tulokseni, niin miehenkin pitäisi olla valmis näyttämään omansa. Sitä paitsi koska minut on steriloitu (siitäkin on faktaa luonnollisesti) jo vuosia sitten ja sterilointi on viimeistelty lämpöpallohoidolla, niin en ole tulossa raskaaksi, vaan vain taudit estäisivät seksin ilman kortsua.

Jos mies asiaa empisi, niin en koskisi häneen kepilläkään. Jos mies ei pystyisi asiasta naamatusten juttelemaan selvinpäin, niin silloinkaan hän ei olisi minun mies.

Vierailija
16/53 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi älykkyysosamäärä sentään... Ne tulokset saa puhelimitse, mutta pyydettäessä paperilla. Itse kävin julkisen terveydenhuollon puolella testeissä ja hain tulokset tiskiltä, koska terveysasema on tässä ihan parin sadan metrin päässä. Kävin yhden kumppanin takia testeissä vaikka ei ollut oireita ja kondomi oli ollut käytössä. Halusin varmistua jos joskus tapaa jonkun, että voidaan aloittaa puhtaalta pöydältä. 

Ap

Vierailija
17/53 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalilta kuulostaa ap. Itse ainakin olemme pidempiaikaisten kumppaneiden kanssa käyneet ennen kumin pois jättämistä.

En itse tuota toivetta säikähtäisi, vaikka miehelle ei järin miellyttävää ole se korvanputsauspuikon tunkeminen tatin sisään.

Vierailija
18/53 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap onko sinullakin siis nuo SP testit paperilla näytettäväksi samalla ?

On. Kirjoitinkin sen jo tuohon yhteen viestiin.

Ap

Vierailija
19/53 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Normaali ihminen ei käy koskaan testeissä. Sinne mennään kun on hyvä syy epäillä juttuja. Onko aapee itse sellainen että tulee vähän epämääräisiä juttuja harrasteltua? Sellaisen kannattaa toki testata ennen vakikumppaniksi alkamista toisen hyväksi.

Juuri sinunkaltaisten idioottien takia taudit leviävät helpommin. Myös vakikumppanilta voi saada taudin, se on voinut pettää. Ei kannata olla naiivi. Eikä tuossa kohdassa kannata myöskään alkaa tunteilla, että eihän se mun ex rakas olisi voinut pettää... Testeihin vaan jos uusi kumppani löytyy ja sillä siisti. 

Ap

Vierailija
20/53 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat ainakin karkoitettua ne idiootit, jotka yrittävät heti vällyjen väliin.