Haluaisin kuolla n. 45-50 vuotiaana.
Silloin elämä kai jo eletty ja tulossa on vain sairauksia ja yksinäisyyttä. En ole koskaan ollut onnellinen ihminen. Olen nyt 31-vuotias.
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama. Olen nyt 38. Alkaa olemaan elämän ilot poissa. Seksielämä on pysyvästi ohi kuivien limakalvojen takia, hiuksissa harmaata, naama ryppyyntyy, kropan iho kuivuu ja veltostuu.
No voi jukolauta. Hae apteekista Vagisania (kosteuttava hormoniton emätinvoide!) ja mee kampaajalle ja rasvaa sitä kroppaasi ja pistä meikkiä naamaan, senkin valittava velttoperce.
No ei mun perceessä mittään vikaa oo, kiitoksia vaan. Joo, ei auta hormonittomat eikä hormonilliset voiteet, on aika kattavasti kokeiltu. Ja ihan sama mitä väriä naamaan ja tukkaan hölvää, ei se ikääntymistä estä :D Se ny vaan o fakta että ei tästä enää nuorene, ja suunta on auttamatta alaspäin.
Vierailija kirjoitti:
Mielesi muuttuu todennäköisesti, kun huomaat, että vanhempanakin olet yhä sama ihminen etkä mikään puoliksi haudassa oleva muumio.
Ei muutu, jos aloittaja ei saa elämäänsä mielekästä sisältöä - muuten olo vain pahenee.
Miettikää ihmiset rauhassa ja vakasvasti, mitä haluatte elämältä ja yrittäkää tavoitella niitä asioita niin hyvin kuin vain pystytte!
Esim. kumppanin haku vaatii paljon omaa aktiivisuutta ja jos ei kotimaasta löydy, niin ulkomaitakin voi koittaa.
Vierailija kirjoitti:
Sama. Olen nyt 38. Alkaa olemaan elämän ilot poissa. Seksielämä on pysyvästi ohi kuivien limakalvojen takia, hiuksissa harmaata, naama ryppyyntyy, kropan iho kuivuu ja veltostuu.
Tuohon auttaa lähin gynekologi.
Ja suomalaiset ovat maailman onnellisin kansa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No voi jukolauta. Hae apteekista Vagisania (kosteuttava hormoniton emätinvoide!) ja mee kampaajalle ja rasvaa sitä kroppaasi ja pistä meikkiä naamaan, senkin valittava velttoperce.
No ei mun perceessä mittään vikaa oo, kiitoksia vaan. Joo, ei auta hormonittomat eikä hormonilliset voiteet, on aika kattavasti kokeiltu. Ja ihan sama mitä väriä naamaan ja tukkaan hölvää, ei se ikääntymistä estä :D Se ny vaan o fakta että ei tästä enää nuorene, ja suunta on auttamatta alaspäin.
Alamäki tosin alkaa viimeistään siinä 25v paikkeilla naisilla, muutama vuosi myöhemmin miehillä. Mutta eihän vaikutukset heti niin kattavia ole.
Vierailija kirjoitti:
Ja suomalaiset ovat maailman onnellisin kansa?
Se oli kyllä vuosikymmenien vitsi.