Mitä olette tänään tehneet, kun on niin kuuma?
Jos olette olleet sisällä, mihin aikaan aiotte uskaltautua ulos?
Kommentit (30)
Olen lähinnä oleillut sisällä, ei huvita mennä tuonne paahteeseen.
Mietin rannalle menemistä, mutta minulla on nuha, ja pelkään jotain hysteeristä "rantaraivoa", jos sattuisin rannalla aivastamaan. Juu, ei ole koronaa.
Illemmalla ajattelin mennä kävelylle ja lueskelemaan lähipuistoon.
Viimeöinen ukkonen raikasti ilman ja tänään on mittarissa ollut eimmillään vain 22-23 astetta eli varsin nautinnollinen sää tällä hetkellä.
Makoillut, siivonnut ja syönyt. Pelataan sulkkista ja kävelen juoksumatolla illalla. Sitten saunaan ja ansaittu jäätelö (olen laihiksella)
Heinäpellolla sitonut pyöräpaalien lankoja etteivät riepota sitten kun ajetaan latoon.
En mitään. En mene ulos. Olen netissä ja katson telkkua.
Otin vastaan yhden kalustetoimituksen Ikeasta. Pesin koneellisen pyykkiä ja toisen astioita. Kun aurinko kääntyi pois parvekkeeltani, siirryin sinne. Avasin kaihtimet ja lasitukset parvekkeelta. Aika jees nyt.
Asunnossa kaikki ikkunat auki, kun aurinko ei enää porota suoraan. Illalla myöhään ajan kauppaan ja toivon, että suunnilleen kaikki muut ovat jo poistuneet sieltä.
Porsaan kylkeä uunissa, riisipedillä, sienillä ja sipulilla. Eikä se nyt niin kuumassa ollut 125 c.
Zinc
Aamulla vähän siivosin mut tuli kuuma, että tunti riitti. Perheen kanssa rannalla, kaupassa. Nyt syöty ja vähän telkkaria ja tietokoneella oloa. Illalla taas siivoan ku vähä viilentyy
Täällä ei ole enää yhtä kuuma kuin aikaisemmin viikolla. Ilma tuntui aika mukavalta parvekkeella. Täällä on vain 20 astetta. En ole tehnyt oikein mitään tänään. Laitoin ruoaksi moussakaa ja nyt on pesukone päällä. Lähden pyöräilemään, kun saan pyykit pois koneesta. Lämmitän ehkä saunan illalla.
Väsyttää ja pieni krapula. Nukuin 3.30-11
Klo 11 keitin kahvit
Join kahvia ja istuin koomassa puhelinta pläräten varmaan tunnin
Menin ulos lukemaan ja kastelin kukat
Klo 15 lähdin kauppaan ja ostin ruokaa, tein ruoan, puhelimella vähän väliä, nukuin 20 min
, söin ja nyt vaan makaan tässä