Mitä olette tänään tehneet, kun on niin kuuma?
Kommentit (30)
ostin kaljaa ja pelailen tietokoneella, välillä nettiä selailen. Parvekkeelle menen kunhan aurinko alkaa paistaa siihen
Käytin koirat aamulla lenkillä, kävin kaupassa, pesin auton, tein salaatin, hain teinin kaverinsa luota, kastelin pihakasveja.... nyt lähden viemään koirat uimaan ja illemmalla menen itsekin.
Vierailija kirjoitti:
Kävin kaupassa ja tyhjentämässä kirppispöydän. Nyt paistan makkaraa pannulla ja sen jälkeen omalle parvekkeelle istumaan jajuomaan lonkeroa. Otan varmaan kuulokkeet mukaan ja aurinkorasvan😊. Mitä itse Ap?
Minulla on lapsivapaa päivä ensimmäistä kertaa maaliskuun jälkeen. Kävin metsässä, mutta sen jälkeen on ollut liian kuuma tehdä mitään. En välitä. Kohta lapsi tulee takaisin, olen tyytyväinen näinkin. Vähän pitää lapsen kanssa mennä ulos, ehkä seitsemältä.
Täällä varmaan kuumin päivä koko kesänä. Odotan, että aurinko laskee. Sitä ennen ei ole ulos onneksi mitään asiaa.
Suunnitellut meneväni puuhommiin, mutta olen juonut kuusi olutta ja nyt olen liian väsynyt mennäkseni töihin.
Vierailija kirjoitti:
No ei se kuumuus minun tekemisistäni johdu.
Heh heh.
Vielä eilistäkin kuumempaa, kun ilma on kosteaa. Vein äsken roskat ja naama on jo siitäkin vähästä ihan hiessä.
Katsellut monta jaksoa Sopraanoa HBO:lla(helkutin hyvä sarja) Nyt lähden saunomaan ja sen jälkeen syödään. Lopun päivää taas Sopranoa:))
Nukuin univelat pois, sitten olen lukenut partsilla kirjaa ja äsken söin pottuja ja muikkuja.
Vedän kohta varmaan uudet unet kun alkoi ramasemaan (nukkunut liikaa niin sitten väsyttää koko päivän).
Sitten varmaan luen taas kirjaa ja hiustenpesukin pitäisi suorittaa.
Ajattelin paistaa myös lettuja illemmalla.
Sitten varmaan taas nukun.
:D
Verhot kiinni, ikkunat kiinni. Illemmalla alkaa tuuletushommat ja laitetaan läpiveto. Suihkussa olen käynyt ja syönyt ja juonut kahvia. Muuta en ole pystynyt tekemään. Nyt evakossa vähän viileämmässä asunnossa. Huomenna onneksi alkaa ihmisten kelit.
Kävin alennusmyynnissä, josta en ostanut mitään. Sen sijaan mukaan tarttui muutama täyshintainen tavara, tietenkin. Äsken join terassilla siideriä, nyt juon sisällä siideriä, koska voin (lapset muualla).
Vierailija kirjoitti:
Miten niin kuuma? +14 °C ja pilvessä.
28° ja äsken tuli sadekuuro, jonka vuoksi kosteusprosentti noin 70. Lääh.
Aamulla frisbeegolfia
Sitten kävin kaupoilla
Nyt syön spagettia ja katkarapukastikkeella
Sitten kitaran soittamista
Ja sen jälkeen netflixiä pihalla auringon ottoa samalla
Kävin kaupassa ja tyhjentämässä kirppispöydän. Nyt paistan makkaraa pannulla ja sen jälkeen omalle parvekkeelle istumaan jajuomaan lonkeroa. Otan varmaan kuulokkeet mukaan ja aurinkorasvan😊. Mitä itse Ap?