Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehet eivät halua panostaa ulkonäköönsä naisten takia?

Vierailija
26.06.2020 |

Miksi miehet eivät halua panostaa ulkonäköönsä naisten takia?

Kommentit (110)

Vierailija
21/110 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö muka? Juuri ajattelin lähteä alasti ajamaan nurmikkoa voimaannuttuaen näin paitsi itseni, myös naapurit ja ohikulkijat

M47

Vierailija
22/110 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin panostan, ostin juuri kukkakuvioiset boxerit ja jos saan tuotua baarista leidin kotiin asti tarjoan hänelle tuoretta Minttuviinaa Alkosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/110 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska ihmislajin lisääntymisessä juuri naiselle on varattu se käärmeenlumoajan rooli ja siitä tulee satsaus ulkonäköönkin.

Ei oikein käärme lumoudu muuten.

Höpö höpö. Kulttuuri- ja aikasidonnaista. Kvg dandy.

Vierailija
24/110 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

V*ttuako se irtotakki, parturi ja geelit auttaa kun hiukseni ovat lähteneet vuosia sitten, ylipainoa on n. 50 kiloa eikä vaatteet edes kunnolla mahdu päälleni (paitsi mukavat kuten verkkarit ja t-paita, talvella toppatakki).

Olisi siis ainakin minun kohdalla järjetöntä panostaa ulkonäköön. Olen kyllä ollut nuorempana naimisissa, mutta silloin olin huomattavasti paremmassa tikissä ja kuontalokin oli tallella.

Siisti kalju on myös hyvä "hius"malli. Juicetukka on puistattava. Miksi et laihduta? 

Ei ole itsekuria eikä huvita enää. Nuorepana jaksoi katsoa mitä söi ja liikkua, ja naisiakin tuli ihan eri tahtiin ja tulivat itsekin juttelemaan.

Nyt olen periaatteessa näkymätön naisille, tietty liiton saisi vielä kasaan jonkun siivoojan tai sairaanhoitajan kanssa jotka haluavat kärkkyä säästöjäni mutta ei tuontyyppiset ihmissuhteet kiinnosta minua ainakaan.

Kuulostatpa todella ihanalta mieheltä. Minkä aarteen nuo naiset sinussa menettävätkään...

Vierailija
25/110 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Normimiehen saa ehkä nostettua tasolta "pultsari" tasolle "seinäkoriste" kun vaihtaa ne iänikuiset hupparifarkut vaikka kauluspaitaan ja bleiseriin.

Mutta ei se naisen saantiin silti vaikuta jos pärstäkerroin ja se ruho mihin se pärstä on kiinnitetty, eivät miellytä naisia.

Plus sitten se että tavallinen mies on myös henkisesti aika harmaa. Jännemmät ja hauskemmat paukkivat tällöin ohi, vaikkeivat näyttäisi sen kummemmilta.

Miehet voivat tehdä pieniä kohennuksia, mutta kyllä ne kortit on naisten suhteen jo syntyessä jaetut. Tasapaksun raihallisesta, kun ei saa luonnollisen räiskyvää ja niin edelleen.

Vierailija
26/110 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen ainakin panostanut jo kaiken mahdollisen ja voin kyllä myöntää, että motiivi sen taustalla on juurikin naisten saaminen. Ei ole silti auttanut, ikisinkkuna jatkuu elämä.

No sitten varmaan hankkimaan se iso setelitukko ja Ferrari. Duh.

Vierailija
27/110 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno Provo. Miksiköhän luulet että käymme usein parturissa, hiukset ja sheivaus kuntoon aina päivittäin, urheilua jotta kroppa pysyy kunnossa, kropan karvojen trimmaus myös, erilaiset voiteet jotta iho voi hyvin ja ruokavaliota pitää myös seurata koska muuten ei ole mitään jakoa suhde markkinoilla. Lisäksi parisuhteessa sama homma jatkuu ja vaatekaappia uusiksi tasaisesti.

Mikä osa tästä ei ole panostusta naisia varten ?

Vierailija
28/110 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mamu_in_the_House kirjoitti:

Ymmärtäkää jo miehet ovat erilaisia kuin naiset. Naiset haluavat huomioita, miehet taas eivät. Miehet toisaalta yrittävät iskevät naisia kehuskelemalla kuinka hyviä he ovat tietyissä asioissa jne.

tl;dr miehet ja naiset ovat erilaisia!

Suomalaiset naiset collareissaan ja meikittömine naamoineen haluavat huomiota? Hmmmm... Hieman outo näkemys sinulla.

Vierailija
29/110 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska se merkkaa naisille vähemmän. Miehen kannattaa panostaa itseluottamukseen, keskustelutaitoihin, empatiakykyyn ja työuraan. Ei me kyllä noihinkaan panosteta, kun naisia tuntuu saavan aika helposti ilmankin.

M38

Vierailija
30/110 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen ainakin panostanut jo kaiken mahdollisen ja voin kyllä myöntää, että motiivi sen taustalla on juurikin naisten saaminen. Ei ole silti auttanut, ikisinkkuna jatkuu elämä.

Laihduta.

Vierailija
31/110 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuten ensimmäinen vastaaja sanoi, vaikea sitä "naamaa on kammata". Iso osa esim. Tinderissä on naamalla. Jos naama on tylsä tai ruma, niin ei niitä matcheja vaan yksinkertaisesti tule, vaikka miten on silitettyä paitaa päällä ja rautaa nosteltu salilla.

Ei naisia kiinnosta ulkonäkö ellei se kytkeydy komeakasvoiseen ja pitkään mieheen jolla hyvä kroppa. Silloin repaleinen t-paitakin näyttää hyvältä tämän päällä.

Jos minä menen taikinanaamallani verrokiksi Tinderiin kallis mittapuku päällä niin saan tuhat kertaa vähemmän matcheja kuin tuo mies perunasäkissä.

En siis kitise. Valaisen vaan asiaa kun naiset ei tunnu ymmärtävän millaista ylämäkeä se on olla perusmiehenä tai rumana miehenä. Vähän sama kuin olisi 320kg nainen (vaikka niillekin on kyllä ottajia).

Ei kiinnosta mitä tinderissä on. Tuolla kadulla näkee niin paljon miehiä joita ei kiinnosta laittautua ettei tosin mikään ihme että niitä siellä sovelluksessakin.

Ei pidetä kehosta huolta vaan löllyy ympäriinsä huonoryhtisenä jo nuoret miehet. Vaatteet mummo valitsi kirpparilta ja hiuksista ei välitetä.

Vierailija
32/110 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Normimiehen saa ehkä nostettua tasolta "pultsari" tasolle "seinäkoriste" kun vaihtaa ne iänikuiset hupparifarkut vaikka kauluspaitaan ja bleiseriin.

Mutta ei se naisen saantiin silti vaikuta jos pärstäkerroin ja se ruho mihin se pärstä on kiinnitetty, eivät miellytä naisia.

Ja luonne. Jurottaa siellä seinän vieressä eikä iloisesti nauraen ota osaa keskuteluihin.

Vierailija
33/110 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hieno Provo. Miksiköhän luulet että käymme usein parturissa, hiukset ja sheivaus kuntoon aina päivittäin, urheilua jotta kroppa pysyy kunnossa, kropan karvojen trimmaus myös, erilaiset voiteet jotta iho voi hyvin ja ruokavaliota pitää myös seurata koska muuten ei ole mitään jakoa suhde markkinoilla. Lisäksi parisuhteessa sama homma jatkuu ja vaatekaappia uusiksi tasaisesti.

Mikä osa tästä ei ole panostusta naisia varten ?

Miksi ei näy katukuvassa tämä? Ei suomimies ole noita kiinnostunut.

Vierailija
34/110 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuten ensimmäinen vastaaja sanoi, vaikea sitä "naamaa on kammata". Iso osa esim. Tinderissä on naamalla. Jos naama on tylsä tai ruma, niin ei niitä matcheja vaan yksinkertaisesti tule, vaikka miten on silitettyä paitaa päällä ja rautaa nosteltu salilla.

Ei naisia kiinnosta ulkonäkö ellei se kytkeydy komeakasvoiseen ja pitkään mieheen jolla hyvä kroppa. Silloin repaleinen t-paitakin näyttää hyvältä tämän päällä.

Jos minä menen taikinanaamallani verrokiksi Tinderiin kallis mittapuku päällä niin saan tuhat kertaa vähemmän matcheja kuin tuo mies perunasäkissä.

En siis kitise. Valaisen vaan asiaa kun naiset ei tunnu ymmärtävän millaista ylämäkeä se on olla perusmiehenä tai rumana miehenä. Vähän sama kuin olisi 320kg nainen (vaikka niillekin on kyllä ottajia).

Ei kiinnosta mitä tinderissä on. Tuolla kadulla näkee niin paljon miehiä joita ei kiinnosta laittautua ettei tosin mikään ihme että niitä siellä sovelluksessakin.

Ei pidetä kehosta huolta vaan löllyy ympäriinsä huonoryhtisenä jo nuoret miehet. Vaatteet mummo valitsi kirpparilta ja hiuksista ei välitetä.

Näkyy siellä lihavia naisiakin, osa ihmiskunnasta nyt vaan on luovuttanut. Toiset aiemmin, toiset myöhemmin.

Vierailija
35/110 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten niin ei halua? 10 tuntia tavoitteellista liikuntaa viikossa, jolla toki muitakin etuja, kuten terveys, vireys, jaksaminen ja mieliala. Terveellinen ruokavalio päälle. Eikö sitä lasketa? Karvat ojennukseen ja puhtaat, talvella silitetyt vaatteet. 

Tosin enemmän positiivisia reaktioita tuntuu tulevan t-paidassa ja sortseissa kesällä koiran ulkoiluttajilta, toimistolla kun ei enää voi tavata ketään, niin jätän jo alitajuisestikin reagoimatta hymyihin ja muuhun. 

Kosmetiikkaan en tosiaan ole lähtenyt, tai iho-hoitoon. Tuntuu liian ho.... naiselliselta. 

Kannattaisi panostaa siihen naamaankin. Tai no saataa olla jo sinun kohdalla liian myöhäistä. Miesten naamat rypistyy ja vanhenee hurjaa vauhtia kun eivät vaivaudu pitämään huolta siitä.

Vierailija
36/110 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näkyy siellä lihavia naisiakin, osa ihmiskunnasta nyt vaan on luovuttanut. Toiset aiemmin, toiset myöhemmin.

Mutta tämä keskustelu koskee sitä miksi miehet eivät vaivaudu olemaan komeita naisia varten. Löllyy vaan menemään vaikka laihduttaminen on helppoa.

Vierailija
37/110 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toistensako takia ne geelitukat sitten lotraavat geeleillään ja koristelevat itsensä kultakoruilla?

Kyllähän kautta historian miehet ovat koreilleet jos jonkinlaisilla virityksillä.

Vierailija
38/110 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lompakon paksuuteen panostaminen on miehelle kannattevempaa kuin meikkivoiteella lärvin voitelu tai trendipelleksi ryhtyminen. Jos ei liikunta, fiksusti syöminen, siisti pukeutuminen ja ryhdikäs käytös riitä ni sittei riitä.

m40

Ei riitä jos et vaivaudu pitämään ulkonäöstäsi huolta.

Vierailija
39/110 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

V*ttuako se irtotakki, parturi ja geelit auttaa kun hiukseni ovat lähteneet vuosia sitten, ylipainoa on n. 50 kiloa eikä vaatteet edes kunnolla mahdu päälleni (paitsi mukavat kuten verkkarit ja t-paita, talvella toppatakki).

Olisi siis ainakin minun kohdalla järjetöntä panostaa ulkonäköön. Olen kyllä ollut nuorempana naimisissa, mutta silloin olin huomattavasti paremmassa tikissä ja kuontalokin oli tallella.

Niin nuorena olit naimisissa koska panostit ulkonäköön. Sitten annoit itsesi rupsahtaa ja nainenkin lähti.

Vierailija
40/110 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siisti kalju on myös hyvä "hius"malli. Juicetukka on puistattava. Miksi et laihduta? 

Ei ole itsekuria eikä huvita enää. Nuorepana jaksoi katsoa mitä söi ja liikkua, ja naisiakin tuli ihan eri tahtiin ja tulivat itsekin juttelemaan.

Nyt olen periaatteessa näkymätön naisille, tietty liiton saisi vielä kasaan jonkun siivoojan tai sairaanhoitajan kanssa jotka haluavat kärkkyä säästöjäni mutta ei tuontyyppiset ihmissuhteet kiinnosta minua ainakaan.

Syy siihen että naiset eivät sinusta kiinnostunut on ruma luonne + ruma ulkonäkö ja siihen ei auta edes raha. Sillä saat ostettua seuraa joka laskuttaa/ tunti

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kolme