Onko "väärin" erota vain siksi että on täysin kyllästynyt mieheen?
Ei mitään draamaa taustalla, mutta ukosta on tullut jotenkin niin hiton jäyhä, passiivinen ja intohimoton, että leipiinnyttää. Tuntuu myös pitävän meikäläistä aivan itsestäänselvyytenä, joka ei kehuja tai huomioimista tarvitse.
Kommentit (82)
Vierailija kirjoitti:
Parisuhdeterapiaa suosittelen. Tai muuten keskustelua aiheesta.
Ei suomalainen mies mene terapiaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei suomalainen mies mene terapiaan.
Jotkut lähtee terapiaan, jos se on parisuhteen jatkumisen ehtona. Itse sain mieheni noin 10 vuotta sitten mukaan, kun tein kerta kaikkiaan selväksi että lähden, jos kerran asioista puhuminen muuten vaan ei suju, eikä terapiaankaan suostu. Meillä oli ongelma, että miehen mielestä ei ollut mitään ongelmia, eikä osannut sanoa mitään, kun minä kuvasin mitä ongelmia minusta on. Oli vaan vaivautuneen näköinen, joskus kuittasi akkojen jaarituksena, jota tehdään kun on naistenlehdestä opittu että kuuluu parisuhdekeskustella. Terapia sai hänet ymmärtämään, että minusta ihan oikeasti tuntui siltä mitä olin sanonutkin, eikä ole vain jotain naisten turhaa lämpimikseen lätinää.
Sekin voi auttaa, jos lähdet vähän viihteelle, etkä ole itsestäänselvyys.
Minun mieheni alkaa aina jossain vaiheessa ylpistymään. Silloin palautan hänet tietoisesti maan pinnalle meikkamalla flirttailemalla muille miehille. Johan alkaa omakin rouva kiinnostaa.
Ihmiset ovat ihan vapaita päättämään itse elämänsä ja lopettamaan suhteen. Etsimään parempaa elämää ja onnea. Jos jokin ei toimi tai etene.
Vierailija kirjoitti:
Minun mieheni alkaa aina jossain vaiheessa ylpistymään. Silloin palautan hänet tietoisesti maan pinnalle meikkamalla flirttailemalla muille miehille. Johan alkaa omakin rouva kiinnostaa.
15-vuotiaiden ihmissuhdepelejä.
Vierailija kirjoitti:
Älä alapeukuta. Miehet ovat yksinkertaisia.
Jos mies kysyisi samaa vaimostaan, oltaisi palstalla sitä mieltä, että mies on itsekäs ja hänen pitää vaan kestää suhteessa. Vaikka kuolemaansa asti ja vaikka miten tahansa onnettomana.
Riippuu, miten talous kestää vai paraneeko. Jos ero heikentää talouttasi, ota virkeä panokaveri tai pari. Joskus se herättää ukossa kilpailuhengen: kyllähän minä yhden akan tyydytän itsekin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yli 20 vuotta jo yhdessä oltu, että ainakin meillä toimii. Ei nyt pettään tarvitse ruveta, mutta älä ole itsestäänselvyys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yli 20 vuotta jo yhdessä oltu, että ainakin meillä toimii. Ei nyt pettään tarvitse ruveta, mutta älä ole itsestäänselvyys.
Juu juu, paras tapa pitää liitto kasassa on tehdä toinen epävarmaksi siitä, että välitätkö siitä 🙄
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. Eroon ei tarvita mitään erityistä syytä.
No ei varsinaisesti, mutta onhan se vähän tympeää, varsinkin jos se tulee toiselle tyytyväiselle osapuolelle ihan puun takaa. Varsinkin avioliitto pitäisi ottaa mielestäni vakavasti, eikä vain tylsyyden takia erota. Toki avioliittokin vaatii työtä ylläpitoon molemmilta osapuolilta, aloituksen mies ei selkeästi ylläpidä sitä omalta osaltaan, jolloin terapia voisi olla hyvä apu herättämään ajatuksia ja avaamaan keskustelua. Myös avioliittoa ennen tapahtuva parisuhdeterapia voisi yleistyä, niin pari olisi jo heti yhteisen elämän alussa samalla sivulla mitä odottaa tulevalta.
Eroa ihmeessä jos siltä tuntuu. Meillä Suomessa ei ole mitään pakkoa olla kenenkään kanssa jos ei halua. Ihan itsestäsi kiinni ja sinun ratkaistava asia.
Vierailija kirjoitti:
Miksi? Koska vetelälle luuseriäijälle pitää antaa vielä tilaisuus?
MIKSI HELVETISSÄ. Sillä on ollut näytön paikka joka päivä.
Vierailija kirjoitti:
Eipä mies menettäisi mitään, jos suhde tuollaisen bimbon kanssa päättyisi. Hyvä vain.
Joutaa vaihtaa virkeämpään.