Miksi käydä miehenä rannalla? Siellähän vain turhautuu
Siksi otankin aurinkoa vain omalla parvekkeella.
Kommentit (35)
pikkusen-Hüllü kirjoitti:
Minä käyn miehnä rannalla uimassa ja vielä aamu tuimaan. ja joskus metsäjärvellä myöskin aamu-tuimaan.
Anna mä arvaan, että naisena käyt rannalla uimassa ilta-tuimaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihana katsella hyvin muodostuneita teinityttöjä. (vain +16v tietysti!)
M38
Olet ällöttävä pèrvo jos luulet, että on ikäisenäsi normaalia katsella 16v lapsia.
N20
Miksi "normaalius" on sinulle noi tärkeää? Olisi tylsää jos kaikki olisi täysin normaaleja ja samanlaisia.
Vierailija kirjoitti:
Naiskauneudesta nauttiminen on heteromiehelle taitolaji, mutta täysin mahdollista. Pitää vaan päästää irti siitä ajatuksesta, että pitäisi heti päästä panemaan. Ja mikäli alkaa kuitenkin panettaa, voi siihen panetukseen suhtautua positiivisena voimaantumisen tunteena, ilman että turhautuu.
On myös mahdollista nauttia muista rantaelämän elementeistä, ja jättää pyllybikinien tiirailun vähemmälle.
Ei mun ongelma ole ollut koskaan, että pitäisi päästä jokaista näkeemäni naista panemaan. Lähinnä kai koen jonkinlaista eksistentiaalista kriisiä, joka manifestoituu rannalla, jossa näen sen kauniiden ihmisten kirjon johon en itse ole koskaan kuulunut. Ja kyllä tietenkin miehenä olen sitä mieltä, että ranta on täynnä kauniita naisia, mutta en sinällään heitä seksuaalisesti ajattele, koska se olisi niin harhainen ajatus kaltaiseltani mieheltä. Ajattelen vain, että jos olisi sattunut syntymään toiseen kehoon, toisiin aivoihin. Sitten voisin olla rannalla, olla itsevarma ja olla yksi noista kauniista.
ap
Voit vielä vaihtaa sukupuolta ja liittyä heihin voimaantuen narubikineistä.
Vierailija kirjoitti:
M38
Kysytkö niiltä kaikilta paperit?
Minä käyn uimarannalla ensisijaisesti uimassa sillä uin mielummin luonnonvesissä kuin uimahallissa. En ole edes kiinnostunut auringon ottamisesta ja ruskettuminen tapahtuu lähinnä sitä kautta kun liikkuu normaalisti ulkona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiskauneudesta nauttiminen on heteromiehelle taitolaji, mutta täysin mahdollista. Pitää vaan päästää irti siitä ajatuksesta, että pitäisi heti päästä panemaan. Ja mikäli alkaa kuitenkin panettaa, voi siihen panetukseen suhtautua positiivisena voimaantumisen tunteena, ilman että turhautuu.
On myös mahdollista nauttia muista rantaelämän elementeistä, ja jättää pyllybikinien tiirailun vähemmälle.
Ei mun ongelma ole ollut koskaan, että pitäisi päästä jokaista näkeemäni naista panemaan. Lähinnä kai koen jonkinlaista eksistentiaalista kriisiä, joka manifestoituu rannalla, jossa näen sen kauniiden ihmisten kirjon johon en itse ole koskaan kuulunut. Ja kyllä tietenkin miehenä olen sitä mieltä, että ranta on täynnä kauniita naisia, mutta en sinällään heitä seksuaalisesti ajattele, koska se olisi niin harhainen ajatus kaltaiseltani mieheltä. Ajattelen vain, että jos olisi sattunut syntymään toiseen kehoon, toisiin aivoihin. Sitten voisin olla rannalla, olla itsevarma ja olla yksi noista kauniista.
ap
Siis missä on tällainen ranta, jossa kaikki kävijät on kauniita? (jos jätetään laskuista pois 1 kpl karvainen ja miestissinen ap)
Itse käyn rannalla uimista varten. Luettavaakin voinee ottaa mukaan jos pääsee varjoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Siis missä on tällainen ranta, jossa kaikki kävijät on kauniita? (jos jätetään laskuista pois 1 kpl karvainen ja miestissinen ap)
Mun silmään he ovat. He ovat kauniita jo siksi, että uskaltavat olla omana itsenään ja avoimesti uima-asuissa muiden ihmisten keskuudessa.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M38
Olet ällöttävä pèrvo jos luulet, että on ikäisenäsi normaalia katsella 16v lapsia.
N20
*teinejä. Et itsekään ole kuin 4v vanhempi., joten voin katsella sinuakin, jos olet nätti. Ihan laillista se on, ovat suojaikärajan yläpuolella.
Vierailija kirjoitti:
Itse käyn rannalla uimista varten. Luettavaakin voinee ottaa mukaan jos pääsee varjoon.
Kirjaa rannalla olen suosinut. Sen taakse voin piiloutua. En vain tykkää hiekassa lukea.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M38
N20
*teinejä. Et itsekään ole kuin 4v vanhempi., joten voin katsella sinuakin, jos olet nätti. Ihan laillista se on, ovat suojaikärajan yläpuolella.
Katsella saa vaikka kaksi vuotiaita. Suojaikäraja koskee ihan muita asioita.
Lapset tykkäävät käydä kesällä uimassa, ei siellä rannalla muuten viihtyisikään, käyn mieluummin uimahallissa/maauimalassa silloin kun urheilun takia haluan uida. Naisia päinkään katsomista yritän vältellä viimeiseen asti ettei kukaan vahingossakaan ahdistu.
Parempi vaan, että yhä useampi tuijottava mies jää pois rannalta. Saamme me muut olla rauhassa ja käyttää semmoisia asuja kuin haluamme. Olivat sitten miten paljastavia tahansa.
Mitä se miehen ikä siihen vaikuttaa? Ei sitä vanhemmiten yhtäkkiä ala pitämään vanhoja naisia viehättävämpänä kuin nuoria