Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Postipaketit jenkeistä ei tule perille

ostaja
26.06.2020 |

Onko muilla samaa ongelmaa, postipaketit eivät tule jenkeistä perille? Olen tilannut kahdesta eri paikasta 3.5. ja 28.5. ja paketeista on viimeisin havainto Chigacon lentokentältä, siihen loppuu tiedot, eikä paketteja ole tullut perille.

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ostaja kirjoitti:

Laitoin toiseen firmaan kyselyn pari viikkoa sitten, eivät ole vastanneet mitään. Olen ennenkin tilannut sieltä. Maksoin molemmat Paypalin kautta. En nyt uutta tilausta ala tekemään, ettei mene yhteensä uudestaan yli 500€ ties minne. En usko että enää tulevat perille.

Jos ne ei oo vastannut voit hyvillä mielin tehä rahojen takaisinvedon Paypalin kautta.

Etteko te toopet ymmarra etta maa on karanteerissa, monet liikkeet ja varastot suljettu, ei siella ole ketaan vastaamassa rattitilauksiinne.

Mitas muuten tilaattee "jenkkilasta" kun sellaista maata ei ole olemassakaan. Pitaa kai vastineeksi ruveta kutsumaan Suomea porolandiaksi tai junttilaksi.

Vaikka maa on suljettu aspojen pitäisi olla auki. Ja mulle (ja monille muille) onkin ollut. Se ei siis ole mikään selitys, että aspa ei vastaa koska korona. Ei ne aspat mistään hiton varastoista kirjoittele niin kuin annoit ymmärtää. Jos liike ei kahdessakaan viikossa vastaa (mikä on kohtuullista) niin vetäkää rahat takaisin.

Vierailija
42/50 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se korona on syy moniin viivästyksiin ja myös aspan vastaamattomuuteen.

Käyttäkää hyvät ihmiset järkeä. 🤦🏻‍♀️

Asiakaspalvelut on tukossa. Koronan takia voi olla vajaamiehityksellä, ongelmien takia yhteydenotot kymmenkertaistuu ja kärsimättömästi ihmiset ottaa yhteyttä uudelleen ja uudelleen, mikä taas ruuhkauttaa lisää ja lisää.

Normaalin 100 viestin sijaan sähköposteja onkin 1000. Ei taatusti ehdi vastata. Koko systeemi kaatuu.

Useimmilla nettisivuilla mainitaan kyllä mahdollisista viivästyksistä ja myös kuljetusyhtiöt asiasta tiedottavat, mutta eihän niitä kukaan lue.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Postin "ei tietenkään tarvitse" tiedottaa tästäkään etanameiningistä täällä Suomessa mitään?

Keeping up appearences... VOI V-U!

Vierailija
44/50 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinastakaan ei ole tullut paketteja sitten joulukuun :/, en tiedä onko tästä mitään tietoa miksi on näin.

Vierailija
45/50 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tilasin jenkeistä kerran muutamia vaatteita, pakettia ei kuulunut viikkokausiin. Reklamoin ja lähettivät uudet. Kun yhtä tuotetta ei enää ollut, hyvittivät sen.

Se uusi lähetys tuli parissa viikossa. Kuukausi sen jälkeen tuli sitten se alkuperäinenkin paketti. Soitin firmaan ja kysyin mitä tehdään.

Sain kirjallisen vastauksen, että voin pitää kaikki tuotteet, ei tarvitse palauttaa mitään. Varmaan omituisin nettikauppa, mihin ole törmännyt. En valittanut päätöksestä.

Se on vaan sitä amerikkalaista kuluttajansuojaa 😉, ja palvelualttiutta. Ei haluta asiakasta rasittaa pikkuasioilla.

Vierailija
46/50 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiinastakaan ei ole tullut paketteja sitten joulukuun :/, en tiedä onko tästä mitään tietoa miksi on näin.

Ei niin! Sitten postilakon jälkeen ei ole tullut mitään, en tiedä viskaako posti roskiin kaikki "kiinannyssykät" vai mitä hittoa?!

Vierailija
47/50 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tuli Kiinasta ihan normisti, USAsta ei.

Vierailija
48/50 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Johtuu koronasta, en tiedä milloin normalisoituu tilanne. Mun paketti on seissyt yli 2 kk jo Nykissä.

HALLELUJAA! Tämä mun paketti, joka lähetettiin 13.4., on tänään noudettavissa! Joten toivoa on, ystävät! 😁👍

Vierailija
49/50 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Johtuu koronasta, en tiedä milloin normalisoituu tilanne. Mun paketti on seissyt yli 2 kk jo Nykissä.

HALLELUJAA! Tämä mun paketti, joka lähetettiin 13.4., on tänään noudettavissa! Joten toivoa on, ystävät! 😁👍

Kiva kuulla, että ainakin osa paketeista tulee perille. Oma usko alkaa kyllä hiipua...

Vierailija
50/50 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä on sentään toivoa, 3.5. tilattu paketti saapui tänään. Toista odotellaan vielä...

T. AP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme seitsemän