Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kellään muulla tällaista, että kuukautiset loppuu ja alkaa sitten uudelleen?

Vierailija
26.06.2020 |

Mulla loppui eilen kuukautiset, tai siis luulin, että loppui. Ei tullut enää verta, vaan kirkasta vuotoa ja hieman ruskeita hituja. Jätin kupin kuitenkin varmuuden vuoksi yöksi. Aamulla otin sen pois, pesin ja keitin, ja puolen päivän aikaan alkoi vuotaa uudelleen. Kummallista.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Ja voi olla viidenkin päivän päästä, mutta pidän normaalina koska olen vaihdevuosi-iässä.

Juuri palsta jotenkin käänsi minut vauvakuumepalstalle jossa oli samanlainen aloitus, et kai se ollut sinä? Jos sinne kirjoitat niin olet varmaan nuori, mutta kai se silloinkin toisinaan noin käy.

Vierailija
2/7 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On. Ja voi olla viidenkin päivän päästä, mutta pidän normaalina koska olen vaihdevuosi-iässä.

Juuri palsta jotenkin käänsi minut vauvakuumepalstalle jossa oli samanlainen aloitus, et kai se ollut sinä? Jos sinne kirjoitat niin olet varmaan nuori, mutta kai se silloinkin toisinaan noin käy.

En kirjoita sinne, eikös sinne pidä rekisteröityä. Mä oon 40, että en ihan nuori enää. Mulla on ollut nyt jokusen kerran tätä, mutta ei sentään useampaa päivää välissä.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tuollaista tapahtui kun olin vähän alipainoinen.

Vierailija
4/7 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla tuollaista tapahtui kun olin vähän alipainoinen.

Mä oon ihan normaalipainoinen, vähän ylärajoilla jopa. 

Mulla on joskus aiemminkin ollut tätä, että tulee vain niukkaa ruskeaa vuotoa, mutta nyt oli kuppi puolillaan ihan kirkasta nestettä, mikä oli musta outoa. Joo, anteeksi, vähän ällöttävää ehkä.

Ap

Vierailija
5/7 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Endometrioosi

Vierailija
6/7 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Endometrioosi

Eiköhän siitä tähän ikään mennessä ja kahden raskauden jälkeen olisi ollut jotain muutakin oiretta ja vaivaa.

Ap

Vierailija
7/7 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä endometrioosissa aiheuttaa tuollaista vuotoa? Kiinnostaa kun itselläni on endo ja apn vuoto kuulosti ihan normaalilta itsellenikin mutta en ole ikinä yhdistänyt sitä juuri endoon?