Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naurettavaa että aamupalan tärkeyttä niin korostetaan painonhallinnassa!

Vierailija
26.06.2020 |

Itse pätkäpaastoilen, enkä todellakaan tarvitse aamupalaa mihinkään, en kyllä iltapalaakaan, aivan turhia kaloreita molemmat. Hyvin pärjää kahvilla, lounaalla, ja päivällisellä. Mitä merkitystä sillä muka on missä vaiheessa vuorokautta sen energiansa syö?!
Naurettavaa pelleilyä kaikki ”palat”.

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Diabeetikot tarvitsevat palansa ja THL diabeetikkonsa.

Vierailija
2/43 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On siinä ollut mainoslauseessa voimaa kun nykyään "ammattilaiset kun" kuvittelevat ihmisen suurinpiirtein kuolevan, jossei vedä aamulla puuroa, leipää, hedelmää, maitoa, mehua, kananmunaa ja muroja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää syödä usein, ettei tule "nälkävelkaa",  Tälläista yksi virallisterveellinen guru kirjoitti.  O sancta simplicitas!

Vierailija
4/43 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä todellakaan syö illalla kuin hevonen. Normaali lounas ja päivällinen. Aamulla kahvia, mustana.

Vierailija
5/43 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitää syödä usein, ettei tule "nälkävelkaa",  Tälläista yksi virallisterveellinen guru kirjoitti.  O sancta simplicitas!

Mitä helevetin nälkävelkaa?!?!

Vierailija
6/43 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sinulle sopii tuo tyyli joten jatka sillä! Itse tarvitsen aamupalan. Jos ei aamulla syö niin koko muu päivä mener plörinäksi ja lounaalla tulee hotkittua itsensä ähkyyn. Mun kroppa ei käynnisty ilman aamiaista.

Vierailija
7/43 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos harrastaa liikuntaa täytyy syödä säännöllisesti. Muuten voi paastoilla niin paljon kuin sielu sietää.

Vierailija
8/43 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itsekään tajua. 1-2 ateriaa päivässä.

Aamu- ja iltapaloja en ole koskaan tajunnut.

Ateriat jäävät ihan minimaalisen pieneksi jos pitäisi 4 (!) kertaa päivässä syödä. 300 kaloria ateria, siitä tulee vaan paha mieli. Mieluummin syön hieman enemmän mutta harvemmin.

Vierailija
9/43 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla pitää syödä kunnolla että jaksaa päivän askareet, kulutustarpeen mukaan. Jos makaat sängyssä koko päivän niin älä syö kunnolla, Iltaa kohti keventäen.

Vierailija
10/43 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, minä tarvin aamupalan, ihan nautinnon ja rauhoittumisen vuoksi. Seuraava ateria saattaakin sitten venyä jopa iltaan asti, ja hyvin toimii. Se vaatii kyllä vähän toisenlaiset eväät, kuin puuroa ja muroja. Pelkkä kahvikaan ei uppoa.

Vierailija
11/43 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Itse aloin voida paremmin kun jätin tuon typerän ja väkinäisen aamupalan pupeltamisen väliin. Ei ole tullut nälkävelkaa, sen sijaan pari ylimääräistä kiloa karisi aivan vaivatta.

12/43 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen aina syönyt kunnon aamiaise, kunnon lounaan ja päivällisen, mutta en koskaan iltapalaa. Välipalaksi voi lukea aamupv kahvi ja töistä tultua kahvi+hedelmä. Päivällinen on n.klo 19.

Paino on pysynyt koko aikuisiän n.58-60 kilossa.

Vierailija
13/43 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos harrastaa liikuntaa täytyy syödä säännöllisesti. Muuten voi paastoilla niin paljon kuin sielu sietää.

Ei paastoilu estä syömästä säännöllisesti.

Vierailija
14/43 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aamulla pitää syödä kunnolla että jaksaa päivän askareet, kulutustarpeen mukaan. Jos makaat sängyssä koko päivän niin älä syö kunnolla, Iltaa kohti keventäen.

Minä jaksan oikein hyvin päivän askareet. Juon aamulla mustaa kahvia pari kuppia ja tuossa puolilta päivin syön lounaan. Päivällistä syön n klo 18-19. Aamulla ei yksinkertaisesti ole yhtään nälkä. Miksi siis söisin?

Vierailija
15/43 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole ikinä pystynyt syömään aamulla. Ei, kertakaikkiaan mahdotonta herättyä alkaa syömään jotain. Syön yleensä noin 4-5h heräämisen jälkeen. Minulla ei ole mitään "iltatankkaamista" ja olen normaalipainoinen.

Vierailija
16/43 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä34334 kirjoitti:

Minä olen aina syönyt kunnon aamiaise, kunnon lounaan ja päivällisen, mutta en koskaan iltapalaa. Välipalaksi voi lukea aamupv kahvi ja töistä tultua kahvi+hedelmä. Päivällinen on n.klo 19.

Paino on pysynyt koko aikuisiän n.58-60 kilossa.

Luuletko että painosi olisi joku muu jos olisit syönyt kunnon lounaan,kunnon päivällisen ja kunnon iltapalan + välipalat iltapäivällä?

Vierailija
17/43 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset ovat erilaisia eivätkä kaikki ohjeet toimi kaikilla. 

Minä kummastelen kahvijuojia, alkoholinkäyttäjiä ja tupakoijia.

Vierailija
18/43 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamupainoitteisesti syövät ihmiset laihtuvat laajoissa tutkimuksissa enemmän kuin päivä- tai iltapainoitteisesti syövät.

Vierailija
19/43 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aamupainoitteisesti syövät ihmiset laihtuvat laajoissa tutkimuksissa enemmän kuin päivä- tai iltapainoitteisesti syövät.

Käy hyvin järkeen, aamupainotteisesti syövillä on enemmän, mistä laihtua.

Vierailija
20/43 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käy hyvin järkeen, aamupainotteisesti syövillä on enemmän, mistä laihtua.

Tai sitten menee niin kuin terveellä järjellä voi päätellä, että aamun kalorit saa kulutettua päivän aikana, mutta illan ei. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi seitsemän