Naurettavaa että aamupalan tärkeyttä niin korostetaan painonhallinnassa!
Itse pätkäpaastoilen, enkä todellakaan tarvitse aamupalaa mihinkään, en kyllä iltapalaakaan, aivan turhia kaloreita molemmat. Hyvin pärjää kahvilla, lounaalla, ja päivällisellä. Mitä merkitystä sillä muka on missä vaiheessa vuorokautta sen energiansa syö?!
Naurettavaa pelleilyä kaikki ”palat”.
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
Pyörtyisin jos pitäisi lounaaseen saakka kitua pelkällä kahvilla. Ja ihan normaalipainoinen, jopa hieman alarajoilla siinä, olen. Mutta tietenkin ymmärrän, että ihmiset ovat erilaisia. Omassa tuttavapiirissäni ne, joilla kilot pysyvät tiukimmassa ovat juuri niitä, jotka eivät syö kuin pari kertaa päivässä.
Vaipuisin varmaan johonkin koomaan jos joutuisin märehtimään ruokaa jatkuvalla syötöllä, 5 keraa päivässä. Hampaatkin varmaan tippuisivat suusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sinulle sopii tuo tyyli joten jatka sillä! Itse tarvitsen aamupalan. Jos ei aamulla syö niin koko muu päivä mener plörinäksi ja lounaalla tulee hotkittua itsensä ähkyyn. Mun kroppa ei käynnisty ilman aamiaista.
Sama juttu. Pitää syödä aamupala, lounas ja iltapäivän välipala muuten ahmin illalla. Jos nuo syön, ei illalla tarvitse syödä paljon, mutta jos en, niin menee ahmimiseksi
Sama juttu. Pitää syödä lounas ja päivällinen, muuten ahmin aamulla. Jos nuo syön, ei aamulla tarvitse syödä paljon, mutta jos en, niin menee ahmimiseksi
Minä taas rasvattoman maidon kittaajia, leivän puputtajia ja sokerihötön ahmijoita.