Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko puolison lihomisen takia erota?

Vierailija
26.06.2020 |

Tutustuin hoikkaan ja söpöön mieheen. Vuoden seurustelun jälkeen hän on lihonut ainakin 40kg ja tietää itsekkin olevansa lihava. Silti ei tee mitään sen eteen. Yksi annos koko on hänellä minun koko päivän syömiset yhteensä. Oksettaa kun näen hänet syömässä. Olisiko epäreilua jättää mies sen takia että hän lihoi? Seksihalut on ihan minimeissä tämän takia.

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikai se epäreilua olisi. Epäreilua olisi olla suhteessa ja valehdella että ei haittaa ja että haluttaa.

Oma mies pullahti jo seurustelun ekan vuotena n 20 kiloo, se on ja pysyy. Itsellä bmi n 20 edelleen.

Ei mua itse se vatsan koko haittaa, mua haittaa kuorsaus jonka takia itsekään en saa nukuttua, miehen ainainen väsymys ja vetämättömyys, se vaikuttaa aivan kaikkeen. Seksissäkin hiki tippuu päälle ja on sanonut itsekin että maha on tiellä mutta mitään ei tee.

Makaa jo nyt sohvalla/sängyssä koko päivän puhelinta tai pelejä räpläten, olen surullinen kun itse syön terveellisesti ja liikun päivittäin.

Mielestäni suhteessa täytyy saada sanottua jos toinen jotenkin oleellisesti muuttuu, oli se henkistä tai fyysistä. Haluaisin itsekin kuulla jos pääsisin lihomaan tai laihtumaan häiritsevästi tai persoonani muuttuisi.

Jos vielä oleellisesti lihoaisi, niin lähtisin lätkimään. Ei ulkonäön takia vaan haluan itse elää terveellisesti ja jaksaa ja tehdä asioita enkä olisi onnellinen jos puoliso tuhoaisi terveyttään.

Sinkkuna voi elää kuten haluaa, suhteessa on vastuu pitää huolta toisestakin, eikä se onnistu jos ei huolehdi itsestäänkin.

Vierailija
22/41 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on päinvastoin.

Mies on mitoissa ja olen itse lihonut 30 vuoden yhdessäelon aikana 10 kiloa.

Mies puristelee mahasta ja hokee: milloin teet asialle jotain?

Pitäisikö erota?

Miehen olisi pitänyt erota, koska olet laiminlyönyt suhdettasi jo pitkään.

Onko oikeasti niin että on suhteen ylläpitämistä pitää itsensä hoikkana? No entäs kun mies olettaa että nainen käy täyspäiväisessä työssä, maksaa kaiken 50%, huolehtii kodista 80%, lapsista 100%, metatöistä 100%. Missä välissä se nainen ehtii pitää itseään kunnossa? Tämä on ikävä kyllä totuus monen perheen elämästä.

Tilastollisesti nainen ei maksa kaikesta 50%, ei sinnepäinkään. Jopa niin, että vaikka nainen tyypillisesti tienaa vähemmän, kulutuspäätöksistä hän tekee 70%. Mies sitten päättää useammin muutamasta isommasta menosta, kuten autosta.

Niin siis naiset tekevät kulutuspäätöksistä 70%, eli mitä tänään tehdään ruoaksi, millä pestään pyykit? Saahan sen kuulostamaan siltä että naiset suunnilleen määräävät miesten tahdin, vaikka kyse on puhtaasti siitä että jonkun se hiton ruoka on tehtävä ja pyykit pestävä.

Teilläkö menee 70% kulutuksesta ruokaan ja pesuaineeseen? Ei meillä ainakaan. Ruokakauppojen laskut on n. 200€/nuppi, ja siihen sisältyy pesuaineet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä on tapahtunut, jos vuodessa lihoo 40 kg? 

Vierailija
24/41 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei avioeroon kukaan kysy mitään syytä, missään vaiheessa.

Jokainen päättää erosta itse, oli se sitten avo/avioliitto.

Erota voi mistä tahansa syystä ja ilman syytäkin.

Mitä kummaa ap kyselee, on varmaan seonnut näistä kuumista keleistä!

Ei kukaan kysele syytä eroon? Ainahan tuolla on kylillä turuilla ja toreilla uteloita, jotka heti kysyy, että miksi erositte? :D

Vierailija
25/41 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin voi. Kannattaakin, koska rakkautta teidän suhteessa ei ole. On vaan pinnallisuus ja joku outo riippuvuussuhde.

Vierailija
26/41 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on päinvastoin.

Pitäisikö erota?

Jos et jaksa kuunnella, pitää varmaan erota.

Jos jaksat, mitä tuota täällä kyselet.

Vierailija
27/41 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on päinvastoin.

Pitäisikö erota?

Mitäs jos alkaisit tekemään mielummin asialle jotain ja pitämään itsestäsi huolta?

Vierailija
28/41 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on päinvastoin.

Pitäisikö erota?

Onko oikeasti niin että on suhteen ylläpitämistä pitää itsensä hoikkana? No entäs kun mies olettaa että nainen käy täyspäiväisessä työssä, maksaa kaiken 50%, huolehtii kodista 80%, lapsista 100%, metatöistä 100%. Missä välissä se nainen ehtii pitää itseään kunnossa? Tämä on ikävä kyllä totuus monen perheen elämästä.

Aikaako siihen houkkuuteen tarvitaankin? Mikä innovaatio! Mä kun olen tähän asti luullut, että painonhallinnan avainsana on oman syömisensä tarkkailu ja tarvittaessa rajoittaminen - siis että ruokapöydässä ei mätetä kaksin käsin ruokaa suuhun, eikä turhia välipaloja napsita, ja pikkuisen panostetaan syödyn ruuan laatuun (välttelemällä huonoja hiilareita ja -rasvoja). Mutta kyse onkin ollut sitten vain ajasta!

Mutta hetkinen, miksi mä olen normaalipainoinen /hoikka, vaikka yksinhuoltajana aika on ollut kortilla kun on pitänyt huoltaa lapset, lemmikit ja koti, ja lisäksi tehdä vaativaa asiantuntijatyötä joskus iltaankin saakka? Miksi mulle on löytynyt aikaa sieltä ja täältä käydä lenkillä ja salilla, joskus tehdä jumppa kotona? Miksi mulle on onnistunut jättää karkin ja herkkujen puputtaminen minimiin, kun vapaa-aikaa ei käytännössä ole? Hmmmm?!!

Vierailija
29/41 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on päinvastoin.

Pitäisikö erota?

Mies olettaa? Mitä sitten? Olettakoot. Älkää suostuko kaikkeen! Ja lasten kanssa voi kuule liikkua, ajanpuute on surkein tekoselitys ikinä. Pieni menee rattaissa ja isommat juoksee ja pyöräilee mukana. Lapsillehan pitäis näyttää esimerkkiä eikä käyttää niitä tekosyynä saamattomuuteen.

Vierailija
30/41 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi. Koska et ole kuitenkaan hänestä kiinnostunut. Joku toinen on varmasti. 

Vierailija
31/41 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on päinvastoin.

Pitäisikö erota?

Tuommoisista asioista kannattaa sopia ennen avioliiton solmimista. Sitä vartenhan on olemassa avioehtosopimuksia.

Vierailija
32/41 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä muuten johtuu, että miehet lihoo suhteen aikana niin paljon? Kun aina puhutaan vaan, että naiset lihoo, mutta käyhän miehillekin samoin. Oma mies oli kuin unelma suhteen alussa: timmi ja pitkä 191/79, nyt se on ihan kamala löllö eikä jaksa enää mitään ja painaa n. 100 kiloa. Mietin itsekin eroa.

Vierailija
33/41 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä muuten johtuu, että miehet lihoo suhteen aikana niin paljon? Kun aina puhutaan vaan, että naiset lihoo, mutta käyhän miehillekin samoin. Oma mies oli kuin unelma suhteen alussa: timmi ja pitkä 191/79, nyt se on ihan kamala löllö eikä jaksa enää mitään ja painaa n. 100 kiloa. Mietin itsekin eroa.

Miehet lihoo onnellisessa suhteessa, naiset onnettomassa suhteessa.

Vierailija
34/41 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika paljon on miehesi lihonnu. Mä en haluaisi toista seksuaalisesti, jos toinen lihoisi noin paljon. Mulla heräsi kysymyksiä: onko miehesi masentunut? Onko hänellä stressiä? Pystyykö hän ilmaisemaan suhteessanne mitä hän haluaa ja mitä ei?

Vierailija
35/41 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai voi erota vaikka ihan ilman syytäkin. Nyt eletään kuitenkin vuotta 2020 eikä seurustelu tarkoita lupausta loppu elämän yhdessä olosta. Eihän edes avioliitto tarkoita sitä, sekin on vaan juridinen sopimus joka lakkaa olemasta kun ero on selvä.

Vierailija
36/41 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä jätä sitä sikaa!

Vierailija
37/41 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihte eroaisin jos huomaisin jonain päivänä asuvani 100-kiloisen siiderivalaan kanssa. 10-15kg ylipaino vielä menettelee, mutta 40-50kg on jo liikaa. Vaikka olisi ihmisenä miten mukava niin osoittaa jottei halua huolehtia itsestään 🤔

M51

Vierailija
38/41 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroamiseen ei vaadita mitään selitystä tai syytä.

Vierailija
39/41 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syytä itseäsi! Anna pimppaa, jos mies haluaa!

Vierailija
40/41 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on päinvastoin.

Pitäisikö erota?

Parempi kysymys olisi, että missä välissä sw ehtii syömään niin paljon?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan seitsemän