Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos olisin sinkku ja haluaisin suhteeseen, olisi pakko ottaa varattu mies

Vierailija
26.06.2020 |

Vapaana ei ole normaaleja miehiä tai ovat hyvin harvinaisia. Eronneetkin ovat eronneita hyvistä syistä.

Ei mitenkään kivaa, mutta noin olisi varmaan pakko toimia.

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varatun kanssa et koskaan ole ykkösvaihtoehto. Onpas kiva! Ja sellasen kanssa, joka tollaseen leikkiin lähtee, voit joutua jakamaan miehen kolmannen ja ehkä neljännenkin naisen kanssa. Monesti, kun tollaset pettäjää pääsevät homman makuun, ei se jää yhteen sivusuhteeseen.

Vierailija
22/45 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä Ap:n avaus on taas niitä ,joka muistuttavat ikävästi ummehtuneesta asenne vinoutumasta, jossa uskotaan vakaasti miesten arvon nosuevan sitä korkeammaksi, mitä enemmän hänellä on kokemusta nais(t)en kanssa olemisesta. - Ja vastaavasti naisen arvon vastaavasti laskevan sitä enemmän, mitä enemmän hänellä on kokemusta miesten kanssa olemisesta.   

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En pitäisi kyllä pettäjääkään järin normaalina tapauksena. Jos siis varatun haluaisit niin et sinä sillä todennäköisyydelläkään hyvää miestä saa.

Toki jos puolison pettäminen on sinun mielestäsi kovin vähäpätöinen asia niin sitten.

I

Ei ole vähäpätöinen asia. Tietysti ottaisin sellaisen miehen, jolle se ei myöskään olisi vähäpätöinen asia, mutta kun onnettomiakin avioliittoja on. Ne päätyvät eroon ilman uutta puolisoakin jossain vaiheessa. Ap

Eli sulla on tällä hetkellä kiikareissa joku ukkomies, jonka pyrit nappaamaan? Way to go.

Vierailija
24/45 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä Ap:n avaus on taas niitä ,joka muistuttavat ikävästi ummehtuneesta asenne vinoutumasta, jossa uskotaan vakaasti miesten arvon nosuevan sitä korkeammaksi, mitä enemmän hänellä on kokemusta nais(t)en kanssa olemisesta. - Ja vastaavasti naisen arvon vastaavasti laskevan sitä enemmän, mitä enemmän hänellä on kokemusta miesten kanssa olemisesta.   

Kuinka niin? Voihan se mies olla ollut saman naisen kanssa pitkään varattuna niin kuin minä itsekin. En huolisi miestä, jolla on paljon suhteita takana, kun ole ole sellainen itsekään. Ap

Vierailija
25/45 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En pitäisi kyllä pettäjääkään järin normaalina tapauksena. Jos siis varatun haluaisit niin et sinä sillä todennäköisyydelläkään hyvää miestä saa.

Toki jos puolison pettäminen on sinun mielestäsi kovin vähäpätöinen asia niin sitten.

I

Ei ole vähäpätöinen asia. Tietysti ottaisin sellaisen miehen, jolle se ei myöskään olisi vähäpätöinen asia, mutta kun onnettomiakin avioliittoja on. Ne päätyvät eroon ilman uutta puolisoakin jossain vaiheessa. Ap

Eli sulla on tällä hetkellä kiikareissa joku ukkomies, jonka pyrit nappaamaan? Way to go.

Ei ole. Kunhan vain tuli mieleen. Ap

Vierailija
26/45 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten parisuhteessa elävä ap luulee tietävänsä mitään siitä millaisia miehiä tuolla liikkuu vapaana? Ja miksi tällaisten miesvihaketjujen annetaan olla täällä? En ole ketjujen poistamisen puolella ollenkaan, mutta joku tasapuolisuus saisi tässäkin asiassa olla.

Vierailija
27/45 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varatun kanssa et koskaan ole ykkösvaihtoehto. Onpas kiva! Ja sellasen kanssa, joka tollaseen leikkiin lähtee, voit joutua jakamaan miehen kolmannen ja ehkä neljännenkin naisen kanssa. Monesti, kun tollaset pettäjää pääsevät homman makuun, ei se jää yhteen sivusuhteeseen.

Kaikki jotka pettävät eivöt ole pettäjäluonteita. Sitä ei tietysti ole tuntematta helppo arvioida kuka on, mutta sellaiset flirttailevat tyypit ovat usein pettäjätyyppejä. Niitä pitäisi välttää. Ap

Vierailija
28/45 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on niitä tyhjiä kuoria joiden elämän suurin saavutus on se että on joskus jollekin kelvannut ja näin ollen se on myös tärkein kriteeri jolla arvostelee muita ihmisiä. Voiko nolompaa olla? Hanki ap elämä, niin ehkä sinutkin huolii vielä joku muukin kuin pettävät ukkomiehet, jos siippasi sinuun kyllästyy, niinkuin taidat hieman pelätä?

Vierailija
29/45 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten parisuhteessa elävä ap luulee tietävänsä mitään siitä millaisia miehiä tuolla liikkuu vapaana? Ja miksi tällaisten miesvihaketjujen annetaan olla täällä? En ole ketjujen poistamisen puolella ollenkaan, mutta joku tasapuolisuus saisi tässäkin asiassa olla.

Minulla on pari sinkkuystävää, sen takia ajatus tuli mieleeni, kun heidän juttujaan olen seurannut. Mutta olet kyllä kritiikissäsi oikeassa. En oikeasti tiedä. Ja tämä on loukkaava aloitus. Jos olet hyvä ja luotettava mies niin toivottavasti kuulut enemmistöön. Ap

Vierailija
30/45 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

I

Kyllä, onnettomia liittojakin on, mutta se luotettava ja järkevä mies päättää suhteensa siihen edelliseen puolisoonsa ennen uutta. Mies, joka kykenee silmää räpäyttämättä aloittamaan suhteen toiseen, ei ole luotettava millään mittapuulla. Se kertoo ainoastaan sen, että miehellä on todellakin iso ongelma omassa päässään, ellei kykene eroamaan ennen kuin uusi on katsottu valmiiksi. -ohis-

En usko että kukaan eroaa silmäänräpäyttämättä. Ap

Vierailija
31/45 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

I

Kovin olet ristiriitainen mielipiteinesi. Haluat, että mies tuomitsee pettämisen ? Sellainen varattu mies ei myöskään muuten petä, vaikka olisi kuinka onnettomassa suhteessa. Se kunnollinen mies kun ymmärtää sen tosiasian, että vaikka rakkaus olisi kuollut tms. niin suhde pitää lopettaa aiheuttaen mahdollisimman vähän vammoja kenellekkään.

En pidä tuomitsevista ihmisistä enkä ole sellainen itsekään. Jokaisella eronneell ja pettäneelläkin on se oma tarina. Kaikki eivät ole samanlaisia. Ap

Vierailija
32/45 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on pari sinkkuystävää, sen takia ajatus tuli mieleeni, kun heidän juttujaan olen seurannut. Mutta olet kyllä kritiikissäsi oikeassa. En oikeasti tiedä. Ja tämä on loukkaava aloitus. Jos olet hyvä ja luotettava mies niin toivottavasti kuulut enemmistöön. Ap

Onko nämä sinkkuystäväsi hakeneet Tinderistä kumppania ja pettyneet kerta toisensa jälkeen kun miehet eivät olekaan olleet luotettavia? Herätys, tuon perusteella ei kannattaisi vielä tuomita kaikkia sinkkuja.

Vierailija
33/45 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ns top 10% mies. Jos olisin sinkku tai olisin sivumuijaa etsimässä niin hankkisin alle 25v muikkelin. Sori.

Minun mieheni petti minua itseäni vanhemman naisen kanssa, yli kolmekymppisen. Vaikka on tasan top10% mies. Jotkut miehet haluavat laatua pelkän nuoruuden sijaan.

Vierailija
34/45 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap on niitä tyhjiä kuoria joiden elämän suurin saavutus on se että on joskus jollekin kelvannut ja näin ollen se on myös tärkein kriteeri jolla arvostelee muita ihmisiä. Voiko nolompaa olla? Hanki ap elämä, niin ehkä sinutkin huolii vielä joku muukin kuin pettävät ukkomiehet, jos siippasi sinuun kyllästyy, niinkuin taidat hieman pelätä?

En pelkää että kyllästyy, mutta voihan liitto aina eroon päättyä. Kukaan ei voi olla aivan varma että kestää ja päättyyhän liitto aina lopults viimeistään toisen kuolemaan. Ap

Vierailija
35/45 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko nämä sinkkuystäväsi hakeneet Tinderistä kumppania ja pettyneet kerta toisensa jälkeen kun miehet eivät olekaan olleet luotettavia? Herätys, tuon perusteella ei kannattaisi vielä tuomita kaikkia sinkkuja.

Ei niin kannattaisi. Ap

Vierailija
36/45 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ns top 10% mies. Jos olisin sinkku tai olisin sivumuijaa etsimässä niin hankkisin alle 25v muikkelin. Sori.

Minun mieheni petti minua itseäni vanhemman naisen kanssa, yli kolmekymppisen. Vaikka on tasan top10% mies. Jotkut miehet haluavat laatua pelkän nuoruuden sijaan.

Yli 30v muikkeli ei ole laatua. Sori.

Vierailija
37/45 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En usko. Sori siitä. Ap

Koska kaikki tänne kirjoittavat miehet ovat roskaa ja palstauleja. Am I rite??? Lol

Vierailija
38/45 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En usko. Sori siitä. Ap

Koska kaikki tänne kirjoittavat miehet ovat roskaa ja palstauleja. Am I rite??? Lol

Ei vaan en usko mihinkään top 10 miehiin. Kuulostaa vähän höhlältä. Ap

Vierailija
39/45 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse asiassa on mulla sinkkuystäviä jotka ovat löytäneet hyvät miehet, itseäni vanhempia naisia. Ovat olleet pitkään yhdessä, nyt vain tuli mieleen aloitus tästä tuoreemmasta sinkusta. Ehkä se vain ottaa aikaa ja etsintöjä, että kivoja löytyy. Ap

Vierailija
40/45 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa oman kokemukseni mukaan sinkkuna minun iässäni on enää joko a)täysiä häiriintyneitä luusereita, joilla on jos jonkunlaista ongelmaa, persoonallisuushäiriötä, päihdeongelmia, raskas rikostausta sun muuta (nämä saattavat olla jopa komeita ja jopa jollain tasolla normaaliälyisiä ja heillä todellakin on kokemusta naisista vähän liiankin kanssa) b) näitä kunnon miehiä, joilla on takataskussaan se amis-insinöörin paperi ja elämänhallinta kunnossa, mutta joiden naamasta kyllä näkee suoraan, että kokemusta ei kamalasti ole kertynyt naisista. Ei tarvitse sitä vasemman käden nimetöntä edes vilkaista. Kyse ei ole miehen arvosta sinänsä, vaan seksuaalisen viehätysvoiman puutteesta. En halua oksentaa kenenkään päälle, kun harrastan hänen kanssan seksiä. Vapaiden miesten taso laskee kyllä kuin lehmän häntä vähän kolmenkympin jälkeen.