Onko huono merkki että työhaastattelu kestää vaan 15min?
Kävin äsken ja itse haastattelu osuus kesti vain tuon 15min ja ehkä 5-10min esiteltiin paikkoja. Olen aika ujo ja jännitin kyllä aika kovasti ja pientä jäätymistä tuli joissain kysymyksissä, mutta minulle jäi kyllä kuitenkin silti ihan hyvä fiilis. Onkohan tämä hyvä vai huono merkki?
Kommentit (11)
Omani kesti 6min ja sain paikan. Hakijoita oli 56 ja mielestäni mokasin haastattelun, sanoin vahingossa mm. olevani hölmö työkaveri....
Minulla kesti kerran varmaan 5 min ja sain työpaikan. Itseasiassa lähdettiin jo katsomaan työvuoroja samoin tein.
Riippuu varmaan firmasta ja työnluonteesta.
Hyvä että ei aina ole huono merkki. Kyseessä siis kokin työ eräässä lounasravintolassa. Haluaisin todella tämän työn. Ap
Ei välttämättä. Jos esittelivät jälkikäteen paikkoja niin se on ihan hyvä merkki! Oliko monta haastateltavaa? Jos niin silloin ne on lynyitä.
Vierailija kirjoitti:
Ei välttämättä. Jos esittelivät jälkikäteen paikkoja niin se on ihan hyvä merkki! Oliko monta haastateltavaa? Jos niin silloin ne on lynyitä.
En tiedä montako oli. Mutta hyvä kuulla että tuo on hyvä merkki. Hävettää vaan kun jännityksessäni sekoilin. Esimerkiksi kun minulta kysyttiin että onko mukana cv:tä ja koulutodistusta niin sekoilin vahingossa ja sanoin että ei nyt kyllä ole, vaikka tietysti oli mukana. Ap
Ei välttämättä, tosin itellä oli kerran 15 minuutin haastattelu josta 5 minuuttia meni siihen et haastattelija selvitti jotain työasiaa. Selkeesti mua ei oltu sinne palkkaamassa eikä kuulunut mitään siitä sen jälkeen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä montako oli. Mutta hyvä kuulla että tuo on hyvä merkki. Hävettää vaan kun jännityksessäni sekoilin. Esimerkiksi kun minulta kysyttiin että onko mukana cv:tä ja koulutodistusta niin sekoilin vahingossa ja sanoin että ei nyt kyllä ole, vaikka tietysti oli mukana. Ap
Pieni jännitys voi olla ihan hyvä merkki. Sellainen ihminen on yleensä motivoitunut ja todella haluaisi töihin, ja yleensä nämä ihmiset ovat niitä jotka haluavat tehdä parhaansa. 😊
Massahaastattelussa mennään 3-4 haastattelua tunnissa.