Saako kaverille kertoa, ettei hän osaa laulaa?
Kyse on sellaisesta ihmisestä, joka ei jostain syystä huomaa lainkaan että hän laulaa ihan nuotin vierestä, vaikka kaikki muut kuulee sen kyllä.
Kommentit (12)
Miksi sinun pitäisi kertoa tämä kaverille? Eri asia on sitten, jos kaverisi kysyy sinulta suoraan, miltä hänen laulunsa kuulostaa, mutta muuten ei ole mitään syytä kertoa tätä. Tykkäisitkö sinä, jos kaverisi tulisi kertomaan, missä asiassa sinä olet hänen mielestään huono?
Vierailija kirjoitti:
Miksi asia pitäisi kertoa?
Koska kaveri laulaa niin huonosti, että ennemmin tai myöhemmin se selviää sille varmasti. Eikö olisi parempi, että ymmärtäväinen kaveri kertoo sen sille hienotunteisesti, kuin että joku mölystä tarpeekseen saanut idiootti menee hieromaan paskaa vasten sen kasvoja?
Tiedän etten osaa, mutta parsin asenteella! Karaoke on mahtavaa, kun saa luvalla olla huonokin.
M52
Vierailija kirjoitti:
Miksi sinun pitäisi kertoa tämä kaverille? Eri asia on sitten, jos kaverisi kysyy sinulta suoraan, miltä hänen laulunsa kuulostaa, mutta muuten ei ole mitään syytä kertoa tätä. Tykkäisitkö sinä, jos kaverisi tulisi kertomaan, missä asiassa sinä olet hänen mielestään huono?
Nuotin vierestä laulaminen ei ole mielipidekysymys vaan fakta.
Eri
Vierailija kirjoitti:
Onko hän suunnittelemassa ammattilaulajan uraa?
Ei, mutta hän nolaa itsensä ja häiritsee muita laulullaan.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä kokisin itseni petetyksi, jos kaverini katsoisi vaan kerta toisensa jälkeen vierestä kun teen tietämättäni itsestäni pellen.
Mä en laula tässä juorukerhojen ja
paperiseinien talossa,
vaikka absoluuttinen sävelkorva
ja kympin musanumero plakkarissa
onkin.
Muutamat synttärivärssut (lyhyesti)
oon vetänyt päivänsankareille
videopuhelussa.
x
Miksi asia pitäisi kertoa?