Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näin kuvan Niina Kuhdasta. Hän on sellainen, joksi kuvittelen perus-av-mamman

Vierailija
26.06.2020 |

Oletteko samaa mieltä?

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai hänessä ole av-mamman stereotypiaan muuta kuin reilu ylipaino ja sellainen tietynlainen rempseys?

Vierailija
22/45 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokainen meistä on av-mamma, joten kuvailkaa vain itsenne.

Tyypillinen av-mamman tunnusmerkki onkin että se kuvittelee itse olevansa aivan erilainen ja jotenkin laadukkaampi kuin kaikki muut av-mammat. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti av-mammoja on joka lähtöön. Niinkuin elämässä yleensäkin.

Itse olen 50+. En polta, ei tatuointeja, kiroilen harvoin mutta tarvittaessa. Pitkät hiukset joita en värjää. Meikkaan sopivasti. Olen tavis. Keskiluokkainen. Perhe : mies ja kaksi aikuista lasta.

Vierailija
24/45 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai jaa. Minä taas kuvittelen av-mamman sellaiseksi Unelmahäät- tai Teiniäidit-sarjojen naisiksi. Eli vähän räväkkää tukkaa, röökiä, kirosanoja, tallinnasta tuotua olutta, tatuointi ja lävistyksiä, pihalla lapsille trampoliini ja pieni uima-allas tai sitten lähipuiston leikkikentällä treffit kavereiden kanssa. Tavattiin Jonnen kanssa baarissa ja suudeltiin toyotan takapenkillä. Nyt on 4 lasta ja pari koiraa. 

Ei hitsit. Muhun ei sovi noista mikään. Kavereiden kanssa puistossa sopi silloin, kun lapset (2) olivat vielä pieniä.

Vierailija
25/45 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ei sovi tuo unelmahäät/teiniäiti naiset. Lapsetkin ovat jo tosiaan aikuisia ja yhtään elukkaa ei tähän taloon tule ja viinitkin tilataan Saksasta ;)

Vierailija
26/45 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tulee aina av mammasta Nina Mikkonen mieleen.

Lihava

Keski-ikäinen

Ei mikään nätti

Ei miestä

Katkera

Aina olevinaan oikeassa ja muut väärässä

Aina vinkuu rahasta ja siitä kun on vaikeaa ja se johtuu aina jostain muusta kuin itsestä.

Vierailija
27/45 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niina Kuhta on Iltalehden tämän viikonloppunumeron kannessa. Liekö hakuilmoitus uudelle miehelle? Vai onko luvassa pelkkää erotilitystä?

Vierailija
28/45 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niina Kuhta on Iltalehden tämän viikonloppunumeron kannessa. Liekö hakuilmoitus uudelle miehelle? Vai onko luvassa pelkkää erotilitystä?

No ainakin otsikossa lukee Niina Kuhta ja sokkiero.

Vierailija
29/45 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tämä henkilö pitäisi tuntea? Minusta on vain ylipainoinen henkilö, joka ei vaikuta kovin koulutetulta.

Vierailija
30/45 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se kiva, jos joku pitää Kuhdasta. Itse en näe hänessä mitään ihailtavaa: vähemmän kaunis, lihava, röyhkeä ja ylimielinen...

Vierailija
31/45 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ihmettele, jos miehet eivät viihdy hänen kanssaan pidempään... Hyvin itsekäs, määräilevä ja mies on vain koriste hänen luksuskodissaan... Siellä ei ole tilaa miehen hengittää ja saada omaa tilaa. Saa olla vain rouvan rekvisiittana!

Vierailija
32/45 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

veikkaan että Olli Kuhta näyttää enempi tän palstan naisilta.

Vierailija
33/45 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin pudottaja- ohjelmassa oli todella ylimielinen ja "parempi"! Nyhjäistä Akseli Herlevin likellä kuin pieni tyttö. En viitsisi olla tuollaisen lähipiirissä.

Vierailija
34/45 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

M_39 kirjoitti:

Minusta Niina Kuhta on todella kaunis.

Julkisuudessa olevista naishenkilöistä Suomessa hän on mielestäni kaunein (jos nyt kauneutta on suotavaa / voi ylipäätään arvioida).

Samaa mieltä, aina kaunis meikki ja ne upeat rinnat.

Vierailija
35/45 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä itse kuvittele yhtään tuollaiseksi. Mielestäni av-mamma on kyllä ylipainoinen, mutta hänellä on silmälasit, värjäämätön lyhyt tukka, meikitön naama, huomaamattoman väriset vaatteet ja hän ei sietäisi huomion keskipisteenä oloa.

Vierailija
36/45 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo rinnat on hirveät! En todellakaan kadehdi isorintaisia naisia: painavat, aiheuttavat niska-/hartiakipuja, hikoilevat ihon rikki... Ja viimeistään vähän vanhempina roikkuvat todella pahasti. Onko se se sitten kaunis näky, kun rinnat riippuvatvyötärön ALAPUOLELLE? (Minulla on C-kupin rinnat joihin olen aina ollut hyvin tyytyväinen, niin että älkää yrittäkö vetää kateuskorttia esiin.)

Vierailija
37/45 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kyllä itse kuvittele yhtään tuollaiseksi. Mielestäni av-mamma on kyllä ylipainoinen, mutta hänellä on silmälasit, värjäämätön lyhyt tukka, meikitön naama, huomaamattoman väriset vaatteet ja hän ei sietäisi huomion keskipisteenä oloa.

Sama mieltä. En usko, että tyypillinen av-mamma on mikään kovin räväkkä, vaan ennemminkin aika hillitty ja sovinnainen persoona, joka mielellään paheksuu niitä räväkämpiä ja yleisesti muita ihmisiä. 

Vierailija
38/45 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama mieltä. En usko, että tyypillinen av-mamma on mikään kovin räväkkä, vaan ennemminkin aika hillitty ja sovinnainen persoona, joka mielellään paheksuu niitä räväkämpiä ja yleisesti muita ihmisiä. 

Mutta tarinahan kertoo, että täällä on rakennekyntisiä, irtoripsisiä, muovitukkaisia, tatuoituja matameja joukossa.

Vierailija
39/45 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tulee Niina Kuhdasta ihan parturi-kampaaja mieleen. Olen käynyt muutamalla samantyyppisellä kampaajalla niin siitä varmaan mielikuva.

Vierailija
40/45 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kahdeksan