Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näin kuvan Niina Kuhdasta. Hän on sellainen, joksi kuvittelen perus-av-mamman

Vierailija
26.06.2020 |

Oletteko samaa mieltä?

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melko rintava mamma. En kyllä yllä noihin mittoihin, sori siitä.

Vierailija
2/45 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta av mammalla on lyhemmät hiukset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No näytättekö te kommentoijat itse tältä Niina Kuhdalta tai Justiina Puupäältä, vai mistä tämä mielikuva kumpuaa? 

Vierailija
4/45 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen meistä on av-mamma, joten kuvailkaa vain itsenne.

Vierailija
5/45 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eri mieltä. Hänellä kauniit kasvot ja pitkät hiukset. Liian näyttävä pukeutuja ja käyttää kosmetiikkaa enemmän. Lisäksi av mammoejen suupielet roikkuu jatkuvasti alaspäin.

Vierailija
6/45 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipainoinen, kouluttamaton, värjätyt hiukset. Kuulin myös kerran muutaman sekunnin ajan, kun hän puhui telkkarissa, ja se kuulosti kauhealta.

Vierailija
7/45 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään Niinan kynsistä. Muutenkin näyttävä nainen.

Vierailija
8/45 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko. Luulen, että av- mammat ovat paljon vaatimattoman näköisiä.

Vierailija
9/45 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai jaa. Minä taas kuvittelen av-mamman sellaiseksi Unelmahäät- tai Teiniäidit-sarjojen naisiksi. Eli vähän räväkkää tukkaa, röökiä, kirosanoja, tallinnasta tuotua olutta, tatuointi ja lävistyksiä, pihalla lapsille trampoliini ja pieni uima-allas tai sitten lähipuiston leikkikentällä treffit kavereiden kanssa. Tavattiin Jonnen kanssa baarissa ja suudeltiin toyotan takapenkillä. Nyt on 4 lasta ja pari koiraa. 

Vierailija
10/45 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai jaa. Minä taas kuvittelen av-mamman sellaiseksi Unelmahäät- tai Teiniäidit-sarjojen naisiksi. Eli vähän räväkkää tukkaa, röökiä, kirosanoja, tallinnasta tuotua olutta, tatuointi ja lävistyksiä, pihalla lapsille trampoliini ja pieni uima-allas tai sitten lähipuiston leikkikentällä treffit kavereiden kanssa. Tavattiin Jonnen kanssa baarissa ja suudeltiin toyotan takapenkillä. Nyt on 4 lasta ja pari koiraa. 

Aika ällöä. Muita mielikuvia, jos ei Niina Kuhta mätsää?

Vierailija
11/45 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa, en minä ällöstä tiedä, paitsi ehkä tuo tupakointi ja kirosanat. Hämmästyttävän moneen äiti-ihmiseen nämä tuntuvat pätevän. Ei auta merkkivaatteet eikä irtoripset eikä muokatut instakuvat. Jotain tällaista sieltä yleensä lopulta paljastuu. 

Vierailija
12/45 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, ei pitäisi tupakoida.

Vierailija
13/45 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks tää sen Ollin vaimo?

Vierailija
14/45 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onks tää sen Ollin vaimo?

Jostain se on eronnut. Seiskassa:

Eronnut Niina Kuhta haluaa uuden startin elämäänsä: ”Olen maailman surkein sinkku!”

Vierailija
15/45 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielikuvissa muuten kuin Niina Kuhta ruumiinrakenteeltaan, paitsi tissit ovat a-kuppia ja perse vastaavasti isompi. Tukka lyhyt ja oudon värinen, juurikasvua tunkee esiin muutama sentti.

Vierailija
16/45 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstalta saamani mielikuva: alle 160cm, mt-ongelmainen, tatuoitu, lävistetty, tupakoiva, viherhippi, lyhythiuksinen, työtön, tukiensaaja

Vierailija
17/45 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palstalta saamani mielikuva: alle 160cm, mt-ongelmainen, tatuoitu, lävistetty, tupakoiva, viherhippi, lyhythiuksinen, työtön, tukiensaaja

Ja millainen prosentti palstalaisista olisi sitten mielestäsi näitä? Entä ne muut sitten?

Vierailija
18/45 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta Niina Kuhta on todella kaunis.

Julkisuudessa olevista naishenkilöistä Suomessa hän on mielestäni kaunein (jos nyt kauneutta on suotavaa / voi ylipäätään arvioida).

Vierailija
19/45 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

M_39 kirjoitti:

Minusta Niina Kuhta on todella kaunis.

Julkisuudessa olevista naishenkilöistä Suomessa hän on mielestäni kaunein (jos nyt kauneutta on suotavaa / voi ylipäätään arvioida).

No nyt oli kyllä Kuhta itse äänessä.

Vierailija
20/45 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

AV-mamma pukeutuu huonommin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kuusi