Näin kuvan Niina Kuhdasta. Hän on sellainen, joksi kuvittelen perus-av-mamman
Kommentit (45)
Minusta av mammalla on lyhemmät hiukset.
No näytättekö te kommentoijat itse tältä Niina Kuhdalta tai Justiina Puupäältä, vai mistä tämä mielikuva kumpuaa?
Jokainen meistä on av-mamma, joten kuvailkaa vain itsenne.
Eri mieltä. Hänellä kauniit kasvot ja pitkät hiukset. Liian näyttävä pukeutuja ja käyttää kosmetiikkaa enemmän. Lisäksi av mammoejen suupielet roikkuu jatkuvasti alaspäin.
Ylipainoinen, kouluttamaton, värjätyt hiukset. Kuulin myös kerran muutaman sekunnin ajan, kun hän puhui telkkarissa, ja se kuulosti kauhealta.
Tykkään Niinan kynsistä. Muutenkin näyttävä nainen.
En usko. Luulen, että av- mammat ovat paljon vaatimattoman näköisiä.
Ai jaa. Minä taas kuvittelen av-mamman sellaiseksi Unelmahäät- tai Teiniäidit-sarjojen naisiksi. Eli vähän räväkkää tukkaa, röökiä, kirosanoja, tallinnasta tuotua olutta, tatuointi ja lävistyksiä, pihalla lapsille trampoliini ja pieni uima-allas tai sitten lähipuiston leikkikentällä treffit kavereiden kanssa. Tavattiin Jonnen kanssa baarissa ja suudeltiin toyotan takapenkillä. Nyt on 4 lasta ja pari koiraa.
Vierailija kirjoitti:
Ai jaa. Minä taas kuvittelen av-mamman sellaiseksi Unelmahäät- tai Teiniäidit-sarjojen naisiksi. Eli vähän räväkkää tukkaa, röökiä, kirosanoja, tallinnasta tuotua olutta, tatuointi ja lävistyksiä, pihalla lapsille trampoliini ja pieni uima-allas tai sitten lähipuiston leikkikentällä treffit kavereiden kanssa. Tavattiin Jonnen kanssa baarissa ja suudeltiin toyotan takapenkillä. Nyt on 4 lasta ja pari koiraa.
Aika ällöä. Muita mielikuvia, jos ei Niina Kuhta mätsää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa, en minä ällöstä tiedä, paitsi ehkä tuo tupakointi ja kirosanat. Hämmästyttävän moneen äiti-ihmiseen nämä tuntuvat pätevän. Ei auta merkkivaatteet eikä irtoripset eikä muokatut instakuvat. Jotain tällaista sieltä yleensä lopulta paljastuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, ei pitäisi tupakoida.
Vierailija kirjoitti:
Onks tää sen Ollin vaimo?
Jostain se on eronnut. Seiskassa:
Eronnut Niina Kuhta haluaa uuden startin elämäänsä: ”Olen maailman surkein sinkku!”
Mun mielikuvissa muuten kuin Niina Kuhta ruumiinrakenteeltaan, paitsi tissit ovat a-kuppia ja perse vastaavasti isompi. Tukka lyhyt ja oudon värinen, juurikasvua tunkee esiin muutama sentti.
Palstalta saamani mielikuva: alle 160cm, mt-ongelmainen, tatuoitu, lävistetty, tupakoiva, viherhippi, lyhythiuksinen, työtön, tukiensaaja
Vierailija kirjoitti:
Palstalta saamani mielikuva: alle 160cm, mt-ongelmainen, tatuoitu, lävistetty, tupakoiva, viherhippi, lyhythiuksinen, työtön, tukiensaaja
Ja millainen prosentti palstalaisista olisi sitten mielestäsi näitä? Entä ne muut sitten?
Minusta Niina Kuhta on todella kaunis.
Julkisuudessa olevista naishenkilöistä Suomessa hän on mielestäni kaunein (jos nyt kauneutta on suotavaa / voi ylipäätään arvioida).
M_39 kirjoitti:
Minusta Niina Kuhta on todella kaunis.
Julkisuudessa olevista naishenkilöistä Suomessa hän on mielestäni kaunein (jos nyt kauneutta on suotavaa / voi ylipäätään arvioida).
No nyt oli kyllä Kuhta itse äänessä.
Melko rintava mamma. En kyllä yllä noihin mittoihin, sori siitä.