Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskallatteko nukkua parvekkeen ovi auki vai pelkäättekö että sisään tulee ötököitä?

Vierailija
25.06.2020 |

Haluaisin nukkua parvekkeen ovi auki, mutta pelottaa että ulkoa tulee jotain ötököitä sisään...

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on parvekkeen ovi auki ja vatsalleni lensi pieni ötökkä jota en saanut mitenkään hengiltä. Heitin sitten parvekkeelta alas.

Pieni leppäkertun muotoinen ja oranssi.

Vierailija
22/39 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ikkunat auki. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen aikana uskallan. Päiväunia en uskalla ottaa lomalla, kun mies on töissä. Ampparien häätäjänä toimii siis meillä hän.

Vierailija
24/39 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monsterit liikkuu öisin saalistamassa ja pelkään, että alastoman vartaloni tuoksu houkuttelee ne sisään.

Vierailija
25/39 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi pitää ovea auki. Saisin varmasti sydärin jos iso yöperhonen tulisi sisälle.

Vierailija
26/39 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

partsin ovi joka yö auki mutta lasitetun parvekkeen laseja en uskalla avata koska pelkään että LINNUT tulevat sisään. ei mua ötökät pelota eikä niitä ole kyllä näkynytkään mutta nuo LINNUT, hyi.

Vierailija
27/39 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen löytänyt tällaisen valtavan camel spiderin.

https://www.google.fi/search?q=giant+camel+spider&sxsrf=ALeKk00dPGL8qCF…

Vierailija kirjoitti:

Mitä ötököitä ootte saaneet sisään? Oon tosi ötökkäkammoinen.

Yök. En todellakaan aio klikata linkkiä mutta tää on just se pahin pelko! Suomessakin on nykyisin isoja monstereita kun se varastohämis rantautui tänne. En halua sellaista asuntooni hiippailemaan!!! :(

Vierailija
28/39 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole parveketta mutta ei täällä voi hetkeäkään pitää auki mitään ilman hyönteisverkkoa. Sellainen on nyt yhdessä kokonaisessa ikkunassa, en näe syytä miksei voisi olla jossain muussakin jos haluaisin tehokkaampaa tuuletusta.

Siltihän noita ötököitä ehtii aina sisään joka ovenavauksella, ja muurahaiset ja hämähäkit eivät edes ovea tarvitse. Eikä hiiretkään.

Vaikka noita ötököitä onkin niin kyllä musta oli ihan kiva että se verkko piti eilen illalla ulkopuolella sen ison kimalaisen joka pörräili. En niitä sinällään pelkää muuten mutta kun ne sitten kömpelösti poukkoilee päälle enkä mä millään olisi jaksanut nousta pyydystämään sitä yöllä.

Vierailija
29/39 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pelkää, että tuli ötököitä vaan tiedän että tulee. Meillä on tänä vuonna jostain syystä ollut pihassa mielettömästi vaaksiaisia ja parvekkeellakin niitä iltaisin pörrää useampia kappaleita. Lapsi pelkää niitä ”kuollakseen”. Lisäksi yökköset ällöttää itteenikin enkä halua herätä aamulla siihen, että makoilen ampiaisen päällä. Laitoin verkot ikkunoihin ja pidän mieluummin ne auki.

Vierailija
30/39 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parvekkeen ovia auki nukutaan. Pari kertaa on tullut ampiainen joskus kärpänen/kärpäsiä. Enemmän niitäkin tulee alakerran ovesta kuin parvekkeelta. Parvekkeella ei tosin ole kukkia tms mikä kiinnostaisi ötököitä.

Vierailija
31/39 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidetään auki ja kyllähän noita otuksia hiiviskelee sisään myös kaupungin keskustassa. Ei haittaa, ohjaan heidät sitten päivällä ulos. Hämähäkit saavat toisinaan jäädä sisään niin kauan kuin pysyvät sievästi omassa verkossaan pyydystämässä hyttysiä ja pois minun tieltäni. Mikäli sopimusta rikotaan, muuttavat hämiksetkin ulos 😄.

Ötököitä ja hämähäkkejä pahempia on linnut, jotka toisinaan lentävät sisään. Onneksi näin kyllä käy tosi harvoin, mutta tästä syystä en pidä ikkunoita kovin isosti auki.

Vierailija
32/39 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En hyväksy ulko-oven pitoa auki sen jälkeen, kun mieheni piti sitä auki yksi kesäilta. Jättipaksu ja iso hämähäkki kipitti sisään ja suoraa makkariin (jouduin vain hiljaa katsomaan, kun imetin vauvaa). Katsoin kun vilisi vauvan sängyn alla, sitten meidän, meni sängynpäätymme takana seinää pitin, eli yöllä olisi saattanut olla jonkun meidän naamalla - hyi hitto! Kun sain vauvan syötettyä ja nukahtaneena sänkyynsä laskettua, metsästin sitä puoli tuntia ja löysin yöpöyätmme takaa. Päättyi siihen taival...

Vierailija
33/39 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nuku parvekkeen ovi auki kun on aikaisin liikennemelua.

Vierailija
34/39 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä nukun plussakeleillä aina parvekkeen ovi auki ja makkarissa on ikkuna auki vuoden ympäri.

Vierailija
35/39 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

2.kerroksessa asuessa on vaarana, että tänne saattaisi eksyä myös joku 2.jalkainen parkouria harrastava "ötökkä" eli ovi ei ole öisin auki. Toista se oli aikoinaan nukkua rivarin takapihalla päikkäreitä kun sakemanni nukkui vieressä, tiesi kyllä että ilman jäätävää möykkää ei olisi kukaan kyllä aidan yli kiivennyt.

Vierailija
36/39 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Qwerk kirjoitti:

En hyväksy ulko-oven pitoa auki sen jälkeen, kun mieheni piti sitä auki yksi kesäilta. Jättipaksu ja iso hämähäkki kipitti sisään ja suoraa makkariin (jouduin vain hiljaa katsomaan, kun imetin vauvaa). Katsoin kun vilisi vauvan sängyn alla, sitten meidän, meni sängynpäätymme takana seinää pitin, eli yöllä olisi saattanut olla jonkun meidän naamalla - hyi hitto! Kun sain vauvan syötettyä ja nukahtaneena sänkyynsä laskettua, metsästin sitä puoli tuntia ja löysin yöpöyätmme takaa. Päättyi siihen taival...

Suomessa ei ole mitään jättipaksuja ja isoja hämähäkkejä.

Vierailija
37/39 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä luin otsikon: "Uskaltaako nukkua parvekkeella ovi auki?"

Vierailija
38/39 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänä kesänä ensimmäistä kertaa on tullut sisälle aivan järkyttävät määrät mäkäräisiä jotka tikkailevat mut yöllä täyteen reikiä. Aiempina vuosina ei ole ollut samaa ongelmaa. Pakko kuitenkin pitää ikkunaa auki kun sisällä on 28 astetta lämmintä ja ulkona on 26 astetta.

Nyt tällä viikolla on tullut kaikenlaista öttiäistä sisälle, vaikka parveke on lasitettu. Ihan ihmetellyt sitä määrää. Pitää varmaan hommata joku ötökkäverho.

Vierailija
39/39 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ötököitä ootte saaneet sisään? Oon tosi ötökkäkammoinen.

Ei niissä ole mitään kammoamista. Ihme pelkoja ihmisillä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yhdeksän