Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ahdistaa tosi paljon, kun mieleni muuttuu joka ikinen päivä! (ammatinvalinnasta)

Vierailija
25.06.2020 |

En ole edes mikään nuori enää, minulla ei ole mitään työllistävää ammattia ja kun hain viime yhteishaussa AMK:iin ja pääsin, niin en ottanutkaan vastaan opiskelupaikkaa koska se ei enää kiinnostanut. Mieleni saattaa muuttua joka päivä, jopa monta kertaa yhden päivän aikana. Maanantaina saatan haluta hoitajaksi, tiistaina insinööriksi, keskiviikkona siivoojaksi, torstaina ydinfyysikoksi, perjantaina muusikoksi ja niin edelleen.

Pelkään että vajoan loputtomaan työttömyyden kierteeseen kun en vaan osata valita sitä yhtä ja pysyä siinä. Jos haen keväällä, niin hakutulosten julkistuessa ei kiinnostakaan enää. Olen tosi vihainen itselleni kun en saa mitään aikaiseksi tän asian suhteen.

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mielestäni aika hyvä hahmottamaan käytännön asioita, kuten vaikka suunnittelemaan jonkun sisustusjärjestyksen/kokonaisuuden, puutarhaan jonkun nurkkauksen, keksimään näihin luovia ratkaisuja. Toisaalta luulen että sisustus ja puutarhasuunnitelijoilla on aika huono työtilanne. Teoreettisesti olen ihan avuton, en pysty hahmottamaan yhtään kokonaisuuksia, mitä en omin silmin näe.

Vierailija
42/42 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös hyvä siivoamaan ja maalaamaan. Kaikessa sellaisessa käsillä tekemisessä kukoistan.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän viisi