Tuli sähköpostia, että olen perinyt valtavan omaisuuden Afrikasta
Nyt en vain tiedä, miten pääsen sinne kun lennot ei kulje. Sähköpostissa kyllä sanottiin, että jos maksan 10000 e niin tulevat hakemaan kotoa. Mitä itse tekisit? Järjestäisit itse kuljetuksen jotenkin vai maksaisit tuon kymppitonnin?
Kommentit (33)
Ehei, ei se niin voi mennä. Jos olet perinyt jotain niin SINULLE maksetaan, sinä ET maksa.
Joo kannattaa maksaa. Laita suoraa 20k.
Mullekin on jo monta kertaa tipahtanut tuollainen "osinko perinnöstä". Kaikki valitettavasti Afrikasta.
Ei ole tullut kauppoja.
Minulle tuli sähköposti jossa kerrotiin että ovat hakkeiroineen puhelimeni tai läppärini ja saaneet videoitua kun runkkaan epämääräiselle materiaalille. Lähettää tämän videon kaikille laitteen yhteystiedoille jos en maksa.
Maksoin kun niin pelästyin. Vaikka minulla ei ole esim viestissä mainittua läppäriä. Enkä ole runkannut puhelimeni äärellä.
Mutta täytyi sen totta olla kun maksamiseni jälkeen kukaan tuttu ei mitään videota saanut.
Kyllähän perinnöstä pitää maksaa. Varmaan asiantuntijoita, kun noin halvalla hakevat. Itse maksaisin vielä etukäteen toisen kymppitonnin, että tuovat rahakassien kanssa poiskin. Sitten voisin maksaa sievoisen summan, jos osaisivat neuvoa, miten välttää perintöverot Suomessa. Kaikki nämä maksaisin tietysti etukäteen ja mitään kyselemättä, kun noin suuri onni on potkaissut. Vähän olen kyllä kade sinulle.
Perintö ilman sukulaisia tai tuttuja. Onhan se huikea saavutus.
Lähetät tilinumerosi somessa, eiks niin.
Upeeta! Tuliko paljonkin? Voin käydä hakemassa nuo rahat 5000€:lla. Tehäänkö diili?
Vierailija kirjoitti:
Kuulemma isäni sodassa kadonnut veli. Jännää, täytyy sanoa. Ap
Vierailija kirjoitti:
Kaikkihan me olemme Afrikasta peräisin lopulta.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän perinnöstä pitää maksaa. Varmaan asiantuntijoita, kun noin halvalla hakevat. Itse maksaisin vielä etukäteen toisen kymppitonnin, että tuovat rahakassien kanssa poiskin. Sitten voisin maksaa sievoisen summan, jos osaisivat neuvoa, miten välttää perintöverot Suomessa. Kaikki nämä maksaisin tietysti etukäteen ja mitään kyselemättä, kun noin suuri onni on potkaissut. Vähän olen kyllä kade sinulle.
Samoin tekisin! :D Mikä tuuri jollain käynyt! Ja miten musta tuntuu, että tuohon saattais liittyä sellainen tuplaonni, että rikas afrikkalainen liikemies sieltä sulhoksi löytyisi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samoin tekisin! :D Mikä tuuri jollain käynyt! Ja miten musta tuntuu, että tuohon saattais liittyä sellainen tuplaonni, että rikas afrikkalainen liikemies sieltä sulhoksi löytyisi? <3
Oihhh, niinkö arvelet? Oon kyllä sinkku ja kyllästynyt Suomen talveen. Tuohan olis unelmien täyttymys. ❤🙂
Ap
Vautsi, kylläpäs meillä muilla on aiheutta kateuteen! :) Näin se onni potkaisee joskus odottamattomalla tavalla. Onnea!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samoin tekisin! :D Mikä tuuri jollain käynyt! Ja miten musta tuntuu, että tuohon saattais liittyä sellainen tuplaonni, että rikas afrikkalainen liikemies sieltä sulhoksi löytyisi? <3
Jollei peräti prinssi😁
Nigeriasta haluttiin kerran ostaa mun uusi iphone. Tuli linkki vale paypal sivulle emailiini että tililleni on muka maksettu pyytämäni hinta. Kas kun kirjauduin oikeaan paypalliini, ei ollut mtään maksua...
😄