Tuli sähköpostia, että olen perinyt valtavan omaisuuden Afrikasta
Nyt en vain tiedä, miten pääsen sinne kun lennot ei kulje. Sähköpostissa kyllä sanottiin, että jos maksan 10000 e niin tulevat hakemaan kotoa. Mitä itse tekisit? Järjestäisit itse kuljetuksen jotenkin vai maksaisit tuon kymppitonnin?
Kommentit (33)
N-77 kirjoitti:
Nigeriasta haluttiin kerran ostaa mun uusi iphone. Tuli linkki vale paypal sivulle emailiini että tililleni on muka maksettu pyytämäni hinta. Kas kun kirjauduin oikeaan paypalliini, ei ollut mtään maksua...
Minulle tuli jossain vaiheessa paljon sähköpostia että applen tilini on hakkeroitu ja pitäisi turvallisuuslinkin kautta mennä päivittämään tietoja. Myös paypal-tiliäni hakkeroitiin usein.
T. Nro 6 jolle oikeati tuli tuo hauska sähköposti mutta en maksanut.
Vierailija kirjoitti:
N-77 kirjoitti:
Nigeriasta haluttiin kerran ostaa mun uusi iphone. Tuli linkki vale paypal sivulle emailiini että tililleni on muka maksettu pyytämäni hinta. Kas kun kirjauduin oikeaan paypalliini, ei ollut mtään maksua...
Minulle tuli jossain vaiheessa paljon sähköpostia että applen tilini on hakkeroitu ja pitäisi turvallisuuslinkin kautta mennä päivittämään tietoja. Myös paypal-tiliäni hakkeroitiin usein.
Niin ja siis yhtään applen laitetta eikä tiliä ole ikinä ollut eikä paypalia jäi viestistä 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N-77 kirjoitti:
Niin ja siis yhtään applen laitetta eikä tiliä ole ikinä ollut eikä paypalia jäi viestistä 😅
Ai niin ja microsoftin tuki koitti soittaa keväällä. Sekin puhui niin huonoa englantia etten ymmärrä miten kukaan siihen voisi mennä.
Ja ei. En laita sähköpostiani tai numeroani minnekään epämääräiseen paikkaan joten vielä on mysteeri miksi noi yrityksiä yhdessä vaiheessa tuli niin paljon.
Mulle tuli välillä töihin noita, että mut on nähty kamerassa m*sturboi*assa, ruotsiksi vielä kun firman nimi on ruotsinkielinen. Juu, kyllä, mulla ei ole työkoneessa edes kameraa. Juu, ei, en ole ottanut osaa verkkopalavereihin.
Onneksi olkoon. Muista lähettää pankkitunnukset ja varmuusluvut niin voivat maksaa koko perinnön kerralla.
Minulla taas on kolme sukulaista kuollut Uudessa-Seelannissa. Jokaiselta tulossa miljoonan perintö.
Kyllä kai näihin joku aina haksahtaa, kun niitä jaksetaan lähettää.
hage kirjoitti:
Mulle tuli tuollainen viesti vuosia sitten. Ilmoitin poliisille.
Olitko vähän tyhmä. Meni hyvä perintö sivu suun. No, tyhmyydestä sakotetaan.
Onko noita Nigerian-kirjeitä taas liikkeellä, surullista on, että aina joku onneton tarttuu syöttiin. Usein uhreina hölmöjä, muistisairaita ym todellisuudesta vieraantuneita ihmisiä. Pitäisi jonkun höynäyttää niitä nigerialaisia, lupaamalla ja kiristämällä..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän perinnöstä pitää maksaa. Varmaan asiantuntijoita, kun noin halvalla hakevat. Itse maksaisin vielä etukäteen toisen kymppitonnin, että tuovat rahakassien kanssa poiskin. Sitten voisin maksaa sievoisen summan, jos osaisivat neuvoa, miten välttää perintöverot Suomessa. Kaikki nämä maksaisin tietysti etukäteen ja mitään kyselemättä, kun noin suuri onni on potkaissut. Vähän olen kyllä kade sinulle.
Samoin tekisin! :D Mikä tuuri jollain käynyt! Ja miten musta tuntuu, että tuohon saattais liittyä sellainen tuplaonni, että rikas afrikkalainen liikemies sieltä sulhoksi löytyisi? <3
Jollei peräti prinssi😁
Apua ;D
Onneksi olkoon. Yksinkertaisinta on varmaan että valtuutat tuon toisen osapuolen ottamaan kaivattu 10.000 euroa suoraan perinnöstä kun tulevat hakemaan sinut noutamaan uutta omaisuuttasi.
aina kun olen autoa myynyt, sen on halunnut ostaa joku brittilaivaston upseeri lahjaksi pojalleen. Maksaisi mitä pyydän ja kuljetukset päälle.
Jännän haluttuja ovat briteille ns. väärältä puolen ajettavat halpisrouskut.
Mulle tuli tuollainen viesti vuosia sitten. Ilmoitin poliisille.