Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HÄ??? Voiko joku ulkomaalainen saada mun sähköpostiosoitteen jostain?

Vierailija
09.07.2006 |

Joku tyyppi oudolla espanjankielisellä nikillä kutsui mut meseen ja mä hyväksyin sen kun luulin, että se on joku tuttu hassulla nikillä? Nyt se kirjoittelee jotain espanjaksi ja vaihtoi juuri englantiin ja kysyi mun nimeä? OUTOA! Miten on mahdollista??? Mites saan hänet pois mun mesestä?

Apua!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
09.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

estät vaan ja se siirtyy estettyihin.

Vierailija
2/7 |
09.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

t: joku jolle tulee 500 spammia kuukaudessa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
09.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyin tyypiltä kuka on ja mistä on saanut mun osoitteen, mutta ei vastaa. Luulen, että ei osaa englanniksi muuta kuin kysyä nimeä. Tosi outo juttu. Mikä on spammi? Onko neloselle käynyt siis samoin?

Vierailija
4/7 |
09.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

estän kaikki heti!

Vierailija
5/7 |
09.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja riittää että olet käynyt tilaamassa jotain jostain ja antanut sen osoitteesi sinne.

Vierailija
6/7 |
09.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jos tilailen jotain käytän eri osoitetta.

Vierailija
7/7 |
09.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sä poistat sen nikin niin hänelle jää yhä sun nikki ja näkee koska olet mesessä ja pystyy kirjoittaa sulle. Blockkaa hänet mielummin mikä tarkoittaa että hän ei silloin nää että sä olet onlinessa.

Mulle tapahtu kerran kans samalla lailla ja olen jättänyt hänet mun listalle mut on blockattuna. Kysyin alussa että mistä on saanut mun tunnuksen niin sano tuntevansa yhen mun kaverin. Nää mun kaverit lähettelee ketjukirjeitä kaikille kavereilleen ja uskon että tämä mun kaveri on lähettänyt saman ketjukirjeen sekä mulle että tälle jonka olen blockannut ja silloin tämä tyyppi on nähnyt mun maili osotteeni ja on päättänyt kirjoittaa mulle.

Oisko mahollista että sun tapauksessa on sama juttu?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kaksi