Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka te toimisitte tilanteessa tällasessa;

Vierailija
17.07.2006 |

Menin yks päivä kaupungille ja yks ulkomaalainen " hoono soomi" - nainen tuli ojentamaan mulle ruusua, ja olin että kiitos kovasti. No hän ojensi mulle lapun missä luki tyyliin: " Olemme romanialainen perhe ja lapseni tarvitsee rahaa leikkaukseen jne jne" Menin hämilleni ja sanoin että ei oo nyt käteistä ( ei ollut koska korttia käytän ) Kysyi; Menetkö pankki? Sanoin että en nyt mutta jos sattuu seuraavalla kerralla hän olemaan niin sitte voin antaa jos kolikoita. Nainen kiskaisi ruusun takasi, ja mä jäin vähän hölmistyneenä miettimään että oisko pitänyt sitä rahaa antaa vai oliko hänen tyylinsä väärä?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
17.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattavat nyysiä lompakon siinä ohessa, ikävä kyllä.

Vierailija
2/4 |
17.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä heitä on ihan kiusaksi asti. En tarkoita, etteikö ihmisiä pitäisi auttaa, mutta en usko että tällaiset kadulla kerjäävät todella sitä rahaa esim leikkaukseen tarvitsevat, vaan se on hyvin tuotava " ammatti" .

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
17.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen törmännyt samaan " ruusun myyntiin" jo 2v sitten. Silloin kaupungilla oli isompi porukka tummia ihmisiä ruusujensa ja lappujensa kanssa. Niissä luki että keräävät rahaa paluumatkaan. Luultavasti moni suomalainen mielellään antoikin sitä paluumatkaa varten rahaa.

Vierailija
4/4 |
17.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli tänään samassa hommassa torilla niin liukenin tytöm kans aika nopeesti paikalta. Haluan auttaa,mutta toi tyyli jäi vaivaamaan -ap-

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi neljä