Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokoomus vaati hallitukselta 100 000 uutta työpaikkaa - Valtiovarainministeri Vanhanen: ”Minulla ei ole hokkuspokkustemppuja

Vierailija
25.06.2020 |

Mitä hel?! Miksei Orpo vaadi yrittäjiä ja työnantajia palkkaamaan satatuhatta ihmistä!?? Miksi hallituksen pitäisi se tehdä?!
IL.fi

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokoomus siis haluaa perustettavaksi valtionyhtiöitä, hyvä hyvä...Kun katsotaan vielä että kokkeli suhmuroijat eivät pääse kuppaamaan niitä niin kuin edellisiä, hyvin menee.. Kaikki yritystuet pois ja niillä rahoilla uusia yrityksiä valtiolle, ainoa konsti millä tämä maa pelastetaan...Tietysti persut voisi palauttaa alkujuurilleen Volgan mutkaan tai sitten tseremissien naapuriksi tundralle....Noistahan ei ole mitään hyötyä Suomella, tyhjän öyhöttäjiä kaikki....

Vierailija
42/44 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle tehdään parhaillaan hokkuspokkus-temppuja, kun pakotetaan kuntouttavaan vailla syytä. Ainoa syy, ettei oteta palkkatöihin vaikka kuinka haen. Kovasti yritetää ntyöntää myös terveyspalveludien pariin ,selkeästi tavoitteena kaivaa mulle masennus-diagnoosi, että olisi jok usyy pakottaa tuonne kuntouttavaan. No,aion todennäköisesti viheltää koko elämäni pelin poikki, niin sairaaksi on tehty työttömäna arki.

Ihmetyttää myös tukien vastikkeellisuudesta huutelevat, mitä tämä nykyinen sitten mielestänne on, jos ei vastikkeellisuutta tukia vastaan, kun joko menet ilmaiseksi töihin, kursseille tms. tai työttömyysturva otetaan sulta pois(karenssi)?! Voidaan hyppyyttä vuosia/vuosikymmeniä  tällaisessa limbossa. Myös toimeentulotukea voidaan leikata jopa -40%, jos näihin ilmaistöihin ym.orjailuihin ei lähde, mitä se on jos ei vastikeellisuutta?! No itsemurhia näillä ainakin saadaan aikaan, ja sehän niissä on oiekasti tarkoituskin, minkäpä arvoinen nyt joku pitkäiakiastyötön olisi tässä yhteiskunnassa.

Kunhan saan opintolainani maksettua, otan karenssin ja alan elämään asumistuella ja leikatulla toimeentulotuella. Elän samalla summalla jo nyt opintolainan lyhennyksen jälkeen, joten tiedän sillä pärjääväni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juurihan yritykseille jaettiin yli miljardi euroa verorahaa (Suomi on ihan kommarivaltio) luulis nyt niiden kehitystoimilaan työllistävän.

Vierailija
44/44 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saa työkkäristä vastausta miten se ilmainen työ "kuntouttaa"ihmistä, jolla on sairaus joka ei parane ikinä.(somaattinen) Ei ole päihdeongelmia, elämänhallinnassa puutetta jne. Rahasta kyllä! Palkasta, eläkkeestä ym.etuuksista, mitä muutkin saavat ja ovat saaneet koko ajan,kun itse kitkuttanut työmarkkinatuella, joka on naurettava summa Suomen hintatasossa minkäänlaiseen ihmisarvoiseen elämiseen! Paskartelen siellä sitten jotain linnunpönttöjä nistien ja alkoholistien seassa 6-8 tuntia päivittäin ja "saan"siitä kuulemma oikein sen 9€/vrk korvauksenkin, juhuu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kuusi