Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita ketkä vihaa näitä tyyppejä jotka valittaa kuumuudesta?

Vierailija
25.06.2020 |

Saa palella 10-11kk vuodessa ja sit kun tulee lämmintä, niin valitetaan. Inari on ihan kiva kunta, muuttakaa sinne jos 28 astetta ahistaa.

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elä yksin, ei ongelmaa.

Vierailija
2/51 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua vi tuttaa nämä ainaiset palelijat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihaat? On sinullakin pienet vihanaiheet.

Vierailija
4/51 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ikinä palella tarvitse. Se on vain vaatetus kysymys. Toisin kuin kuumuus joka on pakollista.

Vierailija
5/51 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata vihata. Se vie vain oman terveytesi.

Vierailija
6/51 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuumassa ja kuumassa on eri sävyjä. Itsekästä hehkuttaa vakavilla asioilla. Luonto kärsii. Ihmiset kärsii. Lemmikit kärsii. 

Vierailija
7/51 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap opettelepas hyväksymään erilaisia mielipiteitä. Sinun ei ole pakko lukea ja kuunnella kenenkään valituksia. Silti ihmisillä on oikeus valittaa ja inhota hellettä.

Vierailija
8/51 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä asun pohjoisessa, en kyllä ihan Inarissa. Ei kestäisi monella pää täällä, kun täällä on nyt myös kuuma ja räkkä.

Vierailija
9/51 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

10-11 kuukautta on vähän verrattuna siihen, että tuona samana aikana saa kuulla lämpöhihhuluiden valitusta kylmyydestä. Muuttamaan aurinkorannoille mars mars! Jos lämpö kiehtoo noin elementtinä ja "kylmyys" joka on normi puistattaa niin äkkiä aurinkorannoille. Vamos! Vamos!

Vierailija
10/51 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yököttää ja on fyysisesti huono olo kuumalla. Ei se sulta ole pois. Kannattaa vaan olla onnellinen ja kiitollinen jos sun kroppa kestää näitä lämpöjä ja et ole huonovointinen monta päivää putkeen.

Vierailija
11/51 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuumassa ja kuumassa on eri sävyjä. Itsekästä hehkuttaa vakavilla asioilla. Luonto kärsii. Ihmiset kärsii. Lemmikit kärsii. 

Mutta vaikka kukaan ei hehkuttaisi, niin ihan yhtä paljon ne kärsii. Se sää viilene valittamalla. Ei edes hiljaisuudella.

Vierailija
12/51 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vihaa. Ymmärrän että ihmiset ovat erilaisia.

Vierailija
13/51 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuttaisin mielelläni pohjoiseen, vaikka Inariin, jos saisin sieltä töitä. Räkkä voisi tehdä tiukkaa. Ja tosiaan helteitä on sielläkin. Ehkä jossain mahdollisimman lähellä jäämerta Suomen puolella? Ainakin haluisin jonnekin missä on edes talvi ja kylmää joskus, Etelä-Suomessa ei enää ole talvea.

Vierailija
14/51 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin huokuu, että ap on vielä teini, joten ei meidän kannata hälle provosoitua. Kasvu vaihe vielä hällä.

Vierailija
15/51 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vihaa. Mutta nyt kun otit kuumuuden puheeksi niin ei tsiiiiisus saisko tätä lämpöä vähän laskemaan!! Max 22 ois hyvä mulle koko kesäksi.

Vierailija
16/51 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikenlainen vinkuminen säästä on todella rasittavaa kuunneltavaa ja kertoo yleensä valittajan tyhmyydestä. Todeta voi sään olevan kylmä tai kuuma, mutta vinkuminen aiheuttaa vain ärsytystä, ei sympatiaa.

Vierailija
17/51 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuttaisin kyllä, mutta ikävä kyllä minun ja miesystävän perhe sekä miesystävän spesifi ura sitovat aika lailla tähän Etelä-Suomen tienoolle. Joskus haaveissa on kuitenkin muuttaa kylmempään nauttimaan oikeasta talvesta ja pakkasista lumineen kaikkineen. Siihen asti kärvistelen (tai käryän) lämpimämmillä seuduilla.

Vierailija
18/51 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen tehnyt aiemmin vuosia ulkotöitä, joten kaikki keliolosuhteet ovat tulleet tutuiksi. En voi ymmärtää, että joku valittaa vallitsevasta säästä, kun ei siitä ole mitään hyötyä.

Vierailija
19/51 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta vaikka kukaan ei hehkuttaisi, niin ihan yhtä paljon ne kärsii. Se sää viilene valittamalla. Ei edes hiljaisuudella.

Juu ei varmaan niin. Ärsyttää vain nämä minä minä-ihmiset. Eihän se hellehullujen euroriaa pitäisi pilata että joku on eri mieltä. No juu jatkakaa, mä haen jääkylmää vettä.

Vierailija
20/51 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakin ärsyttää valittajat. 30 astetta ja aurinkoa on hyvä ja kaunis päivä. Pientä hellettä jossa voi hyvin tehdä kotitöitä tai vaikka lähteä ulos kävelylle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme viisi