Muita ketkä vihaa näitä tyyppejä jotka valittaa kuumuudesta?
Saa palella 10-11kk vuodessa ja sit kun tulee lämmintä, niin valitetaan. Inari on ihan kiva kunta, muuttakaa sinne jos 28 astetta ahistaa.
Kommentit (51)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos on sairauksia niin helle voi olla tuskallista.
On heilläkin tarve purkaa oloaan esim. tänne.Olkaa tyytyväisiä, kun olette vielä terveitä.
Tai sitten sairaus helpottaa lämpimällä ilmalla. On sullakin oletukset.
En oleta vaan tiedän. On mulla läheisiä joilla on sairauksia ja heille kuumuus vaan pahentaa heidän oloaan.
Jos on joku sairaus, ymmärrän helteestä valituksen, muuten en siedä.
Itse tykkään vapaalla lämpimästä ja helteestäkin mutta töissä se on ihan hirveää. Paksut työkamppeet, tilat yleensä sellaiset joissa huono ilmanvaihto, raskas fyysinen työ..
Jos ei ole mitään aihetta niin säästä on hyvä sitten puhua. Yleinen tapa tapahtumassa, kuin tapahtumassa. Olkoon se sitten valittamista täällä.
Vierailija kirjoitti:
Ei ikinä palella tarvitse. Se on vain vaatetus kysymys. Toisin kuin kuumuus joka on pakollista.
Eikä ole! Muuta Inariin valittaja
En vihaa, mutta ihmettelen. Itselle kun tämä ilma on aivan ihanaa. Koko vuoden kärsin Suomen muuten niin kammottavassa ilmastossa haaveillen tällaisesta kesästä. Toivo siitä että ensi kesänä koetaan taas kunnon helteitä, antaa minulle voimaa jaksaa. Tuntuu käsittämättömältä että voimme olla näin erilaisia vaikka edustamme samaa eliölajia, jonka edustajilla pitäisi olla samanlainen fysiologia.
Turha Inariin muuttaa, kun ei sielläkään ole riittävän viileää.
Vierailija kirjoitti:
En vihaa, mutta ihmettelen. Itselle kun tämä ilma on aivan ihanaa. Koko vuoden kärsin Suomen muuten niin kammottavassa ilmastossa haaveillen tällaisesta kesästä. Toivo siitä että ensi kesänä koetaan taas kunnon helteitä, antaa minulle voimaa jaksaa. Tuntuu käsittämättömältä että voimme olla näin erilaisia vaikka edustamme samaa eliölajia, jonka edustajilla pitäisi olla samanlainen fysiologia.
Kammottava Suomen ilmasto? Mikä ihme pakottaa asumaan täällä? Jos mun mielestä täällä olisi kammottavaa, muuttaisin muualle. Miksi asut maassa jossa on kammottava ilmasto? En käsitä. Sen takia että pari viikkoa kesällä saat nauttia? Koko muu vuosi on kammottava ja kärsit. Kammottavaa.
Sitäkö ap kaipaa kun pari vuotta sitten jouduttiin kantamaan metsän eläimillekin vettä etteivät olisi kuolleet janoon?
Meteorologit antavat ohjeita, lehdet antavat viilennysohjeita, ihmiset miettivät rakennusten laatua että voiko rakentaa paremmin ja näin välttyä äärisäiltä. Keskustelu tekee monelle helpotuksen jo itsessään.