Ennen seurustelua luottamuspulaa, kannattaako alkaa yhteen?
Otsikko kuulostaa siltä että "no ei todellakaan!" mutta avaan vähän enemmän.
Ollaan yli 30 molemmat, mukavaa treffailua ja tapailua takana pitkään, mies haluaisi edetä ja olla virallisesti yhdessä, suunnitella yhteenmuuttoa jne. Mulla jossain takaraivossa ajatus että en voi luottaa häneen. Ei ole mitään oikeaa syytä, ollaan puhuttu asiasta ja tivaa mikä on vikana. En osaa konkreettisesti sanoa että en luota koska syy a ja b. Se on vaan sellainen epäilys, että on vähän häntäheikki pohjimmiltaan, mutta päällisin puolin ei sitä näytä. Tiedän että hänellä on tässä tapailumme aikana ollut yhden illan juttuja tai jotain muitakin tapailuja mutta se ei haittaa, kun ei oltu sovittu että muita ei enää tapailla. Mutta ehkä toikin aiheuttaa sitä luottamuspulaa, ei ollut täysin avoin noista muista. Sellainen tunne, että jättää asioita kertomatta. On pettänyt aiemmassa parisuhteessaan ja puhui siitä todella vähättelevästi, kuin ei katuisi edes, tai jotenkin oikeutti sen teon itselleen. Sanoi sen olleen virhe ja ettei tekisi sitä kenellekään toiselle ihmiselle enää ikinä, mutta rivien välistä välittyi eri vaikutelma.
Mitään muuta vikaa ei ole, ollaan ihan täydellisiä toisillemme, eikä hän ymmärrä miksi jarrutan. Juhannuksena muutaman oluen jälkeen itki, että pelkää että jätän hänet, että ei kelpaa mulle.
Ulkopuolisten kommentit tervetulleita, tuntuu että ajatukset vain pyörii kehää enkä pääse siitä kehästä pois. Pitäisikö opetella luottamaan, katsoa miten käy, vai tekisikö se sisällä kalvava epäilys minusta hullun. Voiko tällaisesta tulla toimivaa ajan kanssa?
Kommentit (48)
Itse jotain suhteista oppineena LUOTA VAISTOOSI. Minä olen tuossa vaiheessa jatkanut seurustelua 2 eri kertana ja molemmissa sama lopputulos. Petettiin.
Toinen asia on, että jos joku on ihan oikeasti sinusta kiinnostunut jo ihan alkuvaiheessa niin miksi riskeeraisi sen olemalla jonkun toisen kanssa? Kun minä olen ihastunut, rakastunut tai vastaavaa niin ei tulisi mieleenkään sekstailla jonkun toisen kanssa, vaikka kuinka ei seurusteltaisiin.
Se vielä menee että ihan alussa kun ollaan nähty alle 10 kertaa niin on ehkä tavannut muutaman muunkin..
Pidä ap helmestäsi lujaa kiinni nyt. Helmi saattaa olla hieman holtiton ja pyöriä pitkin poikin ympäri kyliä, mutta kyllä hän aina silloin tällöin pysähtyy sinunkin kohdallasi.
Pidä kuitenkin varasi, että sinä et aiheuta miehelle häpeää ajattelemalla muita miehiä tai hyvänen aika miettimällä exiäsi tai vertaamalla miestä muihin. Mies tykkää alkoholista ja herkistyy sitä juodessaan ihastuttavaksi unelmamieheksi, joka haluaa sinun vannovan ikuista uskollisuutta. Tämän herkkyydenpuuskan ja sinun sinisilmäisen vannomisen ja miehen lohduttelun jälkeen miehellä onkin taas turvallinen olo siitä, että se et ole sinä, joka pistää pelin poikki. Ethän sinä kehtaa, kun vasta äsken miehelle lupailit kaiken mitä keksit. Se olisi miehelle ikuinen isku munaskuihin, jos sinä nyt pistäisit suhteen poikki.
No, miten ihmeessä te voitte olla täydellisiä toisillenne, kun te ette voi luottaa toisiinne?
Kyllä se luottaminen on tärkeää.
Jos te olette yhdessä, niin teidän pitää kummankin ruveta luottamaan ja olemaan luotettavia suhteessa toisiinne ja suhteessa itseenne.
Kyllä voitte kehittyä.
Roikkua ei kannata.
Työstämistä on. Aina voi oppia.
Kortit pöytään ja miettikää yhdessä.
Tietäjän mies sinun taustasi ja sen, että tuo alku aika arveluttaa.
Monilla kullä on siinä alussa useampia, kunnes tulee se oikea ja vakiintuminen.
Itsesi yli ei kannata mennä, mutta tiedostat hienosti omat haasteesi.
Vierailija kirjoitti:
No, miten ihmeessä te voitte olla täydellisiä toisillenne, kun te ette voi luottaa toisiinne?
Kyllä se luottaminen on tärkeää.
Jos te olette yhdessä, niin teidän pitää kummankin ruveta luottamaan ja olemaan luotettavia suhteessa toisiinne ja suhteessa itseenne.
Kyllä voitte kehittyä.
Roikkua ei kannata.
Työstämistä on. Aina voi oppia.
Kortit pöytään ja miettikää yhdessä.Tietäjän mies sinun taustasi ja sen, että tuo alku aika arveluttaa.
Monilla kullä on siinä alussa useampia, kunnes tulee se oikea ja vakiintuminen.
Itsesi yli ei kannata mennä, mutta tiedostat hienosti omat haasteesi.
Luotettavuus ja luottamus tulee teoista. Puheesta ka teoista. Teot kertovat sen puheen todeksi tai epätodeksi.
Alkoholin kanssa pelleily kannattaa jättää vähiin.
Sanoisin, että juota äijä puheliaaksi. Jos hän kerran muutamasta oluesta alkaa jo tihertää itkua ja pelkää sinun jättävän, niin mitä kaikkea sieltä tulisikaan, kun juotavaa olisi enemmän? Lasten ja juoppojen suusta se totuus kuuluu.
"Ollaan yli 30 molemmat, mukavaa treffailua ja tapailua takana pitkään, mies haluaisi edetä ja olla virallisesti yhdessä, suunnitella yhteenmuuttoa jne. Mulla jossain takaraivossa ajatus että en voi luottaa häneen. Ei ole mitään oikeaa syytä, ollaan puhuttu asiasta ja tivaa mikä on vikana. "
Mies siis haluaisi edetä, olla virallisesti yhdessä ja muuttaa yhteen, mutta sinä et halua? Mies siis tivaa miksi sinä et halua? Mitä vikaa miehen mielestä on nykyisessä tilanteessa, eli erillään asumisessa ja nykyisen kaltaisessa seurustelussa? Miksi mies haluaa muuttaa yhteen oikeasti? Kuinka virallista seurustelun pitäisi olla, että se kelpaisi miehelle?
Todellinen pelimies sanoisi kaivanneensa rakkautta tms.
Pelimiehet selittävät tekonsa samalla tavalla kuin naiset, kaikki pyörii heidän tarpeidensa ja halujensa ympärillä, sen mitä he haluavat saada.