Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen on tärkeilevä tai tärkeilynhaluinen ihminen?

Vierailija
25.06.2020 |

Kysymys tulikin jo otsikossa. Miten kuvailisitte ja olisiko antaa esimerkkejä?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aakkosihmisoletetut.

Vierailija
2/7 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä, aina pitää tietää tai esittää tietävänsä kaikesta kaiken vaikken tiedä ja kaikki tavallisetkin asiat pitää kertoa kuin ne olisi erityisiä vaikka on tavallisia asioita. Jokin tarve olla jotain mitä ei edes ole, kuin rasittava korkeintaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsetehostava heikko ihminen, jota ärsyttää etteivät muut näe maailmaa kuten hän - sellainen kuin minä.

Vierailija
4/7 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillinen helsinkiläinen punavihreä, usein yliopistokoulutuksen omaava henkilö, joka kuvittelee tietävänsä maailmasta jotain kun on keskustellut asioista ulkomaalaisopiskelijoiden kanssa punaviinin äärellä, kerran.

Vierailija
5/7 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah, siitä kun se kertoo SUN juttuja ominaan :D Töissä yksi tärkeilevä tyyppi ja kertoo MULLE alun perin itse kehittelemääni teoriaa kuin olisi itse keksinyt.

Vierailija
6/7 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko vanhemmillaan, tuttavillaan tai esim. rahoillaan tärkeillä?

Vierailija
7/7 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi ihminen. Kaikkia muita parempi ihminen kaikessa, ripaus marttyyriä; olettaa että valtava raataminen huomioidaan ja pääsee jalustalle, pettyy, kun näin ei käykään. Uskoo olevansa korvaamaton, ei ole - ja taas pettyy. Jatkaa kuitenkin pätemistä ja itsetehostusta kaikin keinoin  maailman tappiin. VIP until RIP.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yhdeksän