Millainen on tärkeilevä tai tärkeilynhaluinen ihminen?
Kysymys tulikin jo otsikossa. Miten kuvailisitte ja olisiko antaa esimerkkejä?
Kommentit (7)
Mä, aina pitää tietää tai esittää tietävänsä kaikesta kaiken vaikken tiedä ja kaikki tavallisetkin asiat pitää kertoa kuin ne olisi erityisiä vaikka on tavallisia asioita. Jokin tarve olla jotain mitä ei edes ole, kuin rasittava korkeintaan.
Itsetehostava heikko ihminen, jota ärsyttää etteivät muut näe maailmaa kuten hän - sellainen kuin minä.
Tyypillinen helsinkiläinen punavihreä, usein yliopistokoulutuksen omaava henkilö, joka kuvittelee tietävänsä maailmasta jotain kun on keskustellut asioista ulkomaalaisopiskelijoiden kanssa punaviinin äärellä, kerran.
Hah, siitä kun se kertoo SUN juttuja ominaan :D Töissä yksi tärkeilevä tyyppi ja kertoo MULLE alun perin itse kehittelemääni teoriaa kuin olisi itse keksinyt.
Voiko vanhemmillaan, tuttavillaan tai esim. rahoillaan tärkeillä?
Parempi ihminen. Kaikkia muita parempi ihminen kaikessa, ripaus marttyyriä; olettaa että valtava raataminen huomioidaan ja pääsee jalustalle, pettyy, kun näin ei käykään. Uskoo olevansa korvaamaton, ei ole - ja taas pettyy. Jatkaa kuitenkin pätemistä ja itsetehostusta kaikin keinoin maailman tappiin. VIP until RIP.
Aakkosihmisoletetut.