Ylllätysraskaus, miesystävän käytös
Olemme nelikymppinen pariskunta ja yhdessä pari vuotta. Ihana suhde kaikinpuolin.. Jotakin sellaista mitä odottanut monta vuotta.
Meillä ei ole lapsia, koska olemme sopineet näin ja syön pillereitä. Välillä olen huonosti syönyt pillereitä, myönnän sen, ja nyt huomasin olevani raskaana.
Mies suhtautuu asiaan kylmäkiskoisesti kun kerroin raskaudesta, hän sanoo että huijattu olo ja syyttää minua.
Itselläni usko pois, kauhea katumus omasta käytöksestä, olemme toki joskus puhuneet että ehkä vielä joskus lapsi? Mutta ei tällä hetkellä. Nyt en myöskään tiedä mitä tehdä? Mies ilmeisesti vaatii raskaudenkeskeytystä ja antanut ymmärtää että suhde ei jatku tämän jälkeen jos pidän lapsen.
Mitä ihmettä teen.
Kommentit (65)
Ap-kirjoittaa kirjoitti:
Huonosti syöminen on ollut sitä, että saan minipillereistä todella pahoja mielialan vaihteluita, ja kuukautiset on tulleet aika säännöllisesti. Olen sitten tehnyt niin, että kuukautisten aikana olen pitänyt taukoa pillereistä. Tiedän ei saisi tehdä näin! Mutta se on helpottanut vointiin.
Olen yrittänyt kokeilla eri pillerimerkkejä tuloksetta. Vastuutonta tiedän mutta olen myös ajatellut, että raskaus ei välttämättä ole katastrofi itselleni ainakaan. Olemmehan puhuneet että ehkä joskus, ja ikää 40v joten tiedän että ei enää hirveän monta vuotta voi olla joskus.
Miehelle paha isku, ja itsekin mietin nyt todella mitä tehdä! Voi kun olisi ratkaisu. Elämämme on ollut näin ihan hyvääkin. Onneksi tein raskaustestin vasta hiljattain, joten aikaa ajatella
Ei se ole yllätys jos et ole pillereitä ohjeiden mukaan syönyt. Oletko kertonut miehelle ettet syö niitä säännöllisesti? Ikäsi on nyt aivan maksimissaan jos lasta oikeasti meinaat.
Teidän suhde on lopussa, teetpä mitä tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Teidän suhde on lopussa, teetpä mitä tahansa.
Miksi olisi? On monenkin suhde selvinnyt yllätysraskaudesta jossa mies haluaa ensin aborttia.
Vierailija kirjoitti:
On se kumma, ettei edes nelikymppinen nainen osaa huolehtia ehkäisystä oikein...
Nelikymppiset lapsettomat tulevat usein vahingossa raskaaksi....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On se kumma, ettei edes nelikymppinen nainen osaa huolehtia ehkäisystä oikein...
Keskiverto terve nelikymppinen tulee vielä suht helposti raskaaksi.
Vaikutat kyllä todella hölmöltä kun olet syönyt minipillereitä täysin eri tavalla kuin ohjeessa kerrotaan ja sanot, että olette nelikymppinen pariskunta joka "ehkäjoskus" haluaa lapsia.
Sinällään kuitenkin toissijaista tässä vaiheessa on kaikki paitsi se, haluatko lapsen myös siinä tapauksessa että olisit YH. Jos kyllä niin pidät lapsen, jos ei niin sitten abortti.
Vaikka mies tässä kohtaa sanoisi ettei katso ikinä lapseen päinkään, hänestä voi silti tulla ihan jees isä. Toisaalta vaikka vannoisi kantavansa vastuunsa jos pidät lapsen, niin saattaa hylätä sinut ja lapsen, etenkin jos löytää jonkun uuden.
Voit vaikuttaa luotettavasti vain siihen mitä itse teet, joten perusta myös päätös tälle pohjalle.
Kuule ap, oma lapsi on sata kertaa rakkaampi kuin parhainkaan mies. Tottakai dumppat miehen. Jos miehen pkottamana teet abortin, kadut sitä loppuelämän ja ero tulee kun katkeruus jää kytemään.
Mulla on hyvä mies ja lapsia, mutta lapset on silti sata kertaa tärkeämmät ja mikä tahansa valintatilanne miehet vs lapset päätyy ilman muuta siihen että lasten etu ratkaisee.
Onnea ap elämäsi hienoimmasta tapahtumasta! Saat lapsen ja luot uuden elämän! Mahtavaa!
AP, tiesikö miehesi siitä että syöt pillereitä vasten ohjeita? Siitähän tämä on kiinni. Jos hän ei tiennyt, kusetit ja se voi olla vaikea paikka antaa anteeksi.
Miten ei NELIKYMPPINEN aikuinen nainen ymmärrä huolehtia että syö ne v i t u n pillerit?
Abortti. Kumpikaan ei lasta halua.
"vahinko" tajuatko millainen lehmä olet ku paneudut tarkoituksella paksuksi ottamalla "huonosti " pillerit? Toivottavasti mies jättää sut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"vahingossa"
yllätys että palstakantturat syyttää miestä. mistä te revitte kaiken miesvihanne?
Miksi edes olet syönyt niitä minipillereitä, kun parempiakin vaihtoehtoja olisi?
Vierailija kirjoitti:
yllätys että palstakantturat syyttää miestä. mistä te revitte kaiken miesvihanne?
Kukaan ei ole haukkunut tässä ketjussa aloittajan miestä. Sinä sen sijaan heti rupeat haukkumaan kaikkia palstan naisia. Kuka tässä oikein vihaa ja ketä?
Vierailija kirjoitti:
Ehkäpä sinun ja muiden miesten puhetyylistä?
No kyllä tuon ikäisen naisen pitäisi olla onnensa kukkuloilla raskaudesta. Lapsi on tietenkin tärkeämpi kuin joku eilapsimyönteinen miekkonen. Lapsen saaminen on elämän täyttymys, suurin on ihmisen elämässä.
Tarinan opetus =
YHDENKÄÄN MIEHEN EI PIDÄ IKINÄ LUOTTAA YHTEENKÄÄN NAISEEN, EI IKINÄ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syönyt pillereitä huonosti? Vastuuton ihminen. Oletko 13 v? Eroatte ja kasvatat lapsen yksin.
Huonosti syöminen on suhteellistä... Tyypillisellä pillereiden käyttäjällä on melkein 10% todennäköisyys tulla raskaaksi vuosittain. Parikymmentä vuotta pillereillä, niin alkaa olla jo melko varmaa, että jossain vaiheessa pamahtaa paksuksi...
ei-ap
Ei ole 10% mahdollisuus.
Klipseillä ei edes tehdä Suomessa, eikä enää paljon muuallakaan. Niiden irtoaminen on yllättävän yleistä! Meidän tapauksessamme mies oli leikatu USAssa eikä klipsiä löytynyt koskaan, eli liekö pudonnut jo lääkärin lattialle sitten. Mies jätti työmatkan takia välistä sen leikkauksen jälkeisen spermantarkistuksen, koska ei nuorena edes ajatellut etteikö se olisi onnistunut.
Suomessa ainakin nykyään leikataan siemenjohdin poikki, pala pois, päät poltetaan ja vielä ommellaan. Näin ainakin muutama vuosi sitten kun mies kävi uudelleen.