"Ja mä täytän 35 vuotta"
Kommentit (12)
Yrittänyt koko aamun etsiä enkä ole löytänyt, pikkuhiljaa alkaa tuntumaan että oon vaan kuullu jotain harhoja ??
35 v. Se oli elämäni parasta aikaa, lapset päiväkoti-iässä, työssä haasteita, asuntolaina, elämä haasteellista, mutta se saatiin sujumaan, vaikka väsy joskus painoi rankastakin.
On niin hassua, että vasta vuosikymmenien kuluttua huomaa, että se aika, joka tuntui kaikkein kiireisimmältä ja vaativammalta, olikin elämän onnellisinta aikaa.
On olemassa biisi:Oon kolmekymppinen... muistaakseni Frederikin kappaale.
Kuuntelen työmatkoilla paljon autoradioista suomalaista iskelmämusiikkia, mutte en milloinkaan muista kuulleeni tuollaista kappaletta, jossa lauletaan, että mä täytän 35.
Voihan se sellainen iskelmä silti olla olemassa...
Olikohan englanninkielinen?
Hämärästi muistuu mieleen miehen laulama biisi, jossa taisi kerrata suhdettaan tai sen muuttumista eri ikäkausina.
Kyseessä suomalaisen naisen biisi, äänikin kuulosti tutulta mutta kävin jo läpi suuren osan nykyisistä laulajista. Biisi kuulosti uudelta mutta en oo varma.
Vierailija kirjoitti:
Hämärästi muistuu mieleen miehen laulama biisi, jossa taisi kerrata suhdettaan tai sen muuttumista eri ikäkausina.
Sinatran It was a very good year?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hämärästi muistuu mieleen miehen laulama biisi, jossa taisi kerrata suhdettaan tai sen muuttumista eri ikäkausina.Sinatran It was a very good year?
Saattoi olla tuo, mutta eri laulaja ja modernisoitu versio.
Nopeasti googlettamalla nuo sanat, niin olisiko Erin ja Seliseli?
Vierailija kirjoitti:
Nopeasti googlettamalla nuo sanat, niin olisiko Erin ja Seliseli?
Kiitos!!!! Yritin kyllä googlettaa sanoja mutta en sitte vissiin osaa.
Kannattaa ensi kerralla kirjoittaa lyrics ja sitten ne biisin sanat :).
anybody?