Naiset deittipalstoilla: "Ootko vielä töissä vai jo lomalla? Miten meni juhannus, ootko ollu töissä? Mitä teet muuten työksesi?"
Huoh, ilmeisesti mikään muu ei kiinnosta kuin työ, työ ja työ. 🙄
Kommentit (465)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika perus small talkia tietää mitä toinen tekee työkseen. Mitä sulta ylipäätään saa sitten kysyä?
Olen mies ja en ole koskaan udellut naiselta hänen työpaikastaan.
Miksi ihmeessä? Minusta olisi hyvin outoa, jos olen treffeillä ja toista ei kiinnosta edes näin oleellinen asia elämässäni.
Oletit nyt väärin. Minulle naisen työpaikalla tai työtehtävillä ei ole merkitystä. Niiden rooli siinä miksi kiinnostuin naisesta on hyvin pieni. Tietenkin jos nainen on intohimoinen työnsä suhteen ja se tuntuu olevan iso osa häntä niin sitten ehdottomasti voin siitä keskustella.
Vierailija kirjoitti:
Miesten kysymyksiä:
"Moi, mitä kuuluu?
" Moi, mitä sun iltaas?Panostakaa miehet niihin viesteihin, jos haluatte sada viestejä.
Siis tuommoisten avointen kysymysten kautta saa keskustelun vietyä ihan mihin suuntaan vain.
Yleensä naiset kysyvät: -Mitä etsit täällä? Mitä työtä teet ja sitten katoavat.
Mitä iltaan kuuluu voi vastata jotain persoonallista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta olisi outoa olla puhumatta työstä. Työpaikalla vietetään paljon aikaa. Ammatinvalinta kertoo myös ihmisestä paljon. Työ ei ole sivuseikka juuri kenenkään elämässä.
Olen eri mieltä. Monille työ on vain pakollinen paha tai keino rahoittaa harrastukset ja varsinainen elämä.
No mutta tuokin kertoo paljon ihmisestä. Sinänsä ihan ok noinkin, mutta jotkut sitten taas ei "käy vain töissä", vaan oikeasti pitää siitä mitä tekee ja panostaa siihen.
Kyllä se nyt kiinnostaa millä alalla esim on ja tosiaan että mikä suhtautuminen on. Miten työ vaikuttaa siihen muuhunkin elämään.
Vierailija kirjoitti:
Miesten kysymyksiä:
"Moi, mitä kuuluu?
" Moi, mitä sun iltaas?Panostakaa miehet niihin viesteihin, jos haluatte sada viestejä.
Nainen vastaa niihin panostusviesteihin "ok", "kerro lisää", "niin" jne. Naisilla on aivan käsittämättömän alkukantaiset keskustelutaidot nettideiteissä. Nainen vain odottaa ilman todellista interaktiota, että kuka miehistä kirjoittaa parhaiten
Vierailija kirjoitti:
Miesten kysymyksiä:
"Moi, mitä kuuluu?
Joo on panostettu, mutta hyvin harvoin vastataan. Edellinen keskustelukumppani kyllä kehui, että mun viestejä on mukava lukea ja vastata, että erottuu mukavasti "hei mitä kuuluu viesteistä" , mutta katoamisen sekin sitten teki kuitenkin.
Mun neuvo on, että jos nainen on kiinnostunut niin ihan sama mitä kirjoittaa. Jos ei ole kiinnostunut niin ei se vastaa vaikka mitä kirjoittaisi.
M37
Olin eroamassa. Laitoin ilmoituksen kuvieni kera Tinderiin.
Samana päivänä tuli kolmelta tutulta sinkkumieheltä privaviestiä, että he huomasivat minut Tinderissä. Kyselivät olenko eronnut vai onko joku laittanut ilman lupaa kuvani nettiin.
Ärsytti sen verran, että poistin koko Tinder ilmoituksen ja palaan aviomieheni luokse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kysyn (mahdollisista) liikuntaharrastuksista, tulkitsevatko miehet sen sitten niin, että vaadin täydellistä kroppaa? Mitä saa kysyä?
No sitähän sinä kuitenkin vaadit?
Ammattiloukkaantujia on mahdotonta miellyttää :D
Vierailija kirjoitti:
Miesten kysymyksiä:
"Moi, mitä kuuluu?
Eli mätsi ei tarkoitakaan vielä sitä, että olet kiinnostunut keskustelemaan miehen kanssa? Se tarkoittaakin sitä, että olet valmis ottamaan selvää, että onko miehen aloitusviesti riittävän mielenkiintoinen. Itsehän et aloitusviestejä laita, kun se pelottaa liikaa, vaikka miehet juttelevat mielellään, vaikka laitat pelkän moin.
Kyllä ihmisellä on hurjan erilainen kokemus ja ajatusmaailma riippuen siitä mitä on tehnyt työkseen vaikka 20 vuotta. Onko ollut töissä sauraalassa, poliisina, teollisuudessa, viihdeteollisuudessa vai missä. Tekeekö kolmivuorotyötä, yrittäjänä, reissaako paljon vai 8-16 hommaa. Arki rakentuu eri tavoilla.
Kyllä se uudessa tuttavuudessa kiinnostaa ja sieltä voi löytää yhteistäkin.
On helpompi synkata sellaisen kanssa jonka kanssa arvot ja asenteet ovat samantyyppiset ja työ osaltaan kertoo niistäkin. Ei toki kaikkea mutta jotain.
Niin?
Normaalit ihmiset käyvät töissä. Jos eivät käy niin opiskelevat, ovat lomalla tai etsivät työtä.
Vai onko se jotenkin yksityisasia vai salaisuus? Ootko joku agentti? Salainen agentti 😆
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta olisi outoa olla puhumatta työstä. Työpaikalla vietetään paljon aikaa. Ammatinvalinta kertoo myös ihmisestä paljon. Työ ei ole sivuseikka juuri kenenkään elämässä.
Olen eri mieltä. Monille työ on vain pakollinen paha tai keino rahoittaa harrastukset ja varsinainen elämä.
No mutta tuokin kertoo paljon ihmisestä. Sinänsä ihan ok noinkin, mutta jotkut sitten taas ei "käy vain töissä", vaan oikeasti pitää siitä mitä tekee ja panostaa siihen.
Kyllä se nyt kiinnostaa millä alalla esim on ja tosiaan että mikä suhtautuminen on. Miten työ vaikuttaa siihen muuhunkin elämään.
En juurikan kerro työstäni vaikka työtäni mielelläni teen. Ei ole stressiä, päivät menevät joutuisasti ja palkkakin nousee mukavaan tahtiin tulosten myötä.
Vierailija kirjoitti:
Miesten kysymyksiä:
"Moi, mitä kuuluu?
Sikäli hauska juttu, mutta 9/10 naisesta laittaa juuri tuollaisen viestiavauksena. Voisiko olla yksilötason juttu, eikä riippuvainen sukupuolesta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En juurikan kerro työstäni vaikka työtäni mielelläni teen. Ei ole stressiä, päivät menevät joutuisasti ja palkkakin nousee mukavaan tahtiin tulosten myötä.
Mikä ongelma sitten on tuon verran kertoa? Onko se joku iso salaisuus?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä ongelma sitten on tuon verran kertoa? Onko se joku iso salaisuus?
No kyllähän minä tuon kerron, että oli mukava päivä taas töissä, mutta tuntuu, että porukat kertoo paljonkin yksityiskohtia työstään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miesten kysymyksiä:
"Moi, mitä kuuluu?
Sikäli hauska juttu, mutta 9/10 naisesta laittaa juuri tuollaisen viestiavauksena. Voisiko olla yksilötason juttu, eikä riippuvainen sukupuolesta?
Oletko saanut naisilta siis oikeasti avausviestejä?
M37
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä teet työksesi kysymyksellä voi kalkudoida toisen tulotasoa jonkun verran. Siksi se on oleellinen kysymys.
Hyvin toimeentuleva nainen ei yleensä halua tyhjätaskun kanssa aloittaa suhdetta.
Myöskään tyhjätasku nainen ei yleensä halua tyhjätaskua miestä
-Jos nainen on työtön, ei hänelle kelpaa työtön mies
-Jos nainen on työtön, ei hänelle kelpaa 1500e/kk siivoojamies
Myös työtön nainen vaatii vähintään jotain 3k/kk palkkaa miehelle
Puhut ihan harhaisia. Joskus 30 vuotta sitten oli ehkä noin, mutta nykyään on eri peli. Jos väkisin tahtoo yleistää, ymmärtämättä että naisia on erilaisia, niin nainen tahtoo miehen, joka tekee jotain töitä. Mieluiten suunnilleen ajallisesti saman verran ku nainen.
Työ saattaa myös viestiä toisen arvoista, eli voi olla ihan oleellinen asia. Esimerkiksi eläinrakas kasvissyöjä ei ehkä innostu, jos mies on ammatiltaan teurastaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika perus small talkia tietää mitä toinen tekee työkseen. Mitä sulta ylipäätään saa sitten kysyä?
Olen mies ja en ole koskaan udellut naiselta hänen työpaikastaan.
Miksi ihmeessä? Minusta olisi hyvin outoa, jos olen treffeillä ja toista ei kiinnosta edes näin oleellinen asia elämässäni.
Oletit nyt väärin. Minulle naisen työpaikalla tai työtehtävillä ei ole merkitystä. Niiden rooli siinä miksi kiinnostuin naisesta on hyvin pieni. Tietenkin jos nainen on intohimoinen työnsä suhteen ja se tuntuu olevan iso osa häntä niin sitten ehdottomasti voin siitä keskustella.
Eri, mutta et ymmärtänyt pointtia. Vaikka työtehtävät eivät varsinaisesti vaikuttaisikaan kiinnostukseen niin, että nainen alkaa himottaa heti kun saat tietää onko tämä vaikkapa personal trainer, kyllähän työ tai sen puute kertoo paljon ihmisestä. Vai eikö se että joku on esimerkiksi personal trainer, saksan opettaja, eräopas, koodaaja tai ammattimuusikko herätä mitään mielikuvia kyseisen ihmisen kiinnostuksen kohteista ja elämäntavasta?
Ei tuo ole small talkia. Small talkia on epäolennaisista puhuminen.