Naiset deittipalstoilla: "Ootko vielä töissä vai jo lomalla? Miten meni juhannus, ootko ollu töissä? Mitä teet muuten työksesi?"
Huoh, ilmeisesti mikään muu ei kiinnosta kuin työ, työ ja työ. 🙄
Kommentit (465)
Tylsiä ne ”miten meni juhannus?” No makasin sängyssä kolme päivää. Ai etkö halunnutkaan kuulla tuota? Aha.
Eihän Suomessa yleensä muusta puhutakaan kuin työstä! Heti illanvietoissa/sukujuhlissa/juuri kun tavataan uusi ihminen kysytään "mitä teet työksesi"?! Rakastetaan korostaa omaa muka-tärkeyttä valittamalla miten raskasta ja kiireistä töissä onkaan ja mitne korvaamaton onkaan (et ole) ja nostattaa siten itseään. Jos ehdottaa lyhyempä työaikaa/työn tai alan vaihtoa jne. saa vain jotain epämääräistä mutinaa, ettei pienempi palkka käy jne.:D
Halutaan siis vaan rusinat pullasta (lyhyitä työpäiviöä mut valtavan palkan pitäisi juosta silti!) ja samaan hengenvetoon haukutaan öaiskat lois-pummi-työttömät jotka vaan kotona makaamalla tienaavat tuhansia ja jodien tukia soisi pienentää/poistaa...
Jos ehdottaa työttömäksi heittäytymistä, kun se tuntuu kadehtijan mielikuvissa olevan niin helppoa ja kivaa, tulee taas ristiriitaista mutinaa et eihän niillä tuilla mitenkään pärjää..:D Ja menishän siinä ihmisravokin samalla, katsos kun Suomesssa työ=ihmisarvo, koko elämä, et ole mitään ilman jatkuvaa töissä raadantaa(ja mieluiten isoa palkkaa ym.etuuksia toki päälle). Juu, työttömänä ei kannata kyllä haaskata aikaansa ja energiaansa ainakaan näiden "parempien ihmisten"seurassa/deittailemalla jne.
Makkaran laatuhan pitää testata ennen kuin sen heittää uuniin.
Vierailija kirjoitti:
Tylsiä ne ”miten meni juhannus?” No makasin sängyssä kolme päivää. Ai etkö halunnutkaan kuulla tuota? Aha.
No minä kyllä haluaisin. Mutta en siksi että pääsisin treffeille ihmisen kanssa joka viettää kesää makaamalla sängyssä kolme päivää.
Vierailija kirjoitti:
Mitä teet työksesi kysymyksellä voi kalkudoida toisen tulotasoa jonkun verran. Siksi se on oleellinen kysymys.
Hyvin toimeentuleva nainen ei yleensä halua tyhjätaskun kanssa aloittaa suhdetta.
Eikös se olisi juuri helppoa hyvin toimeentulevalle naiselle? Nimenomaan köyhän naisen kannattaa etsiä hyvätuloinen mies, eikö?
Miehet on muutenkin niin helvetin tylsiä. Ketä kiinnostaa joku työ tai monologi saleilusta/pyöräilystä/tmv? Mieluummin viihdytän itseäni vaikka hyvällä kirjalla kuin tylsistyttämällä itseni kuoliaaksi.
Vierailija kirjoitti:
Työt ja ammatit on aihe josta saa helposti jutunjuurta.
Iso osa ei niistä halua puhua.
No eihän semmoisten lokkien kanssa kannata juttua jatkaa, joilla heti miehen rahat mielessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika perus small talkia tietää mitä toinen tekee työkseen. Mitä sulta ylipäätään saa sitten kysyä?
Olen mies ja en ole koskaan udellut naiselta hänen työpaikastaan.
Miksi ihmeessä? Minusta olisi hyvin outoa, jos olen treffeillä ja toista ei kiinnosta edes näin oleellinen asia elämässäni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika perus small talkia tietää mitä toinen tekee työkseen. Mitä sulta ylipäätään saa sitten kysyä?
Olen mies ja en ole koskaan udellut naiselta hänen työpaikastaan.
Ootko koskaan uskaltanut kysyä kissoista ja koirista ja sisaruksista?
Mun kanssa treffaillessa ukot puhuu todella paljon töistään... Ja lähettelee kuvia projekteistaan.... Kertoilee urasta ja entisistä työmaistaan... Välillä tuntuu et hemmetti oonko mä haastattelemassa niitä ittelleni duuniin vai mitä :D En tajua tätä juttua! Vai oonko mä vaan tavannu miehiä joille työ on niin iso osa identiteettiä ja keino sitten tuoda esille omaa pätevyyttään myös parisuhteeseen tms.
Laita kuukausipalkka treffi-ilmoitukseen, samoin kuin pituus. Näin säästyy suurelta osalta turhasta lätinästä.
Minun työni aiheuttaa hieman kateutta ja saan joskus kuittia siitä. Sen takia en töistä mieluusti heti alkaisi jutella vaan ihan muista asioista.
Jos kysyn (mahdollisista) liikuntaharrastuksista, tulkitsevatko miehet sen sitten niin, että vaadin täydellistä kroppaa? Mitä saa kysyä?
Vierailija kirjoitti:
Jos kysyn (mahdollisista) liikuntaharrastuksista, tulkitsevatko miehet sen sitten niin, että vaadin täydellistä kroppaa? Mitä saa kysyä?
No sitähän sinä kuitenkin vaadit?
Olen itsenäinen ja omillani toimeen tuleva nainen.
Yksi parhaimpia ystäviäni on Yrittäjä-Miljonääri. Fiksu, Akateeminen, Rikas, Hyvännäköinen ja Normaalivartaloinen. Mukavakin vielä.
Silti hän ei kiinnosta minua muuten kyin ystävänä. Mitenkään en halua hyötyä hänen varallisuudestaan. Korkeintaan hyväksyn ravintolalounaan tarjoamisen, en muuta.
Tällä hetkellä (kesä-heinäkuu) olen itsekin työttömänä. Ainakin läheisille ystävilleni kertoidin olevani virallisesti työtön. So what? Elokuusta alkaen palkka on taas 5k€/kk.
Miesten kysymyksiä:
"Moi, mitä kuuluu?
" Moi, mitä sun iltaas?
Panostakaa miehet niihin viesteihin, jos haluatte sada viestejä.
Haluaisin, että mies palaa työstään sen verran, että haluaa kertoa siitä muutakin kuin että työ on olemassa. Tai vaihtoehtoisesti joku harrastus, jossa hän saa toteuttaa itseään ja on valmis puhumaan siitä.
Miksi uskot kelpaavasi esikuvaksi mihin muiden pitää pyrkiä?