Nainen teki testiksi miesprofiilin Tinderiin: Pettyi ja masentui tuloksiin.
Onko kukaan täällä kokeillut huvikseen samaa? Mitkä oli tulokset? Löytyikö matskua vai kävikö niinkuin tässä videossa että kukaan naisista ei edes vastannut?
Kommentit (291)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä te etsitte tänne kirjoittelemalla? Säälistä jatkossa teidät matchaavia naisia?
Et näemmä osaa lukea ketjun aloitusta. Aiheena oletko itse kokeillut tehdä miesprofiilia tinderissä ja mitkä tulokset. Mitä itse olet täällä uikuttamassa? Selvästi sinuakin aihe tuntuu kiinnostavan ja paljon.
Et näemmä osaa vastata kysymyksiin ja keskustelutaidotkin on hieman niin ja näin jos pidät esitettyjä kysymyksiä ’uikutuksena’. Vai etkö osaa, kehtaa tai halua vastata?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pariutumiskykyisen oppi: menen tutustumaan naisiin irl.
Pariutumiskyvyttömän oppi: ruikutan loppuelämäni Vauvalla.Voi kun asia olisikin noin helppoa, mutta kun ne tinderin lonkerot ulottuvat tosielämäänkin. Tinderöivillä ja ylipäätään nettideittejä harjottavilla naisilla kun tarjontaa on, niin se tasovaatimus nousee niiden virtuaalisten tarjokkaiden mukana. Vaikka kyse on pääasiallisesti seksuaalisesta kysynnystä, niin eihän naiset näitä niin hahmoita.
Mutta oli hyvä testi ja toivottavasti avaisi edes hieman fiksumpien naisten silmiä.
Testi oli alusta loppuun ihan paska ja avasi silmiä sille minkälaista propagandaa naisille yritetään täällä syöttää. Ilmeisesti siksi että joillekin miehille on niin kova paikka myöntää ettei vaan osaa pariutumishommia. Mikä ei ole mikään häpeä. Mutta nämä tämmöiset nolot ketjut on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alapeukkuja satelee mutta ei yksikään Vauvapalstan alapeukuttaja pysty selittämään että miksi aitoa parisuhdetta hakevat tinder-profiili ei naisille kelvannut. Ehkä he eivät vastaa koska tietävät olevansa heti väärässä.
Mulla myös tuollainen profiili ja hiljaista on.
M37
No jos sinulla on samanlainen profiili niin jätä pois se lateksiasuinen tanssikuva. Voit yllättyä.
Nyt selvisi tän tyypin Tinder ongelmien syy, saman neuvon antaisin. 😂
Eipä yllättänyt, että naiset luulee miehillä olevan jotain tuollaisia kuvia jos naiset ei kiinnostu. Ihan mahdotonta näköjään myöntää ettei tavallisillakaan kuvilla naiset kiinnostu tavallisista miehistä.
Siis kyseinen mies ilmoitti että hänellä on samanlainen profiili. Älkää kirjoittaako että teillä on samanlainen profiili jos ei ole. Lisäksi, se että joku täysin syrjäytynyt jantteri kertoo profiilinsa olevan tavallinen samalla kun väittää itse olevansa totaalisen tavis, no, vedä johtopäätökset.
En tosiaan tarkoittanut, että kuvatkin on samanlaiset, tajusit kyllä itsekin.
M37
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep, ne ovat hyvä konsti karsia pois ne joilla ei ole kaikki kotona.
"Naiset eivät ole pinnallisia, mutta jos sinulla on yksikään nolo valokuva olemassa, olet mielisairas."
Että ihan mielisairas. Hieno olkinukke! Voit nyt nukahtaa sen kanssa peukalo suussa...
Kato kato- olkinukke-palstahullu on täällä. Keksi välillä joku muu argumentti kuin olkinukke, alkaa kyllästyttää...Eikun tämäkin on olkinuken rakentamista
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mitenkään yllätys.
Sitten kun miehenä teet päinvastoin ja teet jopa ihan täysin tyhjän profiilin vaikkapa mustalla kuvalla (siis otat kuvan pimeässä) niin saat satoja mätsejä ja jopa 50 viestiä 24h sisällä.
Pistää miettimään kuinka naisten elämä on todellista easy mode.
Onhan se "tosi iisiä" kun valkkaa niistä sadoista mt-ongelmaisista, narsisteista, rikollisista, huijareista, kertapanoa etsivistä "miehistä" sen ehkä kunnollisen aikuisen miehen joka haluaa parisuhteen eikä vain vaimolta salaa reikää :D Miten me naiset ei olla tätä tajuttu, miten helppoa meillä on?
Vierailija kirjoitti:
Ekan päivän mätsit oli Tinderin algoritmin tekosia. Kun luot uuden profiilin, Tinderi heittää sen etunenään, että sinulle tulisi illuusio että tämä on toimiva deittiappi. Vähän samaan tapaan kuin moni rahapelikin antaa sinulle ensiksi helppoja pikkuhiluja että koukuttuisit. Päivä 5 ja eteenpäin hänelle tuli 1 tai 0 mätsiä.
Miten itse tekisit sovelluksen? Leikitään että sinun deittisoveluksessa on 100 käyttäjää ja päivittäin liittyyä uudet 10 käyttäjää? Minusta aika luonnollista, että alussa näkyvyytesi on parempaa hiipuen sitten. Varsinkin kun huomioi, että Tinder myy boosteja joilla saa sitä lisänäkyvyyttä. Videossahan nainen sanoo alun jälkeen alkaneen tykkämään harvemmista naisista keskittyen kauniimpiin naisiin.
Tinderissä voi minusta toimia kahdella tapaa. Ensimmäinen on heittää oikealle ne profiilit, joissa on jokin kiinnostava juttu ja pelkkä hyvä ulkonäkö ei minusta ole riittävä syy. Tällöin toki karsiutuu kuvattomat, huono kuvalliset, puuttuvat tekstit ja ne missä joku selvä turn off. Toinen tapa on heittää oikealle kaikki ne profiilit, joissa ei ole mitään selvää turn off tekijää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pariutumiskyvyttömän oppi: ruikutan loppuelämäni Vauvalla.Voi kun asia olisikin noin helppoa, mutta kun ne tinderin lonkerot ulottuvat tosielämäänkin. Tinderöivillä ja ylipäätään nettideittejä harjottavilla naisilla kun tarjontaa on, niin se tasovaatimus nousee niiden virtuaalisten tarjokkaiden mukana. Vaikka kyse on pääasiallisesti seksuaalisesta kysynnystä, niin eihän naiset näitä niin hahmoita.
Mutta oli hyvä testi ja toivottavasti avaisi edes hieman fiksumpien naisten silmiä.
Voisin äkkiseltään sanoa että ongelmasi naismarkkinoilla ei ole Tinder vaan se että olet sitä mieltä naisista etteivät he hahmota omia tarpeitaan (tai niillä ei ole väliä) ja käytät ilmaisuja kuten ”eihän naiset näitä niin hahmota”. Olen fiksu nainen ja tämä on todella avannut silmiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Naiset eivät ole pinnallisia, mutta jos sinulla on yksikään nolo valokuva olemassa, olet mielisairas."
Että ihan mielisairas. Hieno olkinukke! Voit nyt nukahtaa sen kanssa peukalo suussa...
Kato kato- olkinukke-palstahullu on täällä. Keksi välillä joku muu argumentti kuin olkinukke, alkaa kyllästyttää...Eikun tämäkin on olkinuken rakentamista
Jep, niin on. Olkinukke-syytöksistä pääset eroon tosi helposti, lopeta olkinukketehtailu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielestäsi kaikki jotka eivät purematta niele sitä että tunget sanoja muiden suuhun ovat sinusta palstahulluja. Ok.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just joo. Olen ihan kivan näköinen 35v. nainen. Kokeilin tässä kuussa Tinderiä ensimmäistä kertaa ja olihan se ihan kuraa. Tykkäsin n. 200 miehestä, sain 20 matchia.
Muutama aloitti kysymällä pannaako tänä iltana, ne poistin heti (profiilissani ilmaisin että sitä seuraa en etsi).
Muutama aloitti keskustelun kivasti ja vastasin mahdollisimman nopeasti ja kyselin, olinhan tykännyt heistä siksi että olin jotenkin kiinnostunut. Kaikki heistä itse lopettivat keskustelun ja myöhemmin poistivat minut.
Muutamalle sitten aloitin itse keskustelun, ja tosiaan kyselin kiinnostuneena ja heitin hauskempaakin viestiä nähdäkseni onko huumorintajua. Muistaakseni viisi ei vastannut mitään, ja loput vastailivat yhdellä tai kahdella sanalla kunnes eivät enää sanoneet mitään.
Neljälle ehdotin tapaamista, jolloin keskustelut loppuivat siihen.
Sitten kun en viikkoon saanut enää yhtään uutta matchia, poistin koko roskan.
Kertokaa nyt ihmeessä, mitä ihanaa ja etuoikeutettua me naiset saamme siellä kokea??!!
Onko lapsia? Montako miestä sadasta vedit oikealle?
Noin puolet miehistä vetää kaikki oikealle joten valheelta koko sun juttu kuulostaa
20/200 on tosi hyvin. Miehenä sama on ehkä 1/200, jos sitäkään. Sekään mätsi ei todennäköisesti puhu mitään.
M37
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just joo. Olen ihan kivan näköinen 35v. nainen. Kokeilin tässä kuussa Tinderiä ensimmäistä kertaa ja olihan se ihan kuraa. Tykkäsin n. 200 miehestä, sain 20 matchia.
Muutama aloitti kysymällä pannaako tänä iltana, ne poistin heti (profiilissani ilmaisin että sitä seuraa en etsi).
Muutama aloitti keskustelun kivasti ja vastasin mahdollisimman nopeasti ja kyselin, olinhan tykännyt heistä siksi että olin jotenkin kiinnostunut. Kaikki heistä itse lopettivat keskustelun ja myöhemmin poistivat minut.
Muutamalle sitten aloitin itse keskustelun, ja tosiaan kyselin kiinnostuneena ja heitin hauskempaakin viestiä nähdäkseni onko huumorintajua. Muistaakseni viisi ei vastannut mitään, ja loput vastailivat yhdellä tai kahdella sanalla kunnes eivät enää sanoneet mitään.
Kertokaa nyt ihmeessä, mitä ihanaa ja etuoikeutettua me naiset saamme siellä kokea??!!
Osaatko arvata syytä noin alhaiselle match-prosentille? Vaikuttaa siltä, että tykkäilit niistä, joilla on muutenkin kysyntää
Mistä sitten pitäisi tykätä? Jos suurin osa miesten profiileista on niin huonoja ettei kuvasta erota onko siinä mies, röllipeikko vai naapurin miehen profiili, ihan vailla tekstiä, tai sitten jo tekstistä käy ilmi ettei sovita toisillemme.
Niin. Ei se tinder vaan ole niin kummallinen naisillekkaan.
Paras keino on tehdä valinta puhtaasti tekstin perusteella. Jos siis suhdetta etsii
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alapeukkuja satelee mutta ei yksikään Vauvapalstan alapeukuttaja pysty selittämään että miksi aitoa parisuhdetta hakevat tinder-profiili ei naisille kelvannut. Ehkä he eivät vastaa koska tietävät olevansa heti väärässä.
M37
No jos sinulla on samanlainen profiili niin jätä pois se lateksiasuinen tanssikuva. Voit yllättyä.
Eipä yllättänyt, että naiset luulee miehillä olevan jotain tuollaisia kuvia jos naiset ei kiinnostu. Ihan mahdotonta näköjään myöntää ettei tavallisillakaan kuvilla naiset kiinnostu tavallisista miehistä.
Siis kyseinen mies ilmoitti että hänellä on samanlainen profiili. Älkää kirjoittaako että teillä on samanlainen profiili jos ei ole. Lisäksi, se että joku täysin syrjäytynyt jantteri kertoo profiilinsa olevan tavallinen samalla kun väittää itse olevansa totaalisen tavis, no, vedä johtopäätökset.
M37
Viestistäsi ei itseasiassa käynyt ilmi mitä samanlaisuudella tarkoitit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Testi oli alusta loppuun ihan paska ja avasi silmiä sille minkälaista propagandaa naisille yritetään täällä syöttää. Ilmeisesti siksi että joillekin miehille on niin kova paikka myöntää ettei vaan osaa pariutumishommia. Mikä ei ole mikään häpeä. Mutta nämä tämmöiset nolot ketjut on.
Eikun nämä Palsta-Jormat haluaa vinkua tätä samaa tarinaa päivästä toiseen
1)99.999 prosenttia naisista mätsää vain 0.00000000000000000000000000000001 miehiä eli lastikkoleuka-astronautti chadejä
2) tavallinen kiltti-kunnomies ei kelpaa
3) naiset pilaavat tavaransa pyörimällä gylligäryselleissä
4) kun eivät enää kelpaa gülligaryselleihin tavis-kiltti kelpaa elättäjäksi eli
5) naiset ovat pohjimmiltaan lompakkolois-hååria-
6) oikeasti naisten pitäisi laskea tasoaan eli tavisnaisille (lue sarasieppi, jannihussi) pitäisi kelvata tavis-kiltti eli palstalla üiiseva Yonne
Missä vaiheessa ollaan menossa? Ainakin kohta 1 on jo esitettiin 😀😀😀
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osaatko arvata syytä noin alhaiselle match-prosentille? Vaikuttaa siltä, että tykkäilit niistä, joilla on muutenkin kysyntää
Mistä sitten pitäisi tykätä? Jos suurin osa miesten profiileista on niin huonoja ettei kuvasta erota onko siinä mies, röllipeikko vai naapurin miehen profiili, ihan vailla tekstiä, tai sitten jo tekstistä käy ilmi ettei sovita toisillemme.
Paras keino on tehdä valinta puhtaasti tekstin perusteella. Jos siis suhdetta etsii
Mielestäni ei missään nimessä näin. Kyllähän sitä irl:kin katse kohdistuu sellaiseen ihmiseen joka miellyttää omaa silmää, mikä tämä juttu on että omat fyysiset tarpeet pitäisi kieltää ja vielä jättää kuvien mahdolliset tuen offit ja red flagit huomioimatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanonta kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa, ei se ole tuulesta temmattu. Eikä once you see it, you can't unsee it.
Vierailija kirjoitti:
Noin puolet miehistä vetää kaikki oikealle joten valheelta koko sun juttu kuulostaa
Mistä tiedät tuon? Päteekö iästä ja asuinpaikasta riippumatta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En voi tietää, paljonko kysyntää kullakin miehellä oli. Toki myönnän että ylipainoiset tai epäsiistit hylkäsin heti, kun olen itse normaalipainoinen ja huoliteltu. Mutta toisaalta hylkäsin myös kaikki kuvattomat, epäselvät, kasvojen piilottelijat, pullistelijat, paidattomat, salikuvat, aurinkolasipäät, tai jos oli pelkkiä bilekuvia, ryhmäkuvia tai extremeurheilukuvia. Vasemmalle laitoin myös lentäjät, poliisit ynnä muut jotka korostivat vain ammattiaan. Lisäksi ruksiin meni kaikki tekstittömät profiilit.
Tykkäsin siis miehistä joilla oli selkeä kasvokuva, vaatteet päällä ja tekstiä profiilissa. Toki kun suurin osa oli noita kamalia profiileja, ehkä nämä tavalliset mutta edustavan profiilin tehneet olivat tosiaan sitten NIIN suosittuja? Minulle ei tuolla matchien määrällä sinänsä ole väliä, ihmetytti vain kun kukaan ei halua jutella saati sitten nähdä. Itse nimenomaan halusin tavata uusia ihmisiä. Miten ihmeessä pääsee siihen pisteeseen??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M37
M37
Viestistäsi ei itseasiassa käynyt ilmi mitä samanlaisuudella tarkoitit.
No nyt sitten tiedät.
M37
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikun nämä Palsta-Jormat haluaa vinkua tätä samaa tarinaa päivästä toiseen
1)99.999 prosenttia naisista mätsää vain 0.00000000000000000000000000000001 miehiä eli lastikkoleuka-astronautti chadejä
2) tavallinen kiltti-kunnomies ei kelpaa
3) naiset pilaavat tavaransa pyörimällä gylligäryselleissä
4) kun eivät enää kelpaa gülligaryselleihin tavis-kiltti kelpaa elättäjäksi eli
5) naiset ovat pohjimmiltaan lompakkolois-hååria-
6) oikeasti naisten pitäisi laskea tasoaan eli tavisnaisille (lue sarasieppi, jannihussi) pitäisi kelvata tavis-kiltti eli palstalla üiiseva YonneMissä vaiheessa ollaan menossa? Ainakin kohta 1 on jo esitettiin 😀😀😀
Kohtaa kuusi ei ainakaan suostuttu kysyttäessä vahvistamaan vaan haukuttiin kysyjää ulisijaksi. Ulkona on kiva ilma, olisi ollut kiva päästä tuo rimpsu vähän nopeammin loppuun mutta ilmeisesti se etenee aina tuota samaa rataa eikä siihen voi vaikuttaa. 😄
Onko lapsia? Montako miestä sadasta vedit oikealle?