Nainen teki testiksi miesprofiilin Tinderiin: Pettyi ja masentui tuloksiin.
Onko kukaan täällä kokeillut huvikseen samaa? Mitkä oli tulokset? Löytyikö matskua vai kävikö niinkuin tässä videossa että kukaan naisista ei edes vastannut?
Kommentit (291)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just joo. Olen ihan kivan näköinen 35v. nainen. Kokeilin tässä kuussa Tinderiä ensimmäistä kertaa ja olihan se ihan kuraa. Tykkäsin n. 200 miehestä, sain 20 matchia.
Muutama aloitti kysymällä pannaako tänä iltana, ne poistin heti (profiilissani ilmaisin että sitä seuraa en etsi).
Muutama aloitti keskustelun kivasti ja vastasin mahdollisimman nopeasti ja kyselin, olinhan tykännyt heistä siksi että olin jotenkin kiinnostunut. Kaikki heistä itse lopettivat keskustelun ja myöhemmin poistivat minut.
Muutamalle sitten aloitin itse keskustelun, ja tosiaan kyselin kiinnostuneena ja heitin hauskempaakin viestiä nähdäkseni onko huumorintajua. Muistaakseni viisi ei vastannut mitään, ja loput vastailivat yhdellä tai kahdella sanalla kunnes eivät enää sanoneet mitään.
Neljälle ehdotin tapaamista, jolloin keskustelut loppuivat siihen.
Sitten kun en viikkoon saanut enää yhtään uutta matchia, poistin koko roskan.
Kertokaa nyt ihmeessä, mitä ihanaa ja etuoikeutettua me naiset saamme siellä kokea??!!
Osaatko arvata syytä noin alhaiselle match-prosentille? Vaikuttaa siltä, että tykkäilit niistä, joilla on muutenkin kysyntää
En voi tietää, paljonko kysyntää kullakin miehellä oli. Toki myönnän että ylipainoiset tai epäsiistit hylkäsin heti, kun olen itse normaalipainoinen ja huoliteltu. Mutta toisaalta hylkäsin myös kaikki kuvattomat, epäselvät, kasvojen piilottelijat, pullistelijat, paidattomat, salikuvat, aurinkolasipäät, tai jos oli pelkkiä bilekuvia, ryhmäkuvia tai extremeurheilukuvia. Vasemmalle laitoin myös lentäjät, poliisit ynnä muut jotka korostivat vain ammattiaan. Lisäksi ruksiin meni kaikki tekstittömät profiilit.
Tykkäsin siis miehistä joilla oli selkeä kasvokuva, vaatteet päällä ja tekstiä profiilissa. Toki kun suurin osa oli noita kamalia profiileja, ehkä nämä tavalliset mutta edustavan profiilin tehneet olivat tosiaan sitten NIIN suosittuja? Minulle ei tuolla matchien määrällä sinänsä ole väliä, ihmetytti vain kun kukaan ei halua jutella saati sitten nähdä. Itse nimenomaan halusin tavata uusia ihmisiä. Miten ihmeessä pääsee siihen pisteeseen??
Minäpä kerron omastani.
2 selfietä, 2 vartalokuvaa, 1 missä olen koiran kanssa, 2 harrastuksista (ei, ei ole mitään lateksikuvia niinkuin täällä nyt osa on päättänyt) yhdessäkään kuvassa ei ole mitään paidattomuutta, aurinkolaseja sun muita pelleilyä.
Tekstissä kerron itsestäni selä mitä harrastan. Mitä olen hakemassa. Pituus löytyy sekä etten tupakoi.
Tulos on se, että mätsejä tulee hyvin harvakseltaan ja ne eivät johda joko keskusteltuihin ja ne jossa keskusteluakin on niin ne eivät johda tapaamisiin.
Töissä ei ole oman ikäisiä naisia. Harrastuksissa ei sinkkunaisia ole. Yöelämä testattu aikaisemmin ja sieltä ei mitään löydy.
Varmaan siis jatkossakin näin.
M37
Kerro mitä olet hakemassa, ehkä ongelma on siinä?
Juuri tuolla aikasemmalla sivulla oli nainen 35v muistaakseni? Joka etsi miestä mutta kukaan ei juuri vastannut hänelle, saati lähde tapaamaan, eli ongelma on sama molemmilla naisilla ja miehillä. Miksi olet Tinderissä? Oletko kokeillut muita nettideitti-sivustoja? Oletko kokeillut kysyä naista treffeille vaikka kaupassa tai lenkkipolulla tai salilla tai jossain muualla kuin netissä?
Etsin parisuhdetta ja niihin harrastuksiin liittyen olen maininnut, että olisi kiva saada seuraa. Olen kokeillut muitakin, mutta niissä ei ole juurikaan käyttäjiä kun ei asu etelässä.
En oikein pidä tuntemattomien naisten lähestymistä sopivana tapana. Minusta tuntuu etteivät naisetkaan pidä siitä, että tuntematon mies tulee kyselemään kahville. Jotenkin pitäisi ensin tuntea tai tietää, että on edes sinkku.
M37
Just...tuntemattomiahan ne on siellä netissäkin! Nyt alat taas vaatimaan mahdottomia, joko menet ja teet tai sitten lopetat ulinan! Tinder ei toimi kummallekaan se on nyt todistettu.
Tinderissä on sentään tykkäys tullut siltä toiselta eli tietää, että jonkinlainen vihreä valo on tutustumiselle olemassa.
Eli ei ole kyllä sama asia.
M37
Tykkäys tinderissä ja kysymys livenä = same thing... Lopputulos vaan voisi olla eri kun Tinderissä josta et ole edes treffeille päässyt...
Ja miten luulet että ennen vanhaan ihmiset pääsivät treffeille, ei ollut tindereitä, ei, ihan kuule tutustuttiin tuntemattomiin livenä kasvotusten.
Kyllä minua ainakin helpottaa huomattavasti Tinderit ja vastaavat, kun saa keskitetysti seuraa etsiviä sinkkuihmisiä suoraan nokan eteen, sen sijaan että pitäisi mennä julkisille paikoille arvailemaan että kukahan näistä on edes sinkku.
Vierailija kirjoitti:
https://www.shortlist.com/media/imager/201905/12944-original.jpg
Naisprofiililla kahdessa tunnissa enemmän matcheja kuin miesprofiililla kahdessa vuodessa. Siitä huolimatta että profiiliin oli merkitty "heteronainen etsii miestä" ja "sukupuoli: mies".
Voi helvetti että te insselit ootte niin ty hymiä. Tuo kuvan "nainen" on niin transsun näköinen että sadan kilometrin päähän näkee että se on transsu. Mitä helvettiä naisten pitäisi voida sille että palvelun ainoa transsu kerää kaikkien prrvojen äänet? Te voitte itkeä transvestiittien saamia matcheja vaikka maailman tappiin, mutta silti kuvan miehestä kiinnostuvat vain ne naiset jotka hänestä kiinnostuvat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just joo. Olen ihan kivan näköinen 35v. nainen. Kokeilin tässä kuussa Tinderiä ensimmäistä kertaa ja olihan se ihan kuraa. Tykkäsin n. 200 miehestä, sain 20 matchia.
Muutama aloitti kysymällä pannaako tänä iltana, ne poistin heti (profiilissani ilmaisin että sitä seuraa en etsi).
Muutama aloitti keskustelun kivasti ja vastasin mahdollisimman nopeasti ja kyselin, olinhan tykännyt heistä siksi että olin jotenkin kiinnostunut. Kaikki heistä itse lopettivat keskustelun ja myöhemmin poistivat minut.
Muutamalle sitten aloitin itse keskustelun, ja tosiaan kyselin kiinnostuneena ja heitin hauskempaakin viestiä nähdäkseni onko huumorintajua. Muistaakseni viisi ei vastannut mitään, ja loput vastailivat yhdellä tai kahdella sanalla kunnes eivät enää sanoneet mitään.
Neljälle ehdotin tapaamista, jolloin keskustelut loppuivat siihen.
Sitten kun en viikkoon saanut enää yhtään uutta matchia, poistin koko roskan.
Kertokaa nyt ihmeessä, mitä ihanaa ja etuoikeutettua me naiset saamme siellä kokea??!!
Osaatko arvata syytä noin alhaiselle match-prosentille? Vaikuttaa siltä, että tykkäilit niistä, joilla on muutenkin kysyntää
En voi tietää, paljonko kysyntää kullakin miehellä oli. Toki myönnän että ylipainoiset tai epäsiistit hylkäsin heti, kun olen itse normaalipainoinen ja huoliteltu. Mutta toisaalta hylkäsin myös kaikki kuvattomat, epäselvät, kasvojen piilottelijat, pullistelijat, paidattomat, salikuvat, aurinkolasipäät, tai jos oli pelkkiä bilekuvia, ryhmäkuvia tai extremeurheilukuvia. Vasemmalle laitoin myös lentäjät, poliisit ynnä muut jotka korostivat vain ammattiaan. Lisäksi ruksiin meni kaikki tekstittömät profiilit.
Tykkäsin siis miehistä joilla oli selkeä kasvokuva, vaatteet päällä ja tekstiä profiilissa. Toki kun suurin osa oli noita kamalia profiileja, ehkä nämä tavalliset mutta edustavan profiilin tehneet olivat tosiaan sitten NIIN suosittuja? Minulle ei tuolla matchien määrällä sinänsä ole väliä, ihmetytti vain kun kukaan ei halua jutella saati sitten nähdä. Itse nimenomaan halusin tavata uusia ihmisiä. Miten ihmeessä pääsee siihen pisteeseen??
Minäpä kerron omastani.
2 selfietä, 2 vartalokuvaa, 1 missä olen koiran kanssa, 2 harrastuksista (ei, ei ole mitään lateksikuvia niinkuin täällä nyt osa on päättänyt) yhdessäkään kuvassa ei ole mitään paidattomuutta, aurinkolaseja sun muita pelleilyä.
Tekstissä kerron itsestäni selä mitä harrastan. Mitä olen hakemassa. Pituus löytyy sekä etten tupakoi.
Tulos on se, että mätsejä tulee hyvin harvakseltaan ja ne eivät johda joko keskusteltuihin ja ne jossa keskusteluakin on niin ne eivät johda tapaamisiin.
Töissä ei ole oman ikäisiä naisia. Harrastuksissa ei sinkkunaisia ole. Yöelämä testattu aikaisemmin ja sieltä ei mitään löydy.
Varmaan siis jatkossakin näin.
M37
Miehille, joilla on koirakuva, annan automaattisesti rastia. Sen verran monta koirallista kaveria lähipiirissä että olen nähnyt sen touhun. Ikinä ei voi esimerkiksi töistä lähteä ekstemporee terassille kun koira pitää ulkoiluttaa. Eräskin ystävä ottaa aina villin koiransa mukaan piknikille. Eihän siitä touhusta tule mitään kun pitää koko ajan pidellä koiraa. Haluan spontaanin miehen, siksi ei koirallista.
Toki kuvassa oleva koira voi olla jonkun kaverin, jos näin on niin se kannattaa sanoa.
Aah, virkistävää kuulla joskus että on naisiakin jotka toimivat näin.
Tunnen itse sellaisen miehen, joka on jo vuosia etsinyt naista netistä eikä koskaan etsi mistään muualta. Sitten valittaa, kun ei naista löydy. Olen sanonut, että ehkä kannattaisi etsiä muualtakin, mutta ei mene jakeluun. Kun hän ei halua naista baarista, siellä kun on vain huonoja naisia.
Vierailija kirjoitti:
Naisprofiililla kahdessa tunnissa enemmän matcheja kuin miesprofiililla kahdessa vuodessa. Siitä huolimatta että profiiliin oli merkitty "heteronainen etsii miestä" ja "sukupuoli: mies".
Tässä on hyvä esimerkki siitä että komeasta miehestä on huono kuva. Epäsiistit päälaelta sojoittavat hiukset, huono poissaoleva ja lammasmaisen epävarma ilme, punoittava iho. Miehen piirteet on sellaiset että tuunauksella ja hyvällä kuvakulmalla
ja ilmeellä aivan varmasti kelpaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä on hyvä esimerkki siitä että komeasta miehestä on huono kuva. Epäsiistit päälaelta sojoittavat hiukset, huono poissaoleva ja lammasmaisen epävarma ilme, punoittava iho. Miehen piirteet on sellaiset että tuunauksella ja hyvällä kuvakulmalla
Jatkan, myös parta on nuhjuinen ja epäsiisti. Kokeilemalla löytyy sopiva kombinaatio, mutta ehdottaisin että hiukset lyhyiksi ja parta siistitään, parrassa voisi olla erilaisia malleja joita testata. Joka tapauksessa tuo mies voisi komea, stailausta kehiin ja vähemmän maansa myynyt ilme.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli kaikilla pitäisi olla se sama "intensiivinen" itsevarman saalistajan katse? Mitä jos tuo mies ei ole dominoiva ottajamies vaan lammasmaisen lauhkea ja mukava?
Ja iho pitäisi filtteröidä erilaiseksi kuin se oikeasti on...?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ja ilmeellä aivan varmasti kelpaisi.Eli kaikilla pitäisi olla se sama "intensiivinen" itsevarman saalistajan katse? Mitä jos tuo mies ei ole dominoiva ottajamies vaan lammasmaisen lauhkea ja mukava?
Samaa ihmettelin.. Tässä taas näkee sen miten suuria tulkintoja naiset tekevät yhdestä kuvasta ja varsinkin ilmeestä. Minä miehenä en näe tuossa mitään poissaolevaa tai lammasmaisen epävarmaa. Normaali ilme.
Pitäisikö siis kaikissa kuvissa olla joku jäñnämiehen ylimielisen oloinen hammashymy?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ja ilmeellä aivan varmasti kelpaisi.Eli kaikilla pitäisi olla se sama "intensiivinen" itsevarman saalistajan katse? Mitä jos tuo mies ei ole dominoiva ottajamies vaan lammasmaisen lauhkea ja mukava?
Samaa ihmettelin.. Tässä taas näkee sen miten suuria tulkintoja naiset tekevät yhdestä kuvasta ja varsinkin ilmeestä. Minä miehenä en näe tuossa mitään poissaolevaa tai lammasmaisen epävarmaa. Normaali ilme.
Pitäisikö siis kaikissa kuvissa olla joku jäñnämiehen ylimielisen oloinen hammashymy?
Juu, kyllä se on niin tarkkaa, niin tarkkaa. Eihän meillä taviksilla ole mitään jakoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu, kyllä se on niin tarkkaa, niin tarkkaa. Eihän meillä taviksilla ole mitään jakoa.
Tähän vielä sitten se, että naiset itse laittavat monesti sitten profiiliin sen kuvan jossa on kaikki viimeisen päälle laitettu ja meikattu ja kilojakin oli silloin vähemmän ja sitten vielä filtteri päälle. Treffeille marssiikin sitten jotain ihan muuta, ei tahdo tunnistaa samaksi naiseksi. Että onkohan tuo toinenkaan ääripää ihan järkevä tapa toimia? Minä ainakin haluan nähdä mitä oikeasti saan.