Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä aurinkosuojakertointa käytätte?

Vierailija
25.06.2020 |

Niin, kysymys tulikin otsikossa. Olisin myös kiinnostunut kuulemaan ikäsi ja sukupuolesi - haluaisin tietää, onko stereotypia itsensä auringolta suojaavista nuorista naisista ja paidattomina ilman aurinkorasvaa heiluvista keki-ikäisistä miehistä totta! :P Olen huomannut eroja miesten ja naisten välillä ainakin omassa kaveripiirissäni. Miespuolisia harvoin kiinnostaa aurinkorasvan laittaminen edes rannalla kuumimpaan aikaan, vaikka ovatkin tietoisia auringon vaaroista. Toki naisten iho on ohuempi, mutta kyllä se miestenkin nahka palaa. En tiedä, koetaanko rasvojen levittelyt jotenkin nolona tai "akkamaisena" vai mistä kiikastaa.

Tähän ketjuun voi lisäksi suositella parhaita aurinkorasvoja niin kasvoille kuin vartalollekin, fysikaalisia tai kemiallisia.

Itse olen 30-vuotias nainen ja käytän suosiolla SPF50+ aurinkorasvaa. Vaalea ja pisamainen ihoni palaa helposti ja tietty olen kiinnostunut myös näyttämään nuorelta mahdollisimman pitkään! :D Käytän Yver Rocherin kasvoille tarkoitettua aurinkovoidetta, miellyttävän kevyt koostumus.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 25-v nainen, poltan itseni auringossa joka kesä, huolimatta siitä, että käytän spf50 aurinkorasvaa. En meinaa ruskettua, palan tosi helposti.

Vierailija
22/23 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

N37, vältellyt koko ikäni aurinkoa. Jos tiedän, että menen vain töihin ja kotiin, käytän SPF 25 päivävoidetta + meikkivoidetta. Jos lähden ulos pidemmäksi aikaa, aina SPF 50 ja putelit mukaan jotta voin lisätä tarvittaessa.

Näytän heittämällä nuoremmalta kuin aurinkoa palvovat samanikäiset ystäväni... Eräs miespuolinen kaveri varsinkin, hän todella grillaa itseään ja on tehnyt niin lapsesta asti. Nyt 26-vuotiaana syvät rypyt jo näkyvissä silmien ympärillä, ja juonteita muuallakin. Ei se häntä tietenkään pahenna, rypytkin kuuluvat elämään, mutta hassua että miehiä ei tosiaan näytä kiinnostavan tämä puoli ollenkaan. Eikö mieskin haluaisi näyttää nelikymppisenä ikäistään nuoremmalta? Plus tosiaan se syövän mahdollisuus ja riski jokaisen palamisen jälkeen...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen 32 v. ja korkeat kertoimet itselläkin. Rusketun helposti ja palan harvoin, mutta silti käytän kesällä 35 kertointa ja talvella päivävoiteessa on suojaa 15. Mieheni ei voiteita myöskään käytä, mutta teini-ikäinen pikkuvelipuoleni käyttää. Ehkä nykynuoret ovat valistuneempia auringon vaaroista sukupuolesta riippumatta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yhdeksän