Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies ei suostu käyttää sortseja, vaan käyttää

Vierailija
25.06.2020 |

mustia verkkareita ja sukkia lenkkareiden kanssa jopa näinkin helteellä. Onkohan kellään näin erikoista tapausta kesävaatetuksen suhteen?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ei myöskään oikein osaa käyttää kesävaatteita. Se käyttää kauluspaitoja, pikkutakkeja ja siistejä housuja. Shortseihin se on nyt joutunut taipumaan, mutta niiden kanssa on pitkähihainen kauluspaita. T-paitaa se ei käytä ikinä.

Vierailija
2/8 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

😂 Jeesus mikä juntti. Jopa näin miehenä sanoisin että miksi ihmeessä olet tuollaisen tyypin kanssa? Asutteko Porvoossa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies ei myöskään oikein osaa käyttää kesävaatteita. Se käyttää kauluspaitoja, pikkutakkeja ja siistejä housuja. Shortseihin se on nyt joutunut taipumaan, mutta niiden kanssa on pitkähihainen kauluspaita. T-paitaa se ei käytä ikinä.

ei voi olla todellista

Vierailija
4/8 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuinen ihminen saa ja voi pukeutua miten itse haluaa. Pirkähihainen paita on näin kuumalla oikein hyvä vaihtoehto, jos ei ihan pelkkää nyloinia ole.

Vierailija
5/8 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako ap:n mies ja muiden naisten miehet kertoa teille miten teidän PITÄÄ pukeutua? 

Vierailija
6/8 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinhän se on. Mutta en ymmärrä kun pitää nurmikkoa ajaessaan tälläistä vaatetusta. Ap.

Vierailija
7/8 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sortsinkäyttöpakko nyt taas vallitsee, itse käytän farkkuja tai jotain chinos tyyppisiä housuja, en tykkää olla polvet tai sääret paljaana kaupungilla. Rannalla, kotona ja mökillä tietysti lyhythousut. M50.

Vierailija
8/8 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä sanoisin, että nykyään kauluspaita on t-paitaa huomattavasti parempi kesävaate, kun UV-säteily on voimakkaampaa. Mä oon pitänyt tänä kesänä t-paitaa ehkä kerran tai kaksi ulkona. Tosin mulle tulee aurinkoihottumaa, joten siitäkin syystä oon varovainen.