Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä 45v naiselle syntymäpäivälahjaksi? Ollaan oltu kimpassa yli puolet elämästä,

hm
24.06.2020 |

ja kaikkea mitä tarvitsee on jo. Uusi munakello rikkoontuneen tilalle ei taida täyttää kriteerejä.

Harrastaa neulomista. Olisiko villalanka hyvä lahja?

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paha sanoa, kun ei tiedä vaimosi mieltymyksiä.

Käyttääkö koruja, tykkääkö esimerkiksi hieronnassa tai kosmetologilla käynneistä - kaikki eivät niistäkään piittaa, mutta aika paljon voi päätellä siitä, onko hän sellaisissa jo käynyt itse ja ostaako sellaisia muille lahjoiksi.

Arvostaako kulttuuria ja ulkona syömistä, vai pitääkö niitä turhana rahanmenona. Itse tykkäisin tosi paljon pitkästä viikonlopusta vaikkapa Berliinissä ja klubikeikasta.

Me naisetkin olemme ennen kaikkea yksilöitä, joten oikeasti meidän on pelkän neulontaharrastuksen perusteella tietää, mitä vaimosi arvostaa.

Sen sanoisin, että 45-vuotislahjan ei tarvitsekaan olla "hyödyllinen" tai liittyä suoraan johonkin harrastukseen. Lankoja hän varmasti ostaa ihan itsekin. Tasavuosisynttärilahjan idea on ennen kaikkea antaa hänelle jotain mieluisaa luksusta. Mitä se juuri hänelle on, se sinun pitää tietää itse.

N53

Vierailija
22/47 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokin elämys.

Josta tulikin mieleen, että itselläni oli 45v. syntymäpäivä viime vuonna ja en muista sainko edes kukkia.

Valitettavasti mieheni ei koskaan panosta syntymäpäiviin. Jollen muistuta alakouluikäisiä lapsiani siitä, että haluan syntymäpäivakukat niitä ei tule.

Pääasia, että muistat edes kukat!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älvsbytalo

Vierailija
24/47 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole niin materian perään, arvostaisin enemmän sellaista lahjaa, jonka eteen mies on nähnyt vaivaa. Ihan parasta olisi miehen tekemä illallinen omassa kodissa, ehkä myös se kukkakimppu siihen oheen. Ihanaa olisi olla vaan kahdestaan, ilman mitään häiriötekijöitä. Hyvää ruokaa, juttelya, läheisyyttä.

N35

Vierailija
25/47 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kalevalan vanamo rannekoru ja sormus. Tai kääty.

Vanamo on rumaa. Tuossa kohtaa lahjakortti. Tosin 45-vuotiaalla alkaa olla ”korut kasassa”.

Mitkä ihmeen korut kasassa? Aikamoista yleistystä taas.

Olen 45-vuotias ja ei mulla ole korun korua. Ei rihkamaa, ei aitoa.

Vierailija
26/47 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesällä kukkien ostaminen on aika turhanpäiväistä, käyttäisin itse ne rahat lahjaan.

Vierailija
27/47 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso muhkea timanttisormus tai yhteinen romanttinen matka. Satsaa tähän, se on satsaus omaankin hyvinvointiinsi.

Vierailija
28/47 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsityökauppa ja hemmotteluhoito? Ei kiitos - hyvänen aika. Vielä vähemmän ”koru”.

Vierailija
29/47 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä sä hyvin naisesi tunnet. :D 

Vierailija
30/47 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä arvostaisin jotain kivaa tekemistä; koskenlaskua, melontaa tai maastopyöräilyä vaikka. Tai matkaa. Tai sitä, että mies kerrankin ottaisi lapset ja lähtisi johonkin niin, että saisin vapaan viikonlopun yksin!

Vierailija
31/47 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen saman ikäinen syksyllä. Mieheni lupasi mulle lahjaksi reissun lempikaupunkiini Lissaboniin. Mä taisin valita aikoinaan vähän paremmin kuin vaimosi.

Vierailija
32/47 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kalevalan vanamo rannekoru ja sormus. Tai kääty.

Ei kukaan mitään käätyjä halua!Tässä hautaan olla vielä menossa!(olen n.samanikäinen)

Kunnon timantti,kuplivaa ja vaikka hyvä illallinen ravintolassa.

Tai vaikka romanttinen mökkivkonloppu.Eikä mitään ulkohuusseja,vaan tasokas mökki.

Vierailija
33/47 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun täytyy olla erimieltä lahjakorteista. Lahjakortti on rahaan verrattava asia ja se ei ole kovin henkilökohtainen. Toki sellaisen voi ostaa, mutta minusta olisi hyvä jos lahja olisi sellainen mitä hän voi muistella myöhemmin.

Villalankakin voi sopia jos siihen ehkä yhdistää jotain muuta, mutta ainakin olet ajatellut häntä. Itse haluaisin että mies ostaisi minulle jotain missä HÄN on ajatellut sen sopivan minulle esim. koru, mutta haluaisin että se on miehen valitsema.

Vaikea sanoa, lopultahan se on niin että toinen ilahtuu sukista ja toinen mersusta.

Vierailija
34/47 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalla puolisolla on ihan just tasavuosi-synttärit, ja toivoo laulutunteja lahjaksi. Joku aineeton on aina hyvä ja ekologinen =)

Vierailija
35/47 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun täytyy olla erimieltä lahjakorteista. Lahjakortti on rahaan verrattava asia ja se ei ole kovin henkilökohtainen. Toki sellaisen voi ostaa, mutta minusta olisi hyvä jos lahja olisi sellainen mitä hän voi muistella myöhemmin.

Villalankakin voi sopia jos siihen ehkä yhdistää jotain muuta, mutta ainakin olet ajatellut häntä. Itse haluaisin että mies ostaisi minulle jotain missä HÄN on ajatellut sen sopivan minulle esim. koru, mutta haluaisin että se on miehen valitsema.

Vaikea sanoa, lopultahan se on niin että toinen ilahtuu sukista ja toinen mersusta.

Miksi lahjakortti-lahjaa ei muistaisi myöhemmin? Ihana konsertti tai teatteri-esitys, tai hyvä päähieronta, kyllä sen nyt muistaa!

Vierailija
36/47 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Villalankaa!Oikeesti??Kuka nyt lahjaksi haluaisi villalankaa.Kas kun ei vessapaperia!eipä juuri arkisempaa asiaa voisi keksiä!

Vierailija
37/47 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yllättynyt ettet ole vielä vaihtanut nuorempaan ja hoikempaan. Paras lahja olet sinä, hyvä mies.

Vierailija
38/47 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea sitä on toisen puolesta sanoa, mistä lahjasta ilahtuisi. Täälläkin hyvin näkyy, että toisen tykkäämä on toisen inhoama. Mun mielestä 45-vuotislahjan ei tarvi olla mtiään ihmeellistä. Hyvän puolison kriteeri on mulle ihan muu kuin että hän muistaa kaikki merkkipäivät osaa antaa hienoja lahjoja. Kiva olisi esim. käydä yhdessä teatterissa ja syömässä.

Vierailija
39/47 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin kannatan teatteria ja ravintolaa yhdessä tai vaikka jotain konserttia, mihin menette yhdessä. Minulle riittäisi ne kukatkin, tuovat tosi paljon iloa. Ostin itselleni syntymäpäivälahjaksi Reilun kaupan ruusuja kimpun ja olen lukemattomia kertoja päivittäin niitä ihastellut. Ovat kauniita ja saavat hyvälle tuulelle.

Mitä jos teet romanttisen eleen? Varaat pöydän ravintolasta, ostat yhden ruusun ja kerrot ravintolassa, että vaimosi voi valita viereisestä kultasepänliikkeestä itselleen sopivan korun (voit toki ehdottaa jotain esim. sormusta tai korvakoruja tai mistä arvelet vaimosi ilahtuvan) tai vaikkapa lahjakortin läheiseen kauneushoitolaan (otat siis selvää, missä on lähin/sopivin eli voit hänelle heti ehdottaa paikkaa ja jopa sopivaa hoitoa). Näin hän voisi valita itselleen sopivimman mutta lahja on tavallaan henkilökohtaisempi kuin lahjakortti, koska olet valinnut paikat ja ehdotat muutamaa mielestäsi hänelle sopivaa.

Vierailija
40/47 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni on huono keksimään lahjoja ja kysyy toiveita. Olen toivonut mm. lahjakortteja lempivaatekauppaani, Funky Ladyyn, kosmetologille, kampaajalle ja kirjakauppaan. Joskus myös antaa kirjoittamansa kirjeen johon on piirtänyt jonkin aiheeseen sopivan kuvan ja kirjoittanut että saan niinjaniin paljon rahaa käytettäväksi haluamaani kohteeseen. On oltu yhdessä jo 36v, niin ei tarvitse aina yrittää romanttisesti yllättää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kolme