Hoi äidit! Mikä olis hyvä vauvalahja kaverille joka saa toisen lapsen?
Kommentit (15)
Paketti kortsuja ja metri kuparilankaa.
No minä olen tykännyt kirjoista lahjana, luin paljon lapsille ääneen. Mutta jos et tiedä, mitä lastenkirjoja heillä jo on, niin ehkä voisit ostaa jotakin muuta. 60-senttisen asun vauvalle? Tai kokoa survival-pakkaus äidille: Lansinoh-nännivoidetta, puruhelistin ja talkkia vauvalle.
Tai antaa vaikkapa lastentarvikeliikkeeseen lahjakortin.
Vierailija kirjoitti:
Vie heille pizzat, joku lahjakortti missä lupaat lastenhoitoa kunhan sitä haluavat, hierontalahjakortti, kodin siivousta, kestävät lastenvaatteet (esim Polarn O Pyretin) ovat aina mieluisia, mutta ihan pikkuvauvalle aika turhia kun käyttöikä on niin lyhyt.
Vauvalla on samaa sukupuolta oleva isompi sisarus, etkö lukenut?
No ihan samaa kuin ostaisit jos ois ensimmäinen lapsi.Joku vaate vauvalle, ehkä vaippoja, isommalle sisarukselle jotain, äidille vaikka lahjakortti hierojalle, leivo jotain tai vie jotain muuta herkkua koko perheelle, lahjakortti perhekuvaan tai vaikka kotisiivoukseen. Tai sitten ihsn vaan lahjakortti vaikka s ryhmälle.
Joku hieno ja mieluisa lelu esikoiselle.
Vierailija kirjoitti:
No minä olen tykännyt kirjoista lahjana, luin paljon lapsille ääneen. Mutta jos et tiedä, mitä lastenkirjoja heillä jo on, niin ehkä voisit ostaa jotakin muuta. 60-senttisen asun vauvalle? Tai kokoa survival-pakkaus äidille: Lansinoh-nännivoidetta, puruhelistin ja talkkia vauvalle.
Eivät kaikki käytä nännivoidetta (koskaan kuullutkaan) eivätkä talkkia vauvalle. Puruhelistin taas tulee jo äitiyspakkauksessa. Outoja ehdotuksia täällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vie heille pizzat, joku lahjakortti missä lupaat lastenhoitoa kunhan sitä haluavat, hierontalahjakortti, kodin siivousta, kestävät lastenvaatteet (esim Polarn O Pyretin) ovat aina mieluisia, mutta ihan pikkuvauvalle aika turhia kun käyttöikä on niin lyhyt.
ööö miten tuossa viitattiin sukupuoleen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivät kaikki käytä nännivoidetta (koskaan kuullutkaan) eivätkä talkkia vauvalle. Puruhelistin taas tulee jo äitiyspakkauksessa. Outoja ehdotuksia täällä.
Sinun se paras ehdotuksesi jäi vähän epäselväksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, siksi mie skippasinkin sellaiset tyypilliset ekan lapsen kanssa annettavat lahjat, iso pakkaus harsoja sun muita, kun niitä varmaan löytyy entuudestaankin. :)
Tietty jos haluaa isommankin huomioida, niin onhan se suloista vaatettaa lapset samaan kuosiin, niin voisiko se sittenkin olla samanlaiset vaatteet molemmille.
Teippirulla, että saa teipata kaikkien niiden äännekkäiden lelujen kaiuttimet tai vaihtoehtoisesti korvatulppia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ööö miten tuossa viitattiin sukupuoleen?
Ehdotettiin lastenvaatteita. Ne hän saa sisarukselta.