Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saunan siivous

Uusavuton
24.06.2020 |

Millä puhdistusaineella olisi turvallista pestä saunan lauteet ja lattia?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäntysuopa

Vierailija
2/11 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saunan pesuun on ihan omat aineensa, voi käyttää niitä. Vaihtoehtona erittäin laimea mäntysuopaliuos on toiminut. Kummassakin tapauksessa pinnat pitää huuhdella hyvin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäntysuopa, tolu. Niitä on myös saunanpesuaineita, jotka ovat ihan samoja.

Vierailija
4/11 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kloriini.

Vierailija
5/11 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pesen viikottain saunan lattiakaakelit sekä lauteet ja telineet kloorilla. Puhtaana on pysynyt.

Vierailija
6/11 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saunaan on ihan omat pesuaineet. Kannattaa valita mahdollisimman vähätuoksuinen aine. Tolu ja mäntysuopa haisevat pitkään, niillä en itse saunaa pese.

Vierailija
7/11 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse pesen viikottain saunan lattiakaakelit sekä lauteet ja telineet kloorilla. Puhtaana on pysynyt.

Mä pesen päivittäin kloriitilla ja kylpyhuone on aivan kuin uusi. Kalkinpoisto vähintään kerran viikossa ja Kiillon antibac-nimisellä desinfioivalla aineella kaksi kertaa viikossa. Jotkut väittävät, että liiallinen pesu kuluttaisi pintoja, mutta ei ainakaan meillä, vaan pinnat ovat samassa kunnossa kuin heti remontin jälkeen viime kesänä.

Vierailija
8/11 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kai te kloriittihullut olette trolleja??? Saunaa lämmittäessähän se höyrystyessään tainnuttaa jokainen löylyttelijän tai aiheuttaa "vähintään" solumuunnoksia.

Vierailija
9/11 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään ite käyttää saunan pesuainetta tai mäntysuopaa

Vierailija
10/11 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saunaan on ihan omat pesuaineet. Kannattaa valita mahdollisimman vähätuoksuinen aine. Tolu ja mäntysuopa haisevat pitkään, niillä en itse saunaa pese.

Tolu ei ole enää sitä samaa, mitä se oli viime vuosisadalla. Siksi on ihan sama käyttää jotain yleispesuainetta.

On olemassa mäntysuopaa ja -nestesaippuaa, johon ei ole lisätty hajustetta. Kannattaa lukea tuoteselosteet.

Vierailija
11/11 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä pesen päivittäin kloriitilla ja kylpyhuone on aivan kuin uusi. Kalkinpoisto vähintään kerran viikossa ja Kiillon antibac-nimisellä desinfioivalla aineella kaksi kertaa viikossa. Jotkut väittävät, että liiallinen pesu kuluttaisi pintoja, mutta ei ainakaan meillä, vaan pinnat ovat samassa kunnossa kuin heti remontin jälkeen viime kesänä.

Mitä ihmettä teidän saunassa tapahtuu, jos pitää päivittäin pestä kloriitilla tarvitaan kahdesti viikossa desinfioiva aine? Tavallisesti sauna 'desinfioituu' kuumuudessa.

Jos lainauksen kirjoittaja on tosissaan, on kyllä aika paha mielenterveysongelma tuo siivousvimma.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme viisi