Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mies tutustuu aina naispuolisiin kollegoihin niin hyvin, että saa jopa sydänemojeita näiltä?

Vierailija
24.06.2020 |

JA kyse on monista eri kollegoista. Miten ne kaikki pitävätkin miestä niin hienona ihmisenä?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jaa... työpaikan kulttuuri voi olla vaan tuollainen halihalipusipusi. Meilläkin kaikki on aina ihkujee, vaikkei se mitään tarkoita. 

Vierailija
22/26 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään niitä käytetään ihan vapautuneesti. Etenkin nuoremmat naiset ja miehet käyttävät. Mun poikaystävällä on paljon nettikavereita ja oikeitakin, ja he lähettelevät paljon sydämiä ristiin rastiin. Minäkin käytän niitä omien kavereiden kanssa viestitellessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sika.

Vierailija
24/26 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaan narsisti käyttäytyy noin.

Vierailija
25/26 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittavat siis sydänemojeita missä? En itse ainakaan tiedä, että mieheni harrastaisi minkäänlaista henkilökohtaista viestittelyä naispuolisten työkavereidensa kanssa, facebook kavereina näitä toki on ja saattavat sydämmiä laitella (julkisesti) johonkin meidän koirien tmv. kuviin mitä mies sinne laittaa, en ole tästä osannut huolestua.

Nyt kun mietin asiaa, minullakin on muutama miespuolinen ystävä joiden kanssa ihan viestittelenkin ja sydämiä saatan myös lähetellä, tällöin kyseessä on yleensä joku heidän lapsiin liittyvä suloinen kuva tai tarina, joten eiköhän niiden sydämien lähettelykin voi olla ihan viatonta...

Vierailija
26/26 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmisillä on eri tapa käyttää emojeita. Jotkut kylvävät sydämiä ja ties mitä apinan kuvia viestit täyteen, toiset ehkä yhden hymiön jos oikein villeiksi ryhtyvät. En siis tekisi tuosta muuta johtopäätöstä kuin sen, että miehesi työporukoissa on yleistä runsas emojien käyttö. Mulla on yksi miespuoleinenkin kaveri, joka käyttää herkästi sydänemojeita, mutta ei siinä ole mitään henkilökohtaista, kuvaa vain että esim. piti ideaa erityisen hienona tms.

Minä ainakin sanoisin tai kirjoittaisin tuolle sydänäijälle, että peukku riittää, sydämet eivät kuulu asiaan mitenkään. En todellakaan viitsisi katsoa virallisessa työmaailmassa mitään sydämiä. Työ työnä ja vapaa-aika vapaa-aikana, erottaisin ne heti ja tekisin eron selväksi myös muille.

Olen ollut oikein koulutuksessa, jossa kerrottiin, että Teamsissa peukku=olen lukenut viestin, sydän=olen samaa mieltä, hyvin kommentoitu tms. Eli noilla on eroa.

Esim. Kokous klo 14? Peukku, olen lukenut, sydän kyllä käy minulle.

T. 11

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi neljä