Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

On se jännä, kuinka moni Tori- tai Huutonet-myyjä joutuu heti rahat saatuaan sairaalaan eikä ehdi postittaa pakettia

Vierailija
24.06.2020 |

Ei hitto näitä tekosyymyyjiä. Tämä on toistunut niin monta kertaa vuosien varrella eri myyjien kanssa, etten enää jaksa edes kummemmin ihmetellä, miten viitsivätkään lasketella moista lööperiä. Ensin maksan ripeästi, jotta saadaan kaupat nopsaan tehtyä ja myyjä lupaa postittaa "tänään" ja kun pakettia ei kuulu viikkoon tai kahteen ja alan kysellä, niin sitä ollaankin maattu sairaalassa henkitoreissaan tai vähintään lapsi on siellä ollut teholla ja ollaan niin vihaisia marttyyreita, miten kehtaan näin vähäpätöisen pikkukaupan takia häntä, sairasta ihmistä nyt hätyytellä. Onko muut törmänneet tähän melko klassiseen tekosyyhyn, kun laiskuuttaan tai mistä syystä nyt ikinä onkaan jäänyt kauppojen teko myyjän puolelta puolitiehen?

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tämä on toistunut niin monta kertaa vuosien varrella"

Et sit opi.

Vierailija
2/37 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, huuto.netissä jo yli 10 vuotta sitten myyjät aina joutui sairaalaan. Tai niiden lapset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kuukauden päästä rhoj ei enää ole ja joku muu osti tuotteen ja sairaalakulihin meni 800e eikä saa työttömyystukia siltä kuulta koska oli sairaalassa eikä siten työtön

Vierailija
4/37 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä ikinä itse maksaisi ostostani ja odottaisi pakettia postissa.

Mutta itse kyllä minulle on tehty niin, että maksavat tilisiirrolla etukäteen ja postikulut päälle. Tietenkin olen aina lähettänyt tavaran. Mutta en ole niin sinisilmäinen, että uskoisin kaikkien tekevän niin.

Vierailija
5/37 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan niitäkin, jotka ostavat tuotteen, mutta eivät voi maksaa, koska lapsi sairas. Että voisinko odottaa 2 vko, silloin tulee lapsilisä ja voin maksaa tilillesi 3,8 e.

Vierailija
6/37 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Torimyyjillä on tosi sairaita lapsia. Tai sitten myyjiin iskee syöpä juuri kun pitäisi postittaa.

Vierailija
7/37 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu on myös tuttua fb kaupoissa, sovitaan ostajan kanssa aika kun hänen pitäisi tulla, yllättävän monella onkin lapsi juuri silloin joutunut sairaalaan ettei tullutkaan, eikä rytäkässä muistanut ilmoittaa...

Vierailija
8/37 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nouto, vain nouto. Hae tavaraa vain lähialueeltasi, niin loppuu se vilunkipeli.

Vierailija
9/37 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kyllä uskallan maksaa ennakkoon rahat tilille, mutta vain sellaisia summia joiden menetys ei kirpaise kovaa.

En itsekään lähetä mitään, ellei raha näy tilillä.

Vierailija
10/37 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko ap maksoit lisää ja taas odotat pakettia joka ei koskaan tule?

Vierailija
11/37 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuta kuin lisää rahaa jonkun tilille, ap. Sinä kun haluat antaa ihmisille rahaa.

Vierailija
12/37 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, sitten kun noin on tapahtunut 62 kertaa, voit alkaa epäilemään niitä.

Vierailija
13/37 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse kyllä uskallan maksaa ennakkoon rahat tilille, mutta vain sellaisia summia joiden menetys ei kirpaise kovaa.

Eli haluat ruokkia rosvoja. Jaa.

Vierailija
14/37 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pienen rahan vuoksi ne kerjäläisetkin jaksaa olla kaduilla.

Vierailija
15/37 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montako kertaa vielä tilaat, ap?

Vierailija
16/37 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noudan 99% tavarat, jotka ostan torin tai fb:n kautta. Pari kertaa olen n. 10 euron ostoksia ostanut postituksella (lastenvaatteet). Nekin fb:n kautta, siellä sentään useissa ryhmissä tarkistetaan nimi ja paikkakunta, torissa en edes välttämättä tiedä myyjän koko nimeä. Hyvin tulivat perille. Sen suurempia summia en uskalla laittaa, ottaisi päähän liikaa jos myyjä joutuisi sairaalaan kun postituksen aika koittaisi. 

Vierailija
17/37 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jollain meni tunteisiin.

Vierailija
18/37 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran yhden huutonet myyjän sisko oli muistaakseni kuollut ja kaikki raha meni hautajaiskuluihin. Siksi ei voinutkaan maksaa ostostaan.

Samaan aikaan jaksoi kuitenkin laittaa koko ajan uusia myynti-ilmoituksia.

Se nyyhkytarina siskon kuolemasta oli kilometrin mittainen eikä ollut millään lailla uskottava.

Vierailija
19/37 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi minulle ei ole käynyt ikinä näin?

Ostajana olen maksanut sovitun summan ja laittanut viestin, samoin myyjä on laittanut viestin kun on lähettänyt paketin. Huutonetissä ja Torissa.

Samoin myyjänä sain myytyä tavarat helposti, oikealla hinnalla ja noudolla. Ei minkäänlaisia ongelmia.

Vierailija
20/37 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama myyjä, esittää vaan olevansa joku muu. Tai ryhmä samoja myyjiä, jotka vaan huijaavat eri nimillä ihmisiltä rahaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kaksi