Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkälaisia miehiä ovat ne, jotka eivät koskaan juo tai käy baareissa? Täällä tuntuvat kaikkien miehet

Vierailija
09.07.2006 |

olevan sellaisia, jotka käyvät vain kerran vuodessa ulkona. Meidän tuttavapiirissä kaikki käyvät paljon enemmän... ja ollaan miltei 4-kymppisiä akateemisia, perheellisiä. En sano, että se on kiva asia, mutta kuitenkin. Samaten kaikkien tuttujen miehet käy baareissa.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
09.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

terassitkin notkuu ihmisiä ja ihmiset ostaa mäyräkoiria kaupasta ihan hulluna. Kukas ne sitten juo, jos kenenkään mies ei harrasta sellaista?

Vierailija
2/6 |
09.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vain viihdy. Kotona ottaa viikolla muutaman kaljan ja joskus perjantaisin juo pullon punkkua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
09.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaa kyllä viinaksia silloin tällöin, mutta nauttii ne kotona. On sanonut että nuorempana sai juosta terasseilla tarpeeksi. Nyt haluaa vaan nappailla kotisohvalla ja katsoa samalla vaikkapa leffoja.

Vierailija
4/6 |
09.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja meillä täysshow aina ettei huvita/jaksa käydä vaikka olisi mahdollista koska vain (vanhin 15v hoitaisi miel 2,5v). Mieheni käy kun ovat töistä jossain ehkä 2 kertaa vuodessa baarissa mut yleensä ekana menossa nukkumaan. Minä olen suunnitellut et kävisin vuoden jo muttei vaan tule mentyä. Nyt kesälläkin miehen kavereita ovat kysyneet jos hän lähtisi mukaan muttei ole jaksanut/viitsinyt ....en tiedä mitä - minä olen jopa sanonut hänelle että mene ihmeessä. Joten täällä katsotaan teeveetä sit joka ilta, hehe, kuin vanhoja 60siä pareja vaikka ollaan kohta 40siä.

Vierailija
5/6 |
09.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ainakin lapset on tottuneet siihen, että isillä ja äidillä on omaa limpparia silloin tällöin.

Vierailija
6/6 |
09.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

" viihtyy hyvin kotona" ja naukkailee min. mäyriksen joka viikonloppu muiden ratoksi.