Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minulle tapahtui niin raskaita asioita, että en olisi selvinnyt jos en olisi alkanut uskomaan henkimaailmaan ja johdatukseen.

Vierailija
31.01.2026 |

Niin paljon tapahtui asioita, jotka olisivat hyvin raskaita kenelle tahansa. Ne kuitenkin pakottivat myös muutokseen. Minua on kannateltu ja paljon. On tullut oikeita ihmisiä oikeaan aikaan. Monet heistä kertovat, että tuli vain voimakas tunne, että täytyy auttaa. Eivät osanneet selittää muuta kuin, että he tuntemattomina ihmisinä vain tiesivät, että heidän tehtävä on auttaa. Lisäksi elämä on johdattanut minua oikealle polulle muutenkin uskomattomilla tavoilla. Asiani järjestyvät. Henkiset asiat ovat minulle tärkeitä ja olen parantunut masennuksesta, riippuvuuksista ja itseinhosta henkisyyden myötä. Uskon, että elämälläni on tarkoitus. Uskon henkioppaisiin, korkeampaan voimaan ja siihen, että me voimme herätä korkeampaan värähtelytaajuuteen. Kun alkaa heräämään, alkaa ymmärtämään, että meissä on paljon enemmän voimaa kuin aiemmin tiesimmekään. 

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olkoon. Mulle on tapahtunut niin paljon p skaa, että en olisi selvinnyt jos en olisi rationaalinen ja fiksu ihminen, joka ymmärtää, etteivät tietyt asiat olleet mun syytäni eikä siihen mitään henkimaailmapelleilyjä, jeesustelua tai terapiaa tarvita.

Vierailija
2/11 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin ikäänkuin 

luontaisesti henkevä ja

hengellinen hyvin varhain,

jo ennen kouluikää..

vanhat sielut usein ovat.

E

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus se vaan menee niin, että apu löytyy    jostain. 

Vierailija
4/11 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olin ikäänkuin 

luontaisesti henkevä ja

hengellinen hyvin varhain,

jo ennen kouluikää..

vanhat sielut usein ovat.

E

Lapsuudesta minullakin on kokemuksia siitä, että näin paljon enneunia. Olen aina tuntenut jonkinlaista kannattelua. On paljon erikoisia ajatuksia tapahtunut, jotka eivät ole sattumia, tiedän sen vain. Intuitioni on myös ollut aina hyvin voimakas - ap

Vierailija
5/11 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi olkoon. Mulle on tapahtunut niin paljon p skaa, että en olisi selvinnyt jos en olisi rationaalinen ja fiksu ihminen, joka ymmärtää, etteivät tietyt asiat olleet mun syytäni eikä siihen mitään henkimaailmapelleilyjä, jeesustelua tai terapiaa tarvita.

Oletko onnellinen? 

Vierailija
6/11 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko onnellinen? 

Olen, miten niin?

Vierailija
7/11 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko onnellinen? 

Olen, miten niin?

Ihana kuulla. Hyvä. 

Vierailija
8/11 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkioppaat = demonit

Vierailija
9/11 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

..

Vierailija
10/11 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen näin kadulle sammuneen juopon, jolle ohikulkijat oli jo tilanneet ambulanssin. Kuulostaa ihan ap:n kuvaukselta. Oli niin päissään, että muiden piti pelastaa eikä nämä tienneet miksi.

Vierailija
11/11 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet oikeassa ap. Näin se menee. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän neljä