ällöttävimmät vonkausreplat
Anna sitä herkkulettuu, sitä nakkia hörppivää pimpukkaa
Kommentit (962)
onkos sun vanhemmat simpukoita , kun olet tuollainen Helmi...
Kolmen promillen kännissä oleva mies voi haukkua vaimonsa juopoksi ....sen takia hän pettää kun vaimo juo..
Yksi kysyi ootsä koskaan ollu mun kaa
Mä siitän sua tänään T. Tomi Vaasasta
Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.
Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikenlaiset runot ja linerit ovat ihan perseestä.
Parempi mennä suoraan asiaan ja kysyä: "Pannaanko?"
Toimiiko toi jollekulle?
Mulle kerran baarissa yks random mies pokalla tuli sanomaan, että ”sä oot hyvännäköinen, voinko panna sua?”. Ei tietenkään irronnut, mutta jäin miettimään, että irtoaako siis tuollaisella joltakulta? Oikeasti?
ehkä et kuitenkaan ollut hyvännäköinen...
Hmm. Tutun tutuilta olen kuullut johtajamiehestä, joka työmatkoillaan liikkuessa kävi useinkin ravinteleissa kokeilemassa onneaan. Kiire kun oli, hänellä oli tosiaan tapana aika nopeasti, mutta kait kohteliaasti mennä suoraan asiaan: Voisimmeko panna.
Mieheltä oli kysytty, että toimiiko tuo, vai tuleeko vain ympäri korvia. Vastaus: "tulee ympärikorvia, mutta kyllä tulee pilluakin". Työmäärään nähden varmasti tehoikkain tapa. Kun voi sitä ilman jäädä koko illaan vonkaamisellakin. Tuolla tavalla asia on nopeasti selvä, ja voi ehkä ehtiä käydä pari muutakin tarjokasta illan aikana läpi, jos hauaa viipya paikalla pidempään.
Onhan se huisisti parempi kysyä tavalla tai toisella kuin se toinen vaihtoehto. Eihän nämä jää edes roikkumaan vaan jatkavat onkimista.
Ketä ees kiinnostaa kusinen suolenpätkä, jonka mukana saa vittumaisen akan lisänä?
Vierailija kirjoitti:
Ketä ees kiinnostaa kusinen suolenpätkä, jonka mukana saa vittumaisen akan lisänä?
Tämä! ja sitte oikeesti ne läskit riippurinnat ja heikko huumorintaju!
Vierailija kirjoitti:
Kysyin kerran baarissa vieressä istuvalta neidolta: "lähtetäänkö". Suureksi hämmästyksekseni nainen nousi ja ja sanoi joo. Ulkona hän kysyi, että minne mennään, vastasin että meille. Oikeastaan paljon muuta ei sitten puhuttukaan koko illan ja yön aikana.
Kerran ruotsinlaivalla yöllä ruokapaikan jonossa totesin edessäni seisovalle noin 50v naiselle että "tule, mennään."
Hän tarttui käteeni, sanaakaan ei puhuttu.
mentiin mun hyttiin, hoonasin kaikki reiät ja lähetin rouvan matkoihinsa liemet sisällä.
Se meni kuin elokuvissa.
Tämä tarina on tosi.
M40
Tulkaa flika tän, meil o munkei
Oliko vanhempasi karjatilallisia kun oot tuollanen lehemä?
Yökerhossä: Mitä maksaa? Noh, en ollut kaupan.
Vierailija kirjoitti:
Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.
Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.
Hyi helkutti sentään, rintakarvat!
Toisaalta mikä tahansa toimii silloin kun itseä panettaa riittävästi.
No mikä v***u maksaa, kerro nyt h****a mitä v***u maksaa!
Vipin pyytäjät. Onneksi on ilmiö vähentynyt.
"Lähe mun mukaan, oon hyvä ottamaan suihin". Näin sanoi minulle kaamea pubiruusu. En lähtenyt hänen Mukaan.