ällöttävimmät vonkausreplat
Anna sitä herkkulettuu, sitä nakkia hörppivää pimpukkaa
Kommentit (962)
"Me ei olla pantu pitkään aikaan"
"mutku sä lupasit eilen"
Yörgh syystä ex
Vierailija kirjoitti:
Amatöörit kinuaa, rukoilee ja etsii jotain lihanpalaa johon työntää elimensä.
Pro osaa kysyä ns. arvoa indikoivan kysymyksen. Esim. "Montako kertaa haluaisit tulla tänään?"
Miksi näin paljon alapeukkuja?
Herätti ainakin mun kiinnostuksen...
Risteilyllä yökerhossa joku karu muija kyseli huutaen korvani juuressa:
- Onko sulla terve ky_pä?
- HÄH?!
- Et onko sulla sukupuolitauteja? Jos ei, niin lähetäänkö mun hyttiin panemaan?
Enpä sitten lähtenyt, ei kiinnostanut saada tartuntaa ;-)
Vierailija kirjoitti:
Alkaa tekeen mieli naista ku tätä lukee. 😋😋😋
Ja miestä! Huomaan, että kun mulla on ovis päällä, niin kaikki ehdottelut käy.
Grrrrrrrrrauh!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikenlaiset runot ja linerit ovat ihan perseestä.
Parempi mennä suoraan asiaan ja kysyä: "Pannaanko?"
Toimiiko toi jollekulle?
Mulle kerran baarissa yks random mies pokalla tuli sanomaan, että sä oot hyvännäköinen, voinko panna sua?. Ei tietenkään irronnut, mutta jäin miettimään, että irtoaako siis tuollaisella joltakulta? Oikeasti?
Laivalla eka tuli avaria ja illalla pilkun jälkeen piparia.
Niin se mieli muuttui illan mittaan.
Vierailija kirjoitti:
Me Tarzan, You Jane. Sinä makaa, minä panee.
Nauratti.
Kuulostaa häntäheikkikaveriltani. Panee kaikkea mikä liikkuu. Panomies.
Mun lapset tarvii äidin.
Voi juma! Kaks miestä on näin vongannut. Kumpikaan ei ole multa saanut.
Näytä mun suuhun miten nuolisit mun pillua. Näytin ja horahtava kaunis blondi oli myyty.
..Anna nyt, mä tiedän että sulla on !
Kahvia tarjotessani mies: "Annatko piparia kanssa?" ja virnistys. No en antanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikenlaiset runot ja linerit ovat ihan perseestä.
Parempi mennä suoraan asiaan ja kysyä: "Pannaanko?"
Toimiiko toi jollekulle?
Mulle kerran baarissa yks random mies pokalla tuli sanomaan, että ”sä oot hyvännäköinen, voinko panna sua?”. Ei tietenkään irronnut, mutta jäin miettimään, että irtoaako siis tuollaisella joltakulta? Oikeasti?
Ei irronnut, mutta jos olisin halunnut harrastaa sinä iltana jonkun tuntemattoman kanssa, olisi ainakin päässyt mahdollisten listalle (olisin toki esittänyt tarkentavia kysymyksiä siitä missä, eihän ole tyttöystävää, ja muuta sellaista joiden perusteella sitten päättänyt). Mutta tosi raikasta, että joku ei kohtele kuin olisin idiootti ja lässytä jotain sielunsukulaisuudesta kun on tavannut viisi minuuttia sitten. Rehellisyydestä ja lässytyksen puutteesta pisteet kotiin, hymyilin ja kieltäydyin kohteliaasti. Kiellon hyväksymisestä ilman vinkunaa lisäpisteet -jos tapaisin vielä ja olisin yhdenillan juttua vailla niin kyllä varmaan.
Oikeasti kuulemani huonoin: "Vaimoni ei ymmärrä minua" *kuolaa*. Kyseinen vaimo sattuu vielä olemaan tuttavani. Maksiällötys saavutettu.
Vierailija kirjoitti:
Mennäänkö kahvilaan niin setä selittää puolueohjelm...eikun sähän oot kuustoista, mennäänkö meille.
Tai sitten ihan oikeastikin tapahtunut:
"Flirttailu on sulla selvästi hallussa. Ehkä sut pitäisi auttaa takaisin kärryille. Sanoit että syntilista on pitkä, mutta sinne sisältyy muun muasssa kokoomusnuorten puheenjohtajuus. Mitähän muuta sillä listalla on?"
Monet on ärsytys ja halventamismielessä, jotkut huumorillakin eikä kovaa pyrkyä.
"anna ku wille-setä vähän kopeloi!"
Oot niin komee, että sulla on varmaan ylväs toteemi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.
Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.
Hyi helkutti sentään, rintakarvat!
Vieläkös se Kemin keiju täällä heiluu?
'Tuu mun kaa tonne vessaan, mulla on pieni muna, sä et tunne mitään"
Kähisi joku sankari korvaani baaritiskillä
Ai miten houkutteleva tarjous,niin pieni pippeli ettei tunnu missään!
Hei punapaa, haluko kokeila kunno musta muna?