ällöttävimmät vonkausreplat
Anna sitä herkkulettuu, sitä nakkia hörppivää pimpukkaa
Kommentit (962)
yks pullukka yh sano siidereissään että moi, alko oksettaan
Järkkyä tekstiä. Olen 42v mies ja olen naimisissa. En ole koskaan vongannut baarissa yms. Miten sitten on seksiin päädytty nuorena? Aina on muutamat treffit taustalla.
Miten tuollaiset voi edes toimia? Jos joutuisin nyt sinkuksi tällä sekunnilla. En edes tietäisi mistä edes nainen löytyisi. Joku treffi palsta ehkä.
Edes tämä ei toimisi. Lähtisitkö huomenna ravintolaan syömään? Mennään jo nyt meille niin olemme aamulla valmiit. En osaa edes vongata
Vierailija kirjoitti:
Siementikkua suklaakoloon!
BEBOU!
Saat 200 euroa panosta joten mennään naimaan.
Onko neiti naetu vae naejaanko neiti nyt.
Baarissa nuorehko mies: "Kyllä nyt tekis mieli isotissistä naista"
No, en sitten lämmenny asialle.
Paljon on tullut eri miehiltä vanha klassikko: Hei sulla on hyvä pe*se, no varmaan on kun kävelen paljon. Toinen aika ylläri työpaikan illanistujaisissa kun puolituntematon kolli halusi tietää onko minulla kondomia, no itse asiassa en kanna sellaisia mukanani työtilaisuuksiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikenlaiset runot ja linerit ovat ihan perseestä.
Parempi mennä suoraan asiaan ja kysyä: "Pannaanko?"
Toimiiko toi jollekulle?
Mulle kerran baarissa yks random mies pokalla tuli sanomaan, että ”sä oot hyvännäköinen, voinko panna sua?”. Ei tietenkään irronnut, mutta jäin miettimään, että irtoaako siis tuollaisella joltakulta? Oikeasti?
ehkä et kuitenkaan ollut hyvännäköinen...
Miksei toimisi? Kyllä jotkut naisetkin haluaa ihan vaan sitä seksiä. Kovassa puutteessa riittävän hyvännäköinen tyyppi tulee tekemään suoran ehdotuksen, niin miksipä ei lähtisi.
hei tytö halutaako tutustuu uuten kultturi.
Ennen vanhaan rosvot hyökkäsivät puistojen pimeydessä puun takaa eteen, sivulle tai takaa puukon kanssa ja sanoi: rahat tai henki. Joku raiskaaja voi toimia samoin, mutta sanoo, että annas pillua tai tapan sut.
Mikä siinä pillussa nyt on niin ihmeellistä. Haiseva reikä toisen haisevan reijä kuppeessa.
"Paljon maksaa?" 40 vuotta vanhemmalta ilmaiselta liikemieheltä istuessamme siskoni kanssa kaikessa rauhassa drinkillä hotellin aulabaarissa ennen kylille lähtöä. Ja ei, emme olleet pukeutuneet paljastavasti (eikä sekään olisi antanut oikeutta moiseen tökeryyteen). Samaiselle siskolle sadetakkirunkkari tuli kuiskaamaan videovuokraamossa "saanko mä vetää käteen sulle". Mitä tuo edes tarkoittaa? Siis kuka vetäisi käteen ja ketä? No, ei tärpännyt.
Kaikki vonkaaminen on kiusallista ja häpeällistä. Siinä kohtaa jos molemmat ei halua seksiä niin voi mennä aivan rauhassa runkulle.
Kerran nuorena suostuin vonkaamiseen kun olin ihastunut tyyppiin nopeasti ekoilla treffeillä (lapsellista kyllä hänen ammatin ja ulkonäön vuoksi taisi olla). Kävi vain päälle kun ensimmäistä kertaa toisilla treffeillä menin hänen luokseen, torjuin ja kerroin että ei nyt ainakaan vielä tunnu tältä. Alkoi ulista että no eikö nyt vähän, voitaisko vähän nopeasti kokeilla. Taivuin ja mies nylkytti kuin koira pari minuuttia, laukesi ja akti loppui siihen. Otin tästä opikseni että vonkaajat taitaa olla sorttia joka kaipaa epätoivoisesti runkkualustaa, siinä ei ole kyse molemminpuolisesta seksistä.
Beibi sun pierut tuoksuu ihan kuin vihreeltä siirtymältä, lähetääks jatkoille tonne lähi navettaan?
Mä haluun lapsen. Onko halukkaita isäksi?
Liisa 19
Mä haluun lapsen. Onko halukkaita isäksi?
Liisa 19
"Saat pillua tänään jos halut, mut sun pitää luvata et lyöt samalla niin et naamasta tulee verta." En lähtenyt.
Anny, se käy ihan nopeesti, et edes ehdi huomata mitään.